
Se profil
domenic V..
Aarhus N
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Domenic er sød og rar og jeg vil gerne anbefale hende til andre 😄👍"
Verifikationer
Info

Totalrengøring
Fjern støv, snavs, kalk mm.
Rengøring af køkken og badeværelse, mm.
Fleksible tidspunkter
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Domenic er sød og rar og jeg vil gerne anbefale hende til andre 😄👍"
Info

Se profil
Frederiksberg C
"Hun bød på min opgave og den blev accepteret 3 uger før festen, men hun svarede mig aldrig henover næsten 2 uger - så nu kun 1 uge før min fest er jeg nødt til at finde en anden. Det sætter mig i en meget stressende situation."
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"Great job"
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"Super godt arbejde! God og venlig service, kan klart anbefales."
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"God og grundig - kan anbefales 👍🏻"
Info

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
Skovlunde
"Rigtigt fint arbejde , alt lavet til tiden . Kan kun anbefale."
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"Super arbejde 👍"
Info

Jeg kan varmt anbefale Victoria som rengøringshjælp. Hun er pålidelig, grundig og arbejder med stor opmærksomhed på detaljer. Hendes indsats har altid levet op til mine forventninger, og hun udfører sit arbejde med professionalisme og venlighed. Hvis du søger en ansvarlig og effektiv rengøringshjælp, er Victoria et rigtig godt valg.
House cleaning 140 m2
600,-

Fantastic work, fast and very flexible! Recommended
Moving-out cleaning(Flytterengøring) of 65 m2 apartment
3.500,-

Super fint
Rengøring 100 kvm. i Vejle. Med mulighed for fast aftale.
1.000,-

Hun ved præcis hvad der skal til for en udflytningsrengøring. Pletfrit og man kan spejle sig på det. Kanon arbejde!
Udflytningsrengøring
1.700,-

