Person støvsuger gulv i et rent og organiseret hjem, fremhæver professionel rengøringsservice.

Rengøring i Kongerslev

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Rengøringseksperter til alle dine behov

Husrengøring

Bilrengøring

Totalrengøring

Overflade rengøring

Generel rengøring

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste rengøringseksperter i Kongerslev

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Kongerslev

Indendørs rengøring af lille hus 85 kvm

600 kr

Aalborg

Almindelig rengøring/regular cleaning/limpieza normal Rengøring af alle flader (køkken, stue, badeværelse) Gulvvask i alle rum Puds spejle/glasrammer Fjern støv etc. Støvsugning I alt max 4 timer evt. hver 4. uge over sommeren Lille hus på 86 kvm.: to soverum, et køkken og en stue, alt i ét plan. Rengøringsmidler haves, medbring handsker Danish/English/Spanish etc. all welcome :)

Rengøring

275 kr

Aalborg SV

Almindelig rengøring af lille rækkehus på 72 kvm. Støvsugning, gulvvask,, fjerne støv og spindelvæv, lille badeværelse samt køkken. Inklusiv tøminng af skraldespande og støvsugning under senge og sofa hver gang. Der er rengøringsmidler i hjemmet. Beregnet tid 2 timer

Rengøring i hjemmet

500 kr

Flemming

85 M2 rengøring. Hus. 4 rum + køkken + bad + indgang. Støvsugning, alle flader rengøres i alle rum, vask af gulv. Hver 2. uge 3 timer. Oprydning og andre småopg udenfor. Evt lidt havehjælp.

Rengøring af sommerhus

Harboøre

Rengøring af sommerhus en gang om ugen normalt i weekend i forbindelse med lejeskifte. Huset er 80 m2. Gulve støvsuges og vaskes flader tørres af vinduer pudses invendigt køkken (12 m2) og badeværelse (4 m2) rengøres grundigt. Omtrent 2-3 timers arbejde. Weekender i juli og august ca 2-3 timer

Rengøring af lille rækkehus på 95 m2 (fast).3

400 kr

Aarhus N

Rengøring af lille rækkehus på 95 m2 med køkken/stue, 2 værelser, 1 badeværelse. Der skal støvsuges, vaskes gulv, tørres støv/overflader af, rengøres badeværelse og vindues partier. Regner med hver måned. Oplys gerne en timepris og forventet antal timer pr. gang. Vi stiller selv rengøringsmidler til rådighed.

Slutrengøring af sommerhus

1,000 kr

Løkken

Rengøring af sommerhus, der har været benyttet i en uge. Let rengøring. Stue, køkken, badeværelse og 3 soveværelser (det 4. er ikke brugt). Let aftørring af bordflader samt støvsugning og evt pletvask af gulve i hele huset. Almindelig aftørring af køleskab indvendigt. Ellers let rengøring af badeværelse og køkken. 1-2 timers arbejde. Ca 90 kvm.

Rengøring

550 kr

Kongens Lyngby

112 kvm hus, 1 bad samt lille seperat wc, 3 mindre værelser samt køkken/alrum/stue i et samlet rum. Almindelig rengøring: støve af, støvsuge, gulvvask, rengøring af flader samt wc og bad. Vi ryder op så der er klar. Omfang: ca. 2,5 timer, hver fredag i tidsrummet ml. kl.9-15. Øvrigt: Vi har hund. Vi søger en professionel med forsikring og ren straffeattest. Det opgives tio skat for håndværkerbidrag.

Rengøring

550 kr

Kongens Lyngby

112 kvm hus, 1 bad samt lille seperat wc, 3 mindre værelser samt køkken/alrum/stue i et samlet rum. Almindelig rengøring: støve af, støvsuge, gulvvask, rengøring af flader samt wc og bad. Vi ryder op så der er klar. Omfang: ca. 2,5 timer, hver fredag i tidsrummet ml. kl.9-15. Øvrigt: Vi har hund. Vi søger en professionel med forsikring og ren straffeattest. Det opgives tio skat for håndværkerbidrag.

Rengøring

400 kr

Svendborg

Jeg har et lille byhus på 2 etager (ca 85 kvm.), der skal gøres rent hver uge. 1 badeværelse, 1 køkken og 4 rum. Ingen husdyr eller børn. Der er tale om almindelig rengøring med fast støvsugning, badeværelsesrengøring og aftørring hver uge, gulvvask, trappevask og grundigere aftørring efter behov. Der er støvsuger, moppe og rengøringsmidler til rådighed.

