
Se profil
domenic V..
Aarhus N
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Domenic er sød og rar og jeg vil gerne anbefale hende til andre 😄👍"
Verifikationer
Info

Klinik, kontor mm.
Professionel erhvervsrengøring
Gardinrens, trappevask og andre specialopgaver
Miljøvenlige rengøringsmidler
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Domenic er sød og rar og jeg vil gerne anbefale hende til andre 😄👍"
Info

Se profil
Frederiksberg C
"Hun bød på min opgave og den blev accepteret 3 uger før festen, men hun svarede mig aldrig henover næsten 2 uger - så nu kun 1 uge før min fest er jeg nødt til at finde en anden. Det sætter mig i en meget stressende situation."
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"Great job"
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"Super godt arbejde! God og venlig service, kan klart anbefales."
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"God og grundig - kan anbefales 👍🏻"
Info

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
Skovlunde
"Rigtigt fint arbejde , alt lavet til tiden . Kan kun anbefale."
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"Super arbejde 👍"
Info

Jeg kan varmt anbefale Victoria som rengøringshjælp. Hun er pålidelig, grundig og arbejder med stor opmærksomhed på detaljer. Hendes indsats har altid levet op til mine forventninger, og hun udfører sit arbejde med professionalisme og venlighed. Hvis du søger en ansvarlig og effektiv rengøringshjælp, er Victoria et rigtig godt valg.
House cleaning 140 m2
600,-

Super fint
Rengøring 100 kvm. i Vejle. Med mulighed for fast aftale.
1.000,-

Great job
End of tenancy clean
1.950,-

Hun ved præcis hvad der skal til for en udflytningsrengøring. Pletfrit og man kan spejle sig på det. Kanon arbejde!
Udflytningsrengøring
1.700,-