Klar anbefaling herfra.
Rengøring
900,-

Great job
End of tenancy clean
1.950,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Rengøring af 150 kvm
700 kr
Opgaven indebærer at støve alle overflader af, tørre alle fodlister over + gøre 2 x badeværelser rent. Huset er ca. 150 kvm med 5 rum i et plan. Vask og støvsugning af gulv er ikke nødvendigt, da vi har en robotstøvsuger. Vi har rengøringsmidler.
Ugentlig rengøring af hus 200m2
400 kr
Hus i to etager. stue, køkken, to badeværelser, kontor, gang og fire soveværelser. Der er en trappe. Ingen rum kræver særlig håndtering. Rengøring gerne fredag formiddag, men intet krav.
Ugentlig rengøring af hus 200m2
400 kr
Hus i to etager. stue, køkken, to badeværelser, kontor, gang og fire soveværelser. Der er en trappe. Ingen rum kræver særlig håndtering. Rengøring gerne fredag formiddag, men intet krav.
Rens af gulvtæppe
1.400 kr
Vi har gulvtæppe af høj kvalitet 2 steder i boligen, som skal renses. Samlet areal der skal renses er ca. 20-25 m2. Det er hovedsageligt pletter. Rensning skal ske med professionelt udstyr og rensemiddel. Evt. leje af udstyret skal være inkl. i prisen.
Deep cleaning shower and toilet
800 kr
The shower needs a deep clean. There’s concentrated limescale build up on the floor tiles by the plug and widespread mould build up on the concrete grout. The toilet also needs a deep clean to remove some limescale build up under the rim that I haven’t been able to remove myself. The toilet is standard ceramic. The shower is a large walk in shower. Both are accessible to clean from all angles. Removed debris or residues should be disposed of afterwards.
Rengøring
600 kr
Der skal gøres rent. Gulvvask, støvsugning, lister, eventuelt væggen hvis nogen steder trænger. Støv, køkken rengøring, badeværelse. 110 kvm. Møbler må gerne flyttes for at gøre rent under dem. Støvsuger må gerne medbringes. Og hvis man har egne rengøringsmidler må man også.
Ugentlig rengøring
500 kr
Vi skal have ryddet op og gjort rent i entre, stue, køkken og 2 badeværelser en gang om ugen . Der skal ryddes op, vaskes gulv, tørres overflader, vaskes tøj. Rengøringsudstyr og rengøringsmidler medbringes.
Rengøring af 210 m2 hus
600 kr
Et alm parcelhus på 210m2 skal vi have gjort ren 1 gang i ugen. Vi er fleksibel med rengøringsdagen, men det skal være en fast dag i ugen (hverdagene), som du kommer og ordner tingene. Vi skal nok stå for rengørings remider
Flytterengøring
2.800 kr
Flytterengøring af lejlighed på 1. sal i Vejle. (Ingen elevator) Ca. 85 kvadratmeter, 4 værelser, køkken, badeværelse. Skal kunne godkendes af boligforening. Fraflytning d. 1/2. Rengøring derefter, senest d. 15/2.
Rengøring af rækkehus ved fraflytning
1.800 kr
OBS! HASTER! Har flyttesyn på lørdag d. 15/11. Oprindeligt bookede HandyHand har meldt afbud pga sygdom. Rengøring af lejet rækkehus i forbindelse med fraflytning ønskes. 100 m2 i 2 etager, bestående af entré, badeværelse, lille bryggers, køkken/alrum, stue, trappe og 3 værelser. Lidt extra opmærksomhed nødvendig til ovn, bageplader samt bruseniche, resten skal have en en almindelig gang rengøring. Gulve skal støvsuges og vaskes, træ- eller klinkegulv, ingen tæpper. Vinduer pudses ind- og udvendig. Ovenlysvinduer på 1. sal kan vendes, så de kan pudses indvendig fra. Rengøringsmidler, klude, støvsuger og gulvvasker haves.
Det kan rejse en hel del spørgsmål at skulle booke hjælp til rengøring af sin lejlighed. Her vil vi komme ind på, hvad man mere konkret kan forvente, for eksempel om hvilken type service der tilbydes, eller hvilket udstyr arbejdet kræver. På den måde kan du være bedst muligt forberedt, når du booker hjælp til rengøring af din lejlighed.
Som regel tilbyder rengøringshjælpen f.eks. følgende kategorier af rengøring:
Mere konkret omfatter rengøringsarbejdet ofte disse opgaver:
Den person eller det firma, der udfører rengøringsopgaverne betegnes ofte som:
Som regel anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr for at sikre, at de har det nødvendige for at klare opgaven. Dog er det altid en god idé at drøfte det på forhånd, så begge parter er enige. Det kan også være, at du selv har redskaber liggende, som du gerne vil stille til rådighed for arbejdet.
Blandt de mest almindelige produkter til brug ved rengøring af en lejlighed er:
Rengøringshjælpen vil ofte medbringe produkterne selv, men det er en god idé at drøfte dette indbyrdes på forhånd - måske har du særlige ønsker til valg af produkter, eller der skal tages hensyn til allergi.
Frekvensen af rengøring derhjemme afhænger af personlige behov og præferencer. Dog kan man med fordel tænke på, at hyppigere rengøring kan være med til at forhindre ophobning af støv og skidt, hvilket gør den overordnede rengøringsopgave mere overskuelig og hurtigere. Det kan også være, at hyring af rengøringshjælp fungerer som et supplement til egen rengøring.
Du lægger selv ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere give dig deres bud via Handyhand, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for rengøring af lejlighed kan afhænge af en række faktorer, herunder:
Ja, under kategorien servicefradrag hos Skat finder man fradraget for rengøringshjælp udført i hjemmet eller i din fritidsbolig. Læs nærmere om, hvad det dækker, og om hvilke særlige krav der er, på Skats hjemmeside om fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Trinene, man skal igennem, når man vil booke rengøringshjælp, ser ud som følger:
For at betale handyhanderen, der udfører rengøringen af din lejlighed, foregår betalingen som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager kun tilbud og henvendelser fra handyhandere på baggrund af den rengøringsopgave, du har oprettet. På den måde vil det kun være handyhandere, som har tid til og mulighed for at tage sig af opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en Handyhand-opgave med rengøring, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først og fremmest at håndtere aflysninger gennem platformen som beskrevet. Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Vi anbefaler, at du udnytter vores smarte system på Handyhand-platformen, hvor man kan læse anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og få et indtryk af, hvad den enkelte kan tilbyde, og hvordan vedkommende har udført tidligere opgaver. Dette er udgangspunktet for at tage en velovervejet beslutning og at finde en ærlig og troværdig rengøringshjælp, du kan samarbejde med.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
For at kommunikere med hinanden før, under og efter opgavens udførelse, bør I benytte Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt, at jeres kommunikation foregår via Handyhands platform, for at vi hos Handyhand kan træde til og assistere, hvis behovet skulle opstå.
Når rengøringen af lejligheden er overstået, har du mulighed for at vurdere og bedømme den rengøringshjælp, du havde hyret, inde på Handyhand-platformen. Det er værdifuldt at komme med denne feedback, så andre også kan drage nytte af dine erfaringer fremover, når de skal booke hjælp til f.eks. en rengøring af lejlighed ved fraflytning.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du oplyser om din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
En bred vifte af folk kan få gavn af at booke hjælp til rengøring, her er nogle eksempler:
Nej, når du benytter Handyhand som platform, behøver du ikke at lave en særskilt kontrakt.
Ja, det er vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, når der skal gøres rent. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Og så findes der også nogle miljømæssige tiltag, man kan indføre:
Mange, der yder rengøringshjælp, er vant til at arbejde i hjem, hvor beboeren ikke er til stede. Det er dog op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger af en handyhander kan være med til at give tryghed, men vurdér selv, om du synes, det er en god idé. Overvej dette:
For at give de bedste betingelser for, at rengøringshjælpen kan arbejde effektivt, kan du gøre nogle forberedende ting inden:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander.
Nej, rengøringshjælpen skal som udgangspunkt ikke have særlige godkendelser eller certificeringer til almindeligt rengøringsarbejde.
At booke rengøringshjælp til din lejlighed gennem Handyhand anbefales på grund af en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en lejlighed rengøringshjælper i vejle til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien lejlighed rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige lejlighed rengøringshjælpere i vejle, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Lejlighedsrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580,00,- til 2.800,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!