
Se profil
Isabella K..
Skive
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Rigtig god oplevelse med Isabella. Godt stykke arbejde. Nem at kommunikere med. 5 stjerner herfra"
Verifikationer
Info

Brandskadesanering
Slukningsvand, sod og røglugt
Lugtsanering og desinficering
Bolig, butik, skure og både
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Skive
verificeret
"Rigtig god oplevelse med Isabella. Godt stykke arbejde. Nem at kommunikere med. 5 stjerner herfra"
Info

Se profil
Vinderup
verificeret
"-"
Info

Se profil
Vinderup
"Vi aftalte en dato, men kom/skrev ikke. Hun kun aflyste efter jeg sendte en besked denne dag om aften."
Info

Se profil
Viborg
"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"
Info

Se profil
Holstebro
verificeret
"Lidt kommunikationsproblemer mht betaling."
Info

Se profil
Viborg
"Jeg kunne ikke selv have gjort det bedre og jeg er glad for at jeg ikke skulle gøre det selv. Det er 2 sympatiske unge fyre som havde gjort hvad de kunne. Arbejdet i sig selv var ikke 3000 kr. værd. Men det er bare dejligt at købe sig til rengøring når man skal flytte. Måske har de haft lidt for travlt. Der var ihvertfald stadig lidt snusket rundt omkring."
Info

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"
Info

"Super rengøringshjælp! Ana Maria er seriøst, effektiv, professionelt og venlig.\n\nKan kun anbefale hende til hver rengøringsopgave."
Husrengøring
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Rengøring af hus på 90 m2
600 kr
Rengøring af hus på 90 m2, hver 14. dag indendørs, dels fliser dels tæpper. Stue, soveværelse, køkken, kontor, entre og trappe, en del møbler, ingen dyr
Slut rengøring
1.500 kr
Rengøring af hus. 91kvm + kælder. Huset er tømt for møbler men skal gøres helt rent. På 1.sal er en repos og to værelser I stueplan er et lille toilet, lille gang, to stuer, køkken og værelse I kælderen er der gang, badeværelse og 3 disponible rum. Alt skal gøres rent, gulve, lister, lofte, karme, vinduer, toiletter, bad, køleskab, ovn, indvendige skabe mv. Der er meget beskidt! Og måske/måske ikke skimmel på væggene. Vi har løbende vasket det ned før vi flyttede. Der kan stilles rengøringsmidler til rådighed eller man er velkommen til at medbringe selv.
Hovedrengøring af hus
1.000 kr
Rengøring af hus i ********. 91kvm + kælderetage (her skal kun rengøres bad, gang og trappe) Stue Køkken 3 værelser 2 toiletter Trapper Repos Gang I første omgang er der tale om en grundig hovedrengøring. Der kan blive tale om fast rengøring hver anden uge. Der kan stilles rengøringsmidler, klude, mopper, mv. til rådighed. Eller der kan medbringes egne ting hvis det ønskes.
Husrengøring
500 kr
Normalrengøring Ca. 160 kvm parcelhus 2 badeværelser 1 kontor 4 soveværelser køkken Stue/spisestue
Husrengøring
500 kr
1 køkken 2 badeværelser 1 kontor 4 soveværelser Stue/Spisestue Ca. 160 kvm
Slutrengøring
Slutrengøring af hus på ca 230 m2 og 40 m2 vaskerum + værelse. D 8 eller 9.9. Uge 36
Rengøring efter brand er en specialiseret opgave, der kræver professionel håndtering af sod, røg og brandskader. Her kan du læse om, hvad der indgår i denne vigtige service, og hvordan erfarne specialister på Handyhands platform kan hjælpe dig med at genoprette dit hjem eller din virksomhed.
Rengøring efter brand dækker over en omfattende oprydning og rengøring efter brandskader. Dette inkluderer fjernelse af sod, røglugt, vandskader fra slukning samt rengøring af alle overflader, der er blevet påvirket af brand eller røg.
Det indebærer blandt andet:
Specialisterne på Handyhands platform udfører alle typer af brandrengøringsopgaver tilpasset din specifikke situation.
Processen for rengøring efter brand foregår systematisk for at sikre det bedste resultat.
Professionel rengøring efter brand kræver specialudstyr og rengøringsmidler, som specialisterne på Handyhands platform kan medbringe.
Det kan inkludere:
Du behøver ikke at anskaffe specialudstyr selv, da handyhanderne ofte medbringer alt nødvendigt udstyr til opgaven.
Rengøring efter brand kræver specialviden og erfaring med håndtering af brandskader og farlige materialer.
Mange specialister på Handyhand har års erfaring med brandskadesanering og holder sig opdaterede på de nyeste teknikker og sikkerhedsstandarder.
Tiden til rengøring efter brand varierer betydeligt afhængigt af skadens omfang og de specifikke forhold. Typiske tidsrammer:
Faktorer der påvirker tiden:
Sikkerhed er altafgørende ved rengøring efter brand, da både sod og røgrester kan være sundhedsskadelige.
Sikkerhedsforanstaltninger:
Sundhedshensyn:
Handyhanderne på platformen følger alle sikkerhedsprotokoller for at beskytte både dem selv og dig under rengøringsprocessen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke rengøring efter brand på Handyhand følger du blot denne proces:
Du betaler for rengøring efter brand gennem Handyhands sikre betalingssystem, når opgaven er fuldført og du er tilfreds med arbejdet.
Det sikrer, at pengene først frigives, når opgaven er godkendt, hvilket giver dig tryghed i hele processen.
Du kan aflyse din aftale om rengøring efter brand både før og efter, at handyhanderen har accepteret opgaven.
Det sker ved at logge ind på din konto og følge afbestillingsproