Tatiana P.
Allerød
Seneste Anmeldelse
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Birkerød
"Super service"
København S
"Ikke noget jeg kan rekommandere"
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
København Ø
"Kan varmt anbefale Petronel 👍, kom til tiden og arbejdede hurtigt og effektivt. meget høflig, og god kommunikation på engelsk. fik arbejdet gjort hurtigere, end jeg havde forventet! 👏"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Tatjana vil have fordel af at kunne mere dansk. Hun vil også få højere score hos mig, hvis hun spørger ind til, hvordan jeg ønsker arbejdet udført. Kort sagt kommunikerer mere.
Engangsrengøring
500,-
Rengøringen blev løst tilfredstillinde.
Rengøring af hjemmet hver 14 dag
700,-
Jeg skulle have lavet en udflytningsrengøring. Der var ingen diskussion om mit bud. Kommunikation med Kristjanan på forhånd var upåklagelig. Det var bare ikke Kristjan og ledsager, som mødte op, men hans forældre. De tunge dele af opgaven som rengøring af komfur og køleskab kunne de ikke påtage sig, skønt det stod i min beskrivelse. Vinduesrengøring blev forstået som rengøring af karme. Manden syntes uvenlig og ikke god at kommunikere med. Kvinden var venlig og effektiv. Kristian burde ha spurgt ind til opgaven, når han sender andre ud for at udføre den.
Udflytningsrengøring
2,200,-
Kom til aftalt tid, god energi og arbejdet blev udført flot. Stor anbefaling
Vask af hus udenfor
2,000,-
Good job!
Roof and gutter cleaning
6,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hoved Rengøring - 200 kvm i tre plan i Birkerød
1,820 kr
Birkerød
Hovedrengøring af tre etagers hus med to badeværelser. du skal selv have rengøringsmidler og støvsuger og klude og hvad du ellers skal bruge til at gøre rent med
Rengøring af hjemmet hver 14 dag
400 kr
Birkerød
Hej, Jeg vil gerne høre fra dig, hvis du har lyst til at gøre rent i min families hus ( ca. 150 m2) hver 14 dag i ca 3 timer. Det er vigtigt, at du er erfaren indenfor rengøring, at du er stabil, effektiv og at det altid er dig selv som kommer. Det er “ normal” rengøring dvs. vaske af, støvsugning, gulvvask. Der 1 toilet og 1 badeværelse samt 3 værl. Og 1 stue og 1 køkken og et lille bryggers. Ikke ryger-hjem. Vi har en lille bomuldshund som ikke vil være i samme afdeling af huset som dig. Jeg ser frem til at høre fra dig, til en nærmere drøftelse af opgaven og pris. Mange hilsner Gitte tlf 25272503
Alm rengøring i rækkehus på 120 kvm.
700 kr
Birkerød
Rengøring af hus på 120 kvm. Gulv, flader og badeværelse. Der er stue, køkken, gang, et værelse, badeværelse og wc. Har alt hvad der skal bruges.
Rengøring
500 kr
Birkerød
Støvsugning, gulvvask aftørring af flader. Rengøring af badeværelser i 130 m stuelejlighed
Ugentlig rengøring
600 kr
Birkerød
Jeg leder efter en der vil komme og gøre rent en gang om ugen i villa på 180 m2.
Rengøring
1,200 kr
Birkerød
Jeg søger hjælp til sommerrengøring. Jeg er her selv og hjælper.
Engangsrengøring
500 kr
Birkerød
Villalejlighed.med 5 rum og køkken.og bad. Støvsugning, gulvvask
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i birkerød til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i birkerød, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!