Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Roskilde
"TOP TOP OPLEVELSE Virkelig en der har styr på kommunikationen og arbejdet der udføres. Utrolig dejligt at opleve. Jacobs kollega kom ud til os og havde rengøringsartikler mv med - ekstrem høflig og en man kan stole på. KÆMPE thumbs up - Tak!"
Store Merløse
"Super effektiv"
Roskilde
"Fint besøg af Nicholas i dag. En fornøjelse ☺️ Flot arbejde både ude og inde"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Holbæk
"Allan udførte opgaven over alt forventning. Han var der på slaget som aftalt, og der har aldrig nogensinde været så rent i min lejlighed. Super tilfreds med resultatet! Derudover en super flink person, som jeg også fik en kort sludder med på bagkant. Jeg kommer helt sikkert til at have Allan i tankerne, hvis jeg har brug for hjælp til lignende opgave igen 🙏"
Hedehusene
"Kæmpe ros til Erkan og hans to folk, som baksede et tungt skab om på 2. sal for mig. Omhyggelige, smilende og helt efter den aftale, vi havde lavet. Klar anbefaling herfra 👍"
København S
"Mangler følelse for detaljer, men ellers god"
Nicholas gjorde vores hus klar efter udlejning. Han var meget grundig i rengøringen og havde sans for detaljen. Kan klart anbefale Nicholas.
Rengøring af hus 2-3 timer
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Højtryksrenser
2,000 kr
Lejre
Højtryksrenser KEW 1700 forbruger olie, så den skal fyldes op, hver gang, den skal benyttes. Der benyttes almindelig motorolie. Jeg har olie, men kan også bringe højtryksrenseren til et værksted.
Rengøring
700 kr
Lejre
Rengøring af hus 150 m2 Støve af Støvsuge Vaske gulv På badeværelse . Ordne håndvask, spejl, toilet, brusekabine, vaske gulv støvsuge. Gæstetoilet : håndvask , spejl, toilet, vaske gulv , støvsuge
Rengøring
640 kr
Lejre
Rengøring af 8 rum Støves af Vaskes gulv Ordne badeværelse Ordne gæstebafeværelse
Rengøring
1,064 kr
Lejre
Støve af, støvsuge , vaske gulve, ordne badeværelse, ordne gæstetoilet 167m2 8 rum Trægulve Vinyl gulv Fliser
Rengørnig af pool og vandet
1,500 kr
Lejre
Rengøring af pool og vandet
Rengøring af hus 2-3 timer
500 kr
Lejre
Rengøring af vores hus ml 2 udlejninger. Skal ske 27., 28., eller 29. Juli
Rengøring af vindueskarme og fodpaneler
700 kr
Lejre
Rengøring af støvede vindueskarme indvendigt. 3 måneders byggestøv, der sidder godt fast. Der er 9 vinduer og 3 døre. ( Hoveddør samt dobbelt terrasse dør) Det ønskes også afstøvning af alle fodpaneler i huset, som er 280kvm. Jeg har en masse klude, men du må gerne selv medbringe rengøringsmiddel og redskaber
Rengøring af hus 210 kvm
1,000 kr
Lejre
Rengøring af 210 kvm. Støvsuge. Vaske gulve (undtaget klinker 60kvm). Lamper. Flader og fronter. Karme. Sokkel. 3x toilet.
Møbelrensning for kæledyrsejere
800 kr
Lejre
Vi har 2 stk. 2-personer sofaer samt en puf, som vi gerne vil have renset. Vi har 2 langhåret hunde og en kat. Hvad koster det at få møblerne renset?
Hovedrengøring hus
650 kr
Lejre
Interesseret i fast tilknyttet rengøringshjælp. Første gang skal vi have en ordentlig omgang (fx 4 timer). Herefter fx 2 timer om ugen. Tænker vi starter med 4 timer, og så taler vi om det derfra. Jeg har støvsuger, kost og guldmoppe. Der skal medbringes rengøringsmidler, klude, o.lign. Jeg arbejder hjemme (på computer) når der rengøres. Rengøring kan være alt fra støvsuge, vaske gulv, støve af, til at tømme skabe/køleskab og gøre ren indvendigt. Gammelt hus som samler støv og spindelvæv meget hurtigt. Rengøring af badeværelse klarer jeg selv løbende så det er ikke inkl. Er interesseret i billig timepris. Jeg vil ikke betale for transport til/fra, så det skal være afspejlet i prisen.
Hjælp til at gøre rent
400 kr
Lejre
Rengøring af badeværelser Det er to mindre rum Gerne hver 2. uge
Hjælp til oprydning/ samt få styr på hele hjemmet
1,234 kr
Lejre
Min søster trænger rigtig meget til at få en hjælpende hånd til at få ryddet ud og sorteret alt, så det er overskuelig for hende og hendes familie af være tilstede i deres hjem igen! Huset er på 139 kvm inkl en kælder på ca. 50 kvm. Det er et stort kaos og vil bare gerne hjælpe hende med at komme til bunds. Hvad skal det koste?
Rengøring hver 14. Dag
400 kr
Lejre
Hej, vi er en familie på 3 i et 2-etagers rækkehus på 90 kvm der søger rengøringshjælp hver 14 dag. Fx torsdage eller fredage i dagtimerne. Vi forventer vedkommende et grundig og mødestabil, til gengæld er vi fleksible 😊
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i lejre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i lejre, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 690.00,- til 1,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!