Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"god kommunikation, jeg anbefaler det til enhver mission"
Rengøring af dødsbo
Totalrengøring af dødsbo
Tømning af dødsbo
Sorting og rydning af dødsboet
Alle dødsboopgaver...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"god kommunikation, jeg anbefaler det til enhver mission"
København S
"Det var fint"
København S
"Meget udførlig rengøring. Det bedste valg vi længe har taget!"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Frederiksberg C
"Høj timepris - men effektiv indsats"
Randers NV
"Extremely helpful and friendly"
Middelfart
"Bedste hjælp nogensinde !"
Kværndrup
"Har ikke hørt mere fra hende!"
Behagelig oplevelse med rengøring :)
Slutrengøring lejebolig 90m2
1,500,-
Super service og yderst behagelig 👌
Rengøring
800,-
"Fantastiske drenge. Skide gode og venlige😊"
Komplet rengøring af hus
1,200,-
Benyamin og kollega hjalp os med udflytningsrengøring i Odense C. Nem og tydelig at kommunikere og samarbejde med, udførte et arbejde efter aftale og uden bemærkninger! 👍 Anbefales!
Udflyttningsrengøring
3,500,-
"Klarede opgaven fin"
Flytterengøring
2,500,-
Hurtig of effektivt arbejde
Rens tagrende på hus
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Generel rengøring
1,500 kr
Gudme
Vi flytter ind i huset samme dag, vi skal have gjort rent - og det står derfor tomt - og flyttebilen kommer først hen på eftermiddagen. Dvs. at der skal gøres rent fra et sted mellem kl. 8:00 morgen og kl. 15:00. Det er et stort hus på 205 m2 (5 værelser i stueetagen og ditto på 1. sal), men det vigtigste er, at der er rent i køkken - skabe og køleskab - men selvfølgelig også at alle værelser lige køres igennem med en støvsuger eller hvad der nu ellers skal til (evt. spindelvæv på vægge, hvor ting er blevet fjernet). Det er ikke en hovedrengøring, vi er ude i, men blot at huset er nogenlunde rent og pænt, når flyttebilen ankommer og. og vores ting bæres ind. Rengøringsmidler skal medbringes!
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om