Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
København Ø
"Well made job"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Hvidovre
"Stefanie was professional yet friendly as well. She helped cleaning our apartment for airbnb. The apartment was very clean and she was also very communicative with photos. I would recommend her to anybody!"
Randers NV
"Effektive gutter."
Jeg har været meget tilfreds for Kevins arbejde. Dejligt at han sendte billeder af det udførte arbejde. Stor anbefaling herfra.🤩
Rengøring af sommerhus
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
400 kr
Hasle
80 m2 sommerhus, Køkken, stue, 3 soveværelser, badeværelse ( toilet, håndvask, bruseniche ) Normal rengøring efter airbnb. Aftørre vandrette flader, Støvsugning, gulvvask, Rengøringsmidler er tilstede 17 april og 24 april, pris er pr. gang
Rengøring af sommerhus i Vang.
Vang
Hej Camilla. Kunne i være interesseret i rengøring af et sommerhus i Vang. Vi udlejer meget gennem Airbnb og har brug for hjælp da vi bor og arbejder i København. Det er 2-3 timer pr. gang 10-15 gange om året. Mvh. Torben Vi har altid et døgn + 4 timer mellem gæster til rengørings opgaven men opgaven kan falde på alle uge dage.
Rengøring
Hasle
Rengøring af privat hjem. Ca 2 timer hver anden uge. Huset er ca 90 kvm. 1 dag hver anden uge i 2 måneder
Almindelig rengøring af større sommerhus. Klargøring til gæster efter gæster.
Vang
Støvsugning 143 m2 aftørring/vaske af borde vaske spejle toiletter klinke gulve 25m2 (Ikke trægulve). Smide brugt sengetøj håndklæder viskestykker i kælderen og ligge nyt frem. Tømme skraldespande og afskaffe affald hvis det ikke er gjort af tidligere lejer. Sætte varmepumperne på 20C. Er der noget jeg har glemt? Jeg kan kontaktes telefonisk under rengøringen. Vi vil have brug for dette også i fremtiden. Før d. 6/12 15:00. Der kommer gæsterne
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i hasle til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i hasle, i post nr: 3700 til 3790.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 450.00,- til 450.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!