Klar anbefaling herfra.
Rengøring
900,-

Meget tilfreds
Fast rengøring
250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Ugentlig rengøring af hus 200m2
400 kr
Hus i to etager. stue, køkken, to badeværelser, kontor, gang og fire soveværelser. Der er en trappe. Ingen rum kræver særlig håndtering. Rengøring gerne fredag formiddag, men intet krav.
Ugentlig rengøring af hus 200m2
400 kr
Hus i to etager. stue, køkken, to badeværelser, kontor, gang og fire soveværelser. Der er en trappe. Ingen rum kræver særlig håndtering. Rengøring gerne fredag formiddag, men intet krav.
Rens af gulvtæppe
1.400 kr
Vi har gulvtæppe af høj kvalitet 2 steder i boligen, som skal renses. Samlet areal der skal renses er ca. 20-25 m2. Det er hovedsageligt pletter. Rensning skal ske med professionelt udstyr og rensemiddel. Evt. leje af udstyret skal være inkl. i prisen.
Deep cleaning shower and toilet
800 kr
The shower needs a deep clean. There’s concentrated limescale build up on the floor tiles by the plug and widespread mould build up on the concrete grout. The toilet also needs a deep clean to remove some limescale build up under the rim that I haven’t been able to remove myself. The toilet is standard ceramic. The shower is a large walk in shower. Both are accessible to clean from all angles. Removed debris or residues should be disposed of afterwards.
Rengøring
600 kr
Der skal gøres rent. Gulvvask, støvsugning, lister, eventuelt væggen hvis nogen steder trænger. Støv, køkken rengøring, badeværelse. 110 kvm. Møbler må gerne flyttes for at gøre rent under dem. Støvsuger må gerne medbringes. Og hvis man har egne rengøringsmidler må man også.
Ugentlig rengøring
500 kr
Vi skal have ryddet op og gjort rent i entre, stue, køkken og 2 badeværelser en gang om ugen . Der skal ryddes op, vaskes gulv, tørres overflader, vaskes tøj. Rengøringsudstyr og rengøringsmidler medbringes.
Rengøring af 210 m2 hus
600 kr
Et alm parcelhus på 210m2 skal vi have gjort ren 1 gang i ugen. Vi er fleksibel med rengøringsdagen, men det skal være en fast dag i ugen (hverdagene), som du kommer og ordner tingene. Vi skal nok stå for rengørings remider
Flytterengøring
2.800 kr
Flytterengøring af lejlighed på 1. sal i Vejle. (Ingen elevator) Ca. 85 kvadratmeter, 4 værelser, køkken, badeværelse. Skal kunne godkendes af boligforening. Fraflytning d. 1/2. Rengøring derefter, senest d. 15/2.
Rengøring af rækkehus ved fraflytning
1.800 kr
OBS! HASTER! Har flyttesyn på lørdag d. 15/11. Oprindeligt bookede HandyHand har meldt afbud pga sygdom. Rengøring af lejet rækkehus i forbindelse med fraflytning ønskes. 100 m2 i 2 etager, bestående af entré, badeværelse, lille bryggers, køkken/alrum, stue, trappe og 3 værelser. Lidt extra opmærksomhed nødvendig til ovn, bageplader samt bruseniche, resten skal have en en almindelig gang rengøring. Gulve skal støvsuges og vaskes, træ- eller klinkegulv, ingen tæpper. Vinduer pudses ind- og udvendig. Ovenlysvinduer på 1. sal kan vendes, så de kan pudses indvendig fra. Rengøringsmidler, klude, støvsuger og gulvvasker haves.
Hovedrengøring
400 kr
Jeg vil gerne ha gjort hovedrengøring i min 3 værelses lejlighed, jeg har alt udstyr, rengøringsmidler osv. Den er pæn og ryddet godt op osv.
Rengøring af et værelse for flasker og pap
500 kr
Rengøring af et værelse for flasker og pap
Erhvervsrengøringsfolk arbejder normalt efter arbejdstid, enten sent om aftenen eller tidligt om morgenen, så de ikke forstyrrer din virksomhed. Du kan booke en erhvervsrengøringsservice til regelmæssig rengøring på daglig eller ugentlig basis. Eller du kan anmode om en mere grundig rengøring, når du flytter kontorer eller afholder en begivenhed eller funktion. Her er nogle specifikke services og hvad du kan forvente:
Når du hyrer en regelmæssig rengøringsservice til dine kontorer, vil de normalt arbejde uden for almindelig arbejdstid. De vil tømme skraldespandene og tage skraldet ud, før de udskifter alle affaldsposer. Derefter vil de rengøre gulvene, køkkenerne og badeværelserne. Din rengøringsmedarbejder kan tørre skrivebordene og andre overflader af, inklusive vinduer. Når du bestiller din kontorrengøring, kan du specificere, hvor grundig du har brug for, at dine rengøringsfolk skal være, og anmode om yderligere opgaver som at tømme opvaskemaskiner og rydde op i arbejdsområder.
Erhvervsrengøringsfolk kan fjerne dit kontoraffald og derefter bortskaffe det for dig. Hvis du har en stor mængde affald (for eksempel efter et arrangement eller en kontorrenovering), kan det være nødvendigt at leje en container for at hjælpe dine erhvervsrengøringsfolk med at fjerne det hurtigere og sikre, at din arbejdsplads forbliver sikker og sund.
Højfrekvente områder skal rengøres regelmæssigt for at holde dem sikre og hygiejniske for både personale og kunder. Din kommercielle rengøringsassistent kan anbefale en passende rengøringsplan, herunder hvilke opgaver der skal udføres og hvor ofte. Dette kan omfatte at rydde op, stable og tømme opvaskemaskiner samt rydde op i møbler. Som minimum vil de tørre alle overflader af, tage affaldet ud, udskifte affaldsposer, støvsuge og moppe. Badeværelsesrengøring vil normalt omfatte tømning af affaldsspande, støvsugning og mopping af gulve, udskiftning af brugte toiletruller, rengøring af toiletter og bruseområder samt aftørring af håndvaske og bordplader.
