
Se profil
Elena A..
Store Merløse
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Elena is always on point! Amazing service and very reliable! I will book her again. 5*"
Verifikationer
Info

Klinik, kontor mm.
Professionel erhvervsrengøring
Gardinrens, trappevask og andre specialopgaver
Miljøvenlige rengøringsmidler
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Store Merløse
verificeret
"Elena is always on point! Amazing service and very reliable! I will book her again. 5*"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Søde og venlige mennesker. Dog så måtte jeg gå meget igennem og de skulle igennem flere af tingene igen inden det blev ordentligt rent. Men det blev rent til sidst"
Info

Se profil
Holbæk
"Effektiv arbejdes indsats, meget o mhyggelig"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Fint arbejde med at gøre hus rent efter det var blevet tømt."
Info

Se profil
København S
verificeret
"🔥🔥🔥🔥"
Info

Se profil
Vejby
verificeret
"Mega sød og meget effektiv! Kæmpe anbefaling til rengøring."
Info

Se profil
Bagsværd
verificeret
"Satisfied with their work and would recommend"
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
"Thank you!"
Info

Fornemt stykke arbejde og god kommunikation omkring opgavens udførelse 👍
Nedvaskning af sommerhus
3.580,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Rengøring efter jul
600 kr.
Støvsuge og vask af gulve stue opholdsrum og badeværelse
Rengøring af sommerhus efter Airbnb
300 kr.
Vi har et 71 kvm sommerhus som skal udlejes d 19-21 december og skal rengøres efter de gæster er gået - det burde ikke tage mere end 1.5 timer - pakke sengetoj i en stor pose (behoves ikke vaske) - sæt ny sengetoj frem (den bliver klar rent og stryget i forvejen) ska bare ligges på sengene - tage nye håndklæder frem - støvsuge et lille værelse - Feje resten af huset - vaske gulv i resten af huset - rengør badeværelse - vask og brus - se om skraldeposene skal udskiftes - vaske støv hvis nødvendigt - Gør sofa pænt - flyde brænd til brændeovn - refill kaffebønner Det hele akal bare være helt rent og klar til de næste gæster
Sommerhus slutrengøring
1.170 kr.
Vi (8 børnefamilier) skal i lejet sommerhus henover weekenden (fre-søn), og ønsker ikke selv at gøre rent. Qua opholdets korte natur vil opgaven være overfladisk rengøring, og der skal billeddokumentation ved fæediggørelse
Rengøring af sommerhus
850 kr.
Rengøring af et nyere familie sommerhus på ca.160m2. Køkken, stue, hems, 4 værelser, entre. Jeg ordner selv de to badeværelser, men vil gerne have at du støvsuger og vaskergulvet i begge badeværelser. Jeg forventer en almindelig grundig rengøring, som støvsugning af hele huset samt gulvvask i badeværelser, entre og køkken, men kun lejlighedsvis gulvvask i de øvrige rum alt efter hvor meget de bruges. Hele huset skal støves af og edderkoppespin fjernes. Jeg har div. støv koste og telescope koste til dette arbejde. Alle flader inkl. skabsfronter i køkkenet skal tørres af. Microovn skal aftørres inden i for krummer og løst snavs og kølskab og fryser skal tørres af med stålpleje middel udvendigt. Gulvpanelerne skal tørres/støves af, evt. pletter fjernes med en fugtig klud. Finger mærker på el kontakter og omkring håndtag på døre fjernes med en fugtig klud. Jeg har alle rengøringsmidler, klude og redskaber. Første gang vil jeg gerne have en grundig rengøring. Jeg håber, at vi kan blive glade for hinanden så vi kan lave en fast aftale hvor du kommer f.eks. 1 gang om måneden i vinter perioden og hver anden uge i sommerperioden. Jeg håber du er fleksibel og kan lave forskellige opgave. Jeg går ud fra at du skal bruge ca. 3 timer til at rengøre huset. Jeg håber du vil være interesseret i nogle ekstra opgaver som jeg selvfølgelig vil betale ekstra for. Nogle eksempler på disse opgaver kan være hjælp til rengøring af køkkenskabene indvendigt, vaske af oven på køkken skabene og andre hovedrengørings opgaver. Der er nogle trapper til forskudte plan i huset.