Rengøring

800 kr

Egå

Normal rengøring af ét-plans hus på 137 kvm. Ønsker støvsugning (gulv og fodlister) og gulvvask i alle rum, rengøring af 2 badeværelser, aftørring af alle overflader, rengøring af køkkenoverflader, samt indvendig pudsning af vinduer. Der er rengøringsmidler i huset.

Rengøring hver 14 dag 2 timer

500 kr

Bylderup-Bov

Hus 200 kvm Støve af, fjerne spindelvæv, støvsuge, vaske gulv, rengøre paneler, badeværelser

Rengøring hver 14 dag pris aftales.

350 kr

Solbjerg

Rengøring af 160 kvm hus. Rengøring af 2 badeværelser, tørrer støv af, støvsuge og vaske gulv.

Rengøring

Kirke såby

Rengøring af vores hus 2 timer hver 14 dag Hver 14 dag

Rengøring af hus

Fredensborg

Støvsugning gulvvask aftørring af overflader rengøring af køkken og 2 badeværelser Hver 14. Dag

Rengøring i hus på 160 kvm

Vordingborg

Støvsugning gulvvask rengøring af bad/toilet rengøring af flader som borde og vindueskarme Hver 14. dag

Renggøring hver 14 dag

400 kr

Tune

Hovedrengøring af 132 kvm hus. Tørre støv af, støvsuge og vaske gulve, ordne badeværelser og skifte sengetøj.

Rengøring hver 2 uge

Esbjerg Ø

Rengøring støvsuge gulvvask støv paneler. Vaske vinduer badeværelser mm. Stueplan- 170 kvm Hund og kat Skriv pris i pb. 2 timer - Hver anden uge.

Rengøring hver 14. Dag

Hadsten

160-170 m2 hus i 2 plan. Støvsugning gulvvask aftørring af overflader gulvlister og lofter for støv og spindelvæv. En gang i mellem vinduespudsning indendøre. Hver 10-14. Dag.

Rengøring

Lejre

Rengøring af hus. Støvsugning vaskning af gulve rengøring af badeværelser mm. 2-3 timer om ugen eller 5 timer hver 14 dag.

Rengøring af hus 180 m2

Roskilde

Rengøring inkl alle flader to badeværelser gulve møbler. Hver 14. dag helst ikke fredag

Rengøring lejlighed

3,000 kr

Vanløse

Fraflytning af lejlighed på ca. 65 kvm. Totalrengøring alle rum og overflader.

Total rengøring af tom lejlighed

1,650 kr

Bælum

Slut rengøring af fraflyttet rækkehus på 65 kvm

Hovedrengøring af lejlighed på 75m2 (fraflytning)

2,000 kr

Asnæs

Rengøring ifb.m flytning. Alle vandrette flader, skuffer, hylder mm. Gulvvask. Vask af 3 glasdøre

Slutrengøring af lejlighed ved fraflytning

1,500 kr

København N

Slutrengøring ved fraflytning af lejlighed. 75 kvm. Stue, soveværelse, køkken-alrum og badeværelse. Inkl. afkalkning af badeværelse samt rengøring af køle-fryseskab og ovn.

Total Fraflytnings rengøring

600 kr

Aarhus C

Udflytningsrengøring. Ca. 5 rum (85 m2). Rengøring af alle overflader, skabe, ovn, køl/frys, bad, toilet, emhætte, vinduer, altan mm. Der er lidt rengøringsmidler men usikker om det er tilstrækkeligt.

Rengøring af ældre lejlighed på 60 m² inden fraflytning

3,000 kr

Vissenbjerg

Fuld rengøring af køkken, bad,stue,soveværelse og lille kosterum

Fraflytningsrengøring af lejlighed på ca. 100 kvm

3,500 kr

Vejle

Udflytningsrengøring af stue og tre værelser samt køkken, badeværelse og gang. Herunder: Vask af behandlet trægulv.

Fraflytningsrengøring af lejlighed på ca. 100 kvm

2,500 kr

Vejle

Udflytningsrengøring af stue og tre værelser samt køkken, badeværelse og gang. Herunder: Vask af behandlet trægulv.

Rengøring

850 kr

København V

Rengøring af 45m2 lejlighed. Skift af sengetøj, støvsugning, skifte af håndklæder.

Flytterenøring af lejlighed

3,000 kr

Hjørring

Rengøring af overflader på tre værelser, stue/køkken, badeværelse og gang. Rengøring af alle skabe, skuffer, ovn og emhætte i køkkenet. Vaske vinduer indvendigt og udvendigt. Lejligheden er ca. 100 km2.

Hvad tilbyder rengøringseksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • For at få hjælp til rengøring gennem Handyhand, følger du blot disse trin:

    1. Opret din opgave: Start med at beskrive nøjagtigt, hvad du har brug for i din rengøring. Det inkluderer specifikke opgavedetaljer og hvornår opgaven bør fuldføres.
    2. Angiv et budget: Giv et skøn over, hvad du forventer at betale for opgaven. Dette hjælper handyhanderne med at matche dine forventninger med deres tilbud.
    3. Modtag tilbud: Efter at have oprettet din opgave, sender sender handyhandere, der gør rent, deres tilbud til dig inden for kort tid.
    4. Vælg en ekspert: Gennemse tilbuddene og vælg den rette rengøringshjælp, du føler, vil opfylde dine behov bedst.
    5. Start opgaven: Efter at have accepteret et tilbud, kan rengøringen af dit hjem begynde.

  • Når din rengøringsopgave er fuldført, betaler du let og sikkert gennem Handyhand. Processen er som følger:

    1. Reservation: Efter du accepterer et tilbud på Handyhand, reserveres det aftalte beløb ved at vi trækker det fra din konto og holder det. Dette skridt sikrer både dig og din handyhander, hvis der opstår vanskeligheder. Hvis opgaven annulleres, returneres beløbet til dig.
    2. Betaling: Når opgaven er færdig og godkendt af dig, betales det aftalte beløb direkte til din handyhander. Du behøver ikke at tænke på betalingsdetaljerne – Handyhand håndterer det for dig.

    Det anbefales på det kraftigste kun at betale gennem Handyhand. Gå ikke uden om platformen. Dette sikrer, at du kan få hjælp af os, hvis der skulle opstå problemer.

  • Du vil kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der er ledige. Dette sikrer, at du nemt kan vælge den person, der er tilgængelig og kan udføre din opgave, når du ønsker det.

  • For at slette en opgave, der ikke er tilskrevet en handyhander endnu og før du accepterer et bud, skal du blot gøre følgende:

    1. Gå til “Mine opgaver”
    2. Vælg den gældende opgave ved at trykke på titlen
    3. Vælg “Flere muligheder”
    4. Vælg “Aflys opgave”.

     

    For at få annulleret din opgave, efter at have accepteret et bud eller efter at opgaven er begyndt, skal du blot gøre følgende:

    1. Gå ind på Handyhand.dk  [https://handyhand.dk/udforsk]
    2. Log ind
    3. Gå til “mine opgaver”
    4. Vælg den gældende opgave
    5. Klik på “flere muligheder”
    6. Klik på "aflys opgaven"
    7. Udfyld formularen (husk forklaring på hvorfor opgaven annulleres).

     

    Du kan også se en video af, hvordan man annullere sin opgave:

    Annullering af opgave på Handyhand:

    På en PC/MAC: https://youtu.be/OfoL9PA4ztk 

    På en mobiltelefon: https://youtu.be/ddqB_LcwFxg 

     

    Når du har anmodet om at annullere opgaven, har din handyhander 48 timer til at godkende annulleringen, inden den automatisk godkendes. (Dette er blot for at sikre at opgaver ikke bliver annulleret, efter at handyhanderen har udført opgaven).

    Når opgaven er blevet annulleret, vil midlerne blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Hvorefter de kan hæves til det kort, som de blev indbetalt fra i første omgang. Dette vil du modtage en mail omkring, når opgaven bliver annulleret.

    Hvis du fortsat skal have hjælp til opgaven, er du velkommen til at slå opgaven op på platformen igen.

  • Både du og handyhanderen er dækket af forsikring via Handyhand, hvis der opstår uforudsete hændelser under udførelsen af rengøringsopgaven. Forsikringen udbetaler erstatning ved skader, der kan opstå under selve udførelsen af opgaven. For mere specifik information om, hvad forsikringen præcist dækker og ikke dækker, samt hvor store beløb man kan få udbetalt og andre betingelser, kan du besøge Handyhands forsikringside på https://handyhand.dk/forsikring.

  • Handyhand lader dig tjekke, hvor pålidelig en rengøringshjælp er, ved hjælp af anmeldelser og 'udførselsrate' på profilen. Dette gør det muligt for dig hurtigt at vurdere, hvor mødestabil og dygtig en handyhander er, og få indblik i vedkommendes tidligere præstationer og pålidelighed på platformen.