Erhvervsmæssige gulvrengøringsmidler vil bruge forskellige typer udstyr afhængigt af overfladen og hyppigheden af rengøringen. Marmor, beton, træ og flisegulve kræver alle særlig behandling for at holde dem rene, men ikke glatte. Daglig støvsugning og manuel gulvvask er velegnet til mindre områder. Men større gulvområder som supermarkeder, hospitaler og indkøbscentre kan bruge erhvervsmæssige gulvpoleringsmaskiner for at holde gulvene skinnende rene. Hvis du har et industriområde eller våde områder som f.eks. fitnesscentre og brusebadeværelser, kan din rengøringsassistent bruge trykslanger, damprensere og stærkere kemikalier til at sterilisere området.
Udover at støvsuge tæpper, løbere og indgangsmåtter dagligt, er det vigtigt at bestille en årlig eller sæsonbestemt dybderensning af dit tæppe for at holde det friskt og lugtfrit. Din kommercielle rengøringsperson vil medbringe deres damprenser for at skylle varmt vand ind i tæppet, løsne og fjerne snavs og dræbe bakterier i processen. Din tæpperenser vil foretage en forundersøgelse og lede efter eventuelle pletter og bekymringsområder. De vil flytte møbler, støvsuge løst snavs, behandle eventuelle pletter og derefter bruge maskiner til enten at tørre eller dampe rense dit tæppe. Dine gulve kan have brug for flere timer til at tørre helt, før møblerne kan flyttes tilbage på plads.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Erhvervsrengøring refererer til professionel rengøring af kommercielle eller virksomhedslokaler. Det omfatter rengøring af kontorer, butikker, restauranter, hoteller og andre erhvervsmæssige faciliteter. Formålet er at opretholde et rent og hygiejnisk arbejdsmiljø samt skabe et godt indtryk for kunder og ansatte. Erhvervsrengøring kan omfatte støvsugning, gulvvask, affaldshåndtering, vinduespudsning og desinfektion af overflader.
Alle typer virksomheder kan have brug for erhvervsrengøring. Det kan omfatte kontorer, butikker, restauranter, hoteller, hospitaler, skoler og meget mere. Erhvervsrengøring er vigtig for at opretholde et rent og sundt arbejdsmiljø samt give et godt indtryk til kunder og besøgende.
Der er flere fordele ved at outsource erhvervsrengøring. Det frigiver tid og ressourcer internt, så virksomheden kan fokusere på kerneaktiviteter. Professionelle rengøringsfirmaer har ekspertise og udstyr til at levere høj kvalitet og effektiv rengøring. Det kan også være omkostningsbesparende, da man undgår udgifter til ansættelse, træning og vedligeholdelse af eget rengøringspersonale.
Erhvervsrengøring kan forbedre arbejdsmiljøet ved at fjerne snavs, støv og bakterier, som kan forårsage allergier og sygdomme. Et rent og hygiejnisk arbejdsmiljø kan reducere risikoen for arbejdsrelaterede skader og forbedre medarbejdernes trivsel og produktivitet. Regelmæssig rengøring kan også skabe et behageligt og professionelt indtryk for både medarbejdere og besøgende.
Typiske tjenester inden for erhvervsrengøring inkluderer daglig rengøring af kontorer, støvsugning, gulvvask, affaldshåndtering, rengøring af toiletter og køkkener, vinduespudsning, desinficering af overflader og specialrengøring som fx efter byggeri eller arrangementer.
Der er flere måder at få en prisoversigt for erhvervsrengøringstjenester. Du kan kontakte forskellige rengøringsfirmaer direkte og anmode om et tilbud baseret på dine specifikke behov. Alternativt kan du søge online efter rengøringsfirmaer, der tilbyder erhvervsrengøringstjenester, og se deres priser og pakker på deres hjemmesider. Husk at angive detaljer som størrelsen på dit kontor eller virksomhed, hyppigheden af rengøring og eventuelle ekstra services, du ønsker, for at få en mere præcis prisoversigt.
Har du brug for hjælp til en stor rengøringsopgave på din arbejdsplads? Eller har du bare brug for et regelmæssigt rengøringsteam til at holde din virksomhed skinnende ren? Uanset om du har brug for regelmæssig eller farligt affald fjernet, tung industrirengøring eller almindelig kontorrengøring, vil en kommerciel rengøringsvirksomhed sørge for, at din arbejdsplads er sikker for dit personale og dine kunder. Sørg for, at dit team kan fokusere på deres opgaver og ansæt en kommerciel rengøringsvirksomhed til at holde din arbejdsplads sikker og sund med det bedste specialudstyr og rengøringsevner.
Hvis du leder efter de bedste lokale erhvervsrengøringsfolk, finder du et stort udvalg på Handyhand. Få lokale rengøringsfolk med øjeblikkelig tilgængelighed som backup for dine faste rengøringsfolk. Eller find det perfekte langvarige rengøringsteam til at hjælpe med regelmæssig rengøring af din virksomhed.
Handyhand gør det nemt at finde en erhvervsrengøringsassistent i vejle til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien erhvervsrengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige erhvervsrengøringsassistenter i vejle, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Erhvervsrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600,00,- til 2.800,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!