Rengøring af sommerhus
800 kr.
Rengøring af sommerhus. Sommerhuset er På 90 m2 og dertil et bryggers Og lille toilet. Det er kun 1 gang der skal gøres rent. Rengøring skal være god Og grundig. Og det skal være den 1 eller 2/10.
Service, undertråd
500 kr.
Min undertråd kan jeg ikke få til at se pæn ud
Airbnb rengøring og klargøring til næste udlejer
896 kr.
Rengøring af 83 kvm sommerhus samt lægge nyt sengetøj på så huset er klar til udlejning senere samme dag.
Rengøring efter mus
1.500 kr.
Rengøring efter besøg af mus i ca 50 m2. Musen er død og afskaffet, men der er efterladenskaber. Du skal være grundig og villig til at åbne skabe/flytte lidt rundt på mindre møbler såsom stole m.m for at sikre at alt bliver rent/frit for spor af mus. Medbring selv rengøringsmidler inkl desinfektion.
Erhvervsrengøringsfolk arbejder normalt efter arbejdstid, enten sent om aftenen eller tidligt om morgenen, så de ikke forstyrrer din virksomhed. Du kan booke en erhvervsrengøringsservice til regelmæssig rengøring på daglig eller ugentlig basis. Eller du kan anmode om en mere grundig rengøring, når du flytter kontorer eller afholder en begivenhed eller funktion. Her er nogle specifikke services og hvad du kan forvente:
Når du hyrer en regelmæssig rengøringsservice til dine kontorer, vil de normalt arbejde uden for almindelig arbejdstid. De vil tømme skraldespandene og tage skraldet ud, før de udskifter alle affaldsposer. Derefter vil de rengøre gulvene, køkkenerne og badeværelserne. Din rengøringsmedarbejder kan tørre skrivebordene og andre overflader af, inklusive vinduer. Når du bestiller din kontorrengøring, kan du specificere, hvor grundig du har brug for, at dine rengøringsfolk skal være, og anmode om yderligere opgaver som at tømme opvaskemaskiner og rydde op i arbejdsområder.
Erhvervsrengøringsfolk kan fjerne dit kontoraffald og derefter bortskaffe det for dig. Hvis du har en stor mængde affald (for eksempel efter et arrangement eller en kontorrenovering), kan det være nødvendigt at leje en container for at hjælpe dine erhvervsrengøringsfolk med at fjerne det hurtigere og sikre, at din arbejdsplads forbliver sikker og sund.
Højfrekvente områder skal rengøres regelmæssigt for at holde dem sikre og hygiejniske for både personale og kunder. Din kommercielle rengøringsassistent kan anbefale en passende rengøringsplan, herunder hvilke opgaver der skal udføres og hvor ofte. Dette kan omfatte at rydde op, stable og tømme opvaskemaskiner samt rydde op i møbler. Som minimum vil de tørre alle overflader af, tage affaldet ud, udskifte affaldsposer, støvsuge og moppe. Badeværelsesrengøring vil normalt omfatte tømning af affaldsspande, støvsugning og mopping af gulve, udskiftning af brugte toiletruller, rengøring af toiletter og bruseområder samt aftørring af håndvaske og bordplader.
Erhvervsmæssige gulvrengøringsmidler vil bruge forskellige typer udstyr afhængigt af overfladen og hyppigheden af rengøringen. Marmor, beton, træ og flisegulve kræver alle særlig behandling for at holde dem rene, men ikke glatte. Daglig støvsugning og manuel gulvvask er velegnet til mindre områder. Men større gulvområder som supermarkeder, hospitaler og indkøbscentre kan bruge erhvervsmæssige gulvpoleringsmaskiner for at holde gulvene skinnende rene. Hvis du har et industriområde eller våde områder som f.eks. fitnesscentre og brusebadeværelser, kan din rengøringsassistent bruge trykslanger, damprensere og stærkere kemikalier til at sterilisere området.