  • For at komme i kontakt med Handyhand kan du bruge disse metoder:

    • Kontaktformular: Besøg https://handyhand.dk/kontakt for at sende os en besked direkte via hjemmesiden.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, hvis du har brug for direkte assistance med dine spørgsmål og bekymringer.
    • E-mail kontakt: Send en e-mail med en detaljeret beskrivelse af din henvendelse for at få den mest relevante hjælp.

    Handyhands kundesupport er altid klar til at hjælpe dig, hvad enten du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden eller appen, har spørgsmål omkring betalinger og udbetalinger, eller ønsker at dele din feedback for at hjælpe os med at forbedre vores service.

  • For at kontakte din rengøringsekspert, uanset om det er før, under eller efter opgavens udførelse, skal du bruge Handyhands interne beskedsystem.

    Ved at kommunikere gennem vores system sikres du:

    • Skriftlige aftaler: Alle aftaler og dialog med handyhanderen dokumenteres i vores beskedsystem, hvilket giver en følelse af tryghed for begge parter.
    • Let adgang: Du har altid adgang til hele kommunikationsforløbet, så du nemt kan orientere dig om tidligere aftaler og beskeder.
    • Let og ligetil kommunikation: Hvis planerne ændrer sig, eller hvis der er brug for yderligere koordinering, kan du nemt orientere din handyhander via beskedsystemet.

    For at undgå problemer og uenigheder skal du undgå kommunikation uden om Handyhand. Dette giver os mulighed for at hjælpe, hvis der skulle opstå tvister.

  • Efter opgavens udførelse har du altid mulighed for at skrive en anmeldelse af din handyhanders arbejde. Dette hjælper andre brugere med at træffe velovervejede valg og giver også rengøringshjælpen værdifuld feedback.

  • Du sætter selv et budget for din opgave, når du opretter den. Herefter modtager du bud fra handyhanderne. De giver bud ud fra, hvad de mener, opgaven vil koste. Du kan frit vælge den rengøringseksperts bud, som du finder mest passende. På denne måde betaler du en pris, der afspejler dine ønsker og behov.

  • I Handyhands profilsystem er der en oversigt over anmeldelser og mødestabilitet, så du kan vælge den mest kompetente rengøringshjælp til din opgave. Dette system er designet til at give dig et detaljeret indblik i hver handyhanders færdigheder og tidligere arbejdsindsatser

    Systemet har en oversigt over rengøringseksperterne, deres tidligere udførte opgaver og feedback fra tidligere kunder. Ved at dykke ned i denne information får du en dybere forståelse for de forskellige handyhanderes kompetencer, hvilket i sidste ende kan hjælpe dig med at træffe det rette valg.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en rengøringsekspert med Handyhand?

Når du hyrer hjælp til rengøring gennem Handyhand, får du flere fordele, der sikrer dig kvalitet, fleksibilitet og økonomisk fornuft:

  1. Sammenlign og vælg: Modtag og sammenlign flere tilbud på din rengøringsopgave. Herefter kan du vælge bedste handyhander ud fra deres anmeldelser og pålidelige ydelser.
  2. Fleksibilitet og skræddersyning: Uanset hvilke unikke behov du har, er platformen fleksibel. Du kan beskrive i din opgave, hvis du kun vil have arbejdet udført af et CVR-registreret firma, have brugt specifikke rengøringsmidler, selv hjælpe til under opgaven og meget andet. Det er en fuldt ud skræddersyet service.
  3. Økonomiske fordele: Handyhands konkurrenceprægede budsystem giver fordelagtige og konkurrencedygtige priser, uden du behøver at gå på kompromis med kvaliteten.
  4. Sikkerhed først:  Gennem Handyhands system kan du nyde trygheden ved forsikrede opgaver, og sikre problemfrie betalingstransaktioner.
  5. Lokal ekspertise: Vores netværk af lokale rengøringshjælpere forstår dine behov og kan effektivt rengøre dit hjem, eller hvad end du har brug for.
  6. Indsigt og support: Få indsigt i handyhanderes præstationer gennem anmeldelser og opgaver, de tidligere har udført. Vores kundesupport hjælper dig så det bliver en gnidningsfri proces fra start til slut.

Book en rengøring af dit hjem på Handyhand og oplev en service, der kombinerer kvalitet, fleksibilitet og værdi. Anbefales for alle, der søger det bedste inden for rengøring.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!