Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Erhvervsrengøringstjenester nær dig
Rengøringstjenester
Erhvervs-vinduespudsning
Rengøring af kommercielle køkkener
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Ikke noget jeg kan rekommandere"
Nivå
"Behagelig, grundig, vedholdende. Kan klart anbefales."
Snekkersten
"Jeg var ikke glad for opgaven"
København Ø
"Well made job"
Jeg kan varmt anbefale Mathias, som har ydet en helt fantastisk fin og imødekommende service med flytteforberedelser, samle møbler, nedtage lamper mv.! Stor venlighed og hjælpsomhed !
Nedtage lamper og fjerne skruer + fuge, rengøring.
550,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Nedtage lamper og fjerne skruer + fuge, rengøring.
850 kr
Nivå
Nedtage 5 lamper, fjerne nogle søm og 4 skruer + fuge. Max en times rengøring af gulve, diverse skabe, og to ovnplader.
Indvendig rens af bil og sæderens
500 kr
Nivå
Indvendig rens af cupra og sæderens, hurtigst muligt.
Cleaning
750 kr
Nivå
It is a 123 sq m rækkehus. Cleaning of floor ,bathroom and kitchen Floor is made up wood
Opvask og rengøring julefrokost
1,590 kr
Nivå
vi har brug for en der kan vaske op op efter vores julefrokost. opvasken foregår i et køkken med industriopvaskemaskine og funktionelle forhold der til dagligt sætter rammen om vores almene drift. Opgaven foregår i nordsjælland jeg forestiller mig at opgaven vil vare 2-3 timer. vi ved endnu ikke præcis antal deltagere men regner med 50 ca. der kan skulle vaskes fade af. alt nødvendigt er til rådighed det er nødvendigt at vi kan faktureres efterfølgende
Ground clearing at Niverødvej 12, Nivå 2990
20,000 kr
Nivå
we need to clear the ground at ********** **** **** nivå to be ready for house construction. there is no house built on the lot. the bush needs to be cleared, few tall trees at the back to be cutoff and get rid of few concrete portions in the soil. lot area is 709 m2.
Flytterengøring
1,500 kr
Nivå
Vi har behov for en flytterengøring inden fraflytningssyn. Det er en ret nyt rækkehus på 100m2, som er helt tomt og gjort Rent på overflede. Der mangler grundlig rengøring af køkken, specielt oven, vaskemaskiner, badeværelser med kalk og skæber inklusive gulven. Alt til rengøring skal selv medbringesy Vi er fleksibel med tidpunkt, men der er dog ingen lys, så det må gøres om dagen.
Støvsugning
300 kr
Nivå
Rengøring og støvsugning i stue køkken og toileter.
Erhvervsrengøringsfolk arbejder normalt efter arbejdstid, enten sent om aftenen eller tidligt om morgenen, så de ikke forstyrrer din virksomhed. Du kan booke en erhvervsrengøringsservice til regelmæssig rengøring på daglig eller ugentlig basis. Eller du kan anmode om en mere grundig rengøring, når du flytter kontorer eller afholder en begivenhed eller funktion. Her er nogle specifikke services og hvad du kan forvente:
Når du hyrer en regelmæssig rengøringsservice til dine kontorer, vil de normalt arbejde uden for almindelig arbejdstid. De vil tømme skraldespandene og tage skraldet ud, før de udskifter alle affaldsposer. Derefter vil de rengøre gulvene, køkkenerne og badeværelserne. Din rengøringsmedarbejder kan tørre skrivebordene og andre overflader af, inklusive vinduer. Når du bestiller din kontorrengøring, kan du specificere, hvor grundig du har brug for, at dine rengøringsfolk skal være, og anmode om yderligere opgaver som at tømme opvaskemaskiner og rydde op i arbejdsområder.
Erhvervsrengøringsfolk kan fjerne dit kontoraffald og derefter bortskaffe det for dig. Hvis du har en stor mængde affald (for eksempel efter et arrangement eller en kontorrenovering), kan det være nødvendigt at leje en container for at hjælpe dine erhvervsrengøringsfolk med at fjerne det hurtigere og sikre, at din arbejdsplads forbliver sikker og sund.
Højfrekvente områder skal rengøres regelmæssigt for at holde dem sikre og hygiejniske for både personale og kunder. Din kommercielle rengøringsassistent kan anbefale en passende rengøringsplan, herunder hvilke opgaver der skal udføres og hvor ofte. Dette kan omfatte at rydde op, stable og tømme opvaskemaskiner samt rydde op i møbler. Som minimum vil de tørre alle overflader af, tage affaldet ud, udskifte affaldsposer, støvsuge og moppe. Badeværelsesrengøring vil normalt omfatte tømning af affaldsspande, støvsugning og mopping af gulve, udskiftning af brugte toiletruller, rengøring af toiletter og bruseområder samt aftørring af håndvaske og bordplader.
Erhvervsmæssige gulvrengøringsmidler vil bruge forskellige typer udstyr afhængigt af overfladen og hyppigheden af rengøringen. Marmor, beton, træ og flisegulve kræver alle særlig behandling for at holde dem rene, men ikke glatte. Daglig støvsugning og manuel gulvvask er velegnet til mindre områder. Men større gulvområder som supermarkeder, hospitaler og indkøbscentre kan bruge erhvervsmæssige gulvpoleringsmaskiner for at holde gulvene skinnende rene. Hvis du har et industriområde eller våde områder som f.eks. fitnesscentre og brusebadeværelser, kan din rengøringsassistent bruge trykslanger, damprensere og stærkere kemikalier til at sterilisere området.
Udover at støvsuge tæpper, løbere og indgangsmåtter dagligt, er det vigtigt at bestille en årlig eller sæsonbestemt dybderensning af dit tæppe for at holde det friskt og lugtfrit. Din kommercielle rengøringsperson vil medbringe deres damprenser for at skylle varmt vand ind i tæppet, løsne og fjerne snavs og dræbe bakterier i processen. Din tæpperenser vil foretage en forundersøgelse og lede efter eventuelle pletter og bekymringsområder. De vil flytte møbler, støvsuge løst snavs, behandle eventuelle pletter og derefter bruge maskiner til enten at tørre eller dampe rense dit tæppe. Dine gulve kan have brug for flere timer til at tørre helt, før møblerne kan flyttes tilbage på plads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har du brug for hjælp til en stor rengøringsopgave på din arbejdsplads? Eller har du bare brug for et regelmæssigt rengøringsteam til at holde din virksomhed skinnende ren? Uanset om du har brug for regelmæssig eller farligt affald fjernet, tung industrirengøring eller almindelig kontorrengøring, vil en kommerciel rengøringsvirksomhed sørge for, at din arbejdsplads er sikker for dit personale og dine kunder. Sørg for, at dit team kan fokusere på deres opgaver og ansæt en kommerciel rengøringsvirksomhed til at holde din arbejdsplads sikker og sund med det bedste specialudstyr og rengøringsevner.
Hvis du leder efter de bedste lokale erhvervsrengøringsfolk, finder du et stort udvalg på Handyhand. Få lokale rengøringsfolk med øjeblikkelig tilgængelighed som backup for dine faste rengøringsfolk. Eller find det perfekte langvarige rengøringsteam til at hjælpe med regelmæssig rengøring af din virksomhed.
Handyhand gør det nemt at finde en erhvervsrengøringsassistent i nivå til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien erhvervsrengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige erhvervsrengøringsassistenter i nivå, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Erhvervsrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750.00,- til 2,280.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!