Udover at støvsuge tæpper, løbere og indgangsmåtter dagligt, er det vigtigt at bestille en årlig eller sæsonbestemt dybderensning af dit tæppe for at holde det friskt og lugtfrit. Din kommercielle rengøringsperson vil medbringe deres damprenser for at skylle varmt vand ind i tæppet, løsne og fjerne snavs og dræbe bakterier i processen. Din tæpperenser vil foretage en forundersøgelse og lede efter eventuelle pletter og bekymringsområder. De vil flytte møbler, støvsuge løst snavs, behandle eventuelle pletter og derefter bruge maskiner til enten at tørre eller dampe rense dit tæppe. Dine gulve kan have brug for flere timer til at tørre helt, før møblerne kan flyttes tilbage på plads.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Erhvervsrengøring refererer til professionel rengøring af kommercielle eller virksomhedslokaler. Det omfatter rengøring af kontorer, butikker, restauranter, hoteller og andre erhvervsmæssige faciliteter. Formålet er at opretholde et rent og hygiejnisk arbejdsmiljø samt skabe et godt indtryk for kunder og ansatte. Erhvervsrengøring kan omfatte støvsugning, gulvvask, affaldshåndtering, vinduespudsning og desinfektion af overflader.
Alle typer virksomheder kan have brug for erhvervsrengøring. Det kan omfatte kontorer, butikker, restauranter, hoteller, hospitaler, skoler og meget mere. Erhvervsrengøring er vigtig for at opretholde et rent og sundt arbejdsmiljø samt give et godt indtryk til kunder og besøgende.
Der er flere fordele ved at outsource erhvervsrengøring. Det frigiver tid og ressourcer internt, så virksomheden kan fokusere på kerneaktiviteter. Professionelle rengøringsfirmaer har ekspertise og udstyr til at levere høj kvalitet og effektiv rengøring. Det kan også være omkostningsbesparende, da man undgår udgifter til ansættelse, træning og vedligeholdelse af eget rengøringspersonale.
Erhvervsrengøring kan forbedre arbejdsmiljøet ved at fjerne snavs, støv og bakterier, som kan forårsage allergier og sygdomme. Et rent og hygiejnisk arbejdsmiljø kan reducere risikoen for arbejdsrelaterede skader og forbedre medarbejdernes trivsel og produktivitet. Regelmæssig rengøring kan også skabe et behageligt og professionelt indtryk for både medarbejdere og besøgende.
Typiske tjenester inden for erhvervsrengøring inkluderer daglig rengøring af kontorer, støvsugning, gulvvask, affaldshåndtering, rengøring af toiletter og køkkener, vinduespudsning, desinficering af overflader og specialrengøring som fx efter byggeri eller arrangementer.
Der er flere måder at få en prisoversigt for erhvervsrengøringstjenester. Du kan kontakte forskellige rengøringsfirmaer direkte og anmode om et tilbud baseret på dine specifikke behov. Alternativt kan du søge online efter rengøringsfirmaer, der tilbyder erhvervsrengøringstjenester, og se deres priser og pakker på deres hjemmesider. Husk at angive detaljer som størrelsen på dit kontor eller virksomhed, hyppigheden af rengøring og eventuelle ekstra services, du ønsker, for at få en mere præcis prisoversigt.
Har du brug for hjælp til en stor rengøringsopgave på din arbejdsplads? Eller har du bare brug for et regelmæssigt rengøringsteam til at holde din virksomhed skinnende ren? Uanset om du har brug for regelmæssig eller farligt affald fjernet, tung industrirengøring eller almindelig kontorrengøring, vil en kommerciel rengøringsvirksomhed sørge for, at din arbejdsplads er sikker for dit personale og dine kunder. Sørg for, at dit team kan fokusere på deres opgaver og ansæt en kommerciel rengøringsvirksomhed til at holde din arbejdsplads sikker og sund med det bedste specialudstyr og rengøringsevner.
Hvis du leder efter de bedste lokale erhvervsrengøringsfolk, finder du et stort udvalg på Handyhand. Få lokale rengøringsfolk med øjeblikkelig tilgængelighed som backup for dine faste rengøringsfolk. Eller find det perfekte langvarige rengøringsteam til at hjælpe med regelmæssig rengøring af din virksomhed.
Handyhand gør det nemt at finde en erhvervsrengøringsassistent i vig til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien erhvervsrengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige erhvervsrengøringsassistenter i vig, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Erhvervsrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800,00,- til 1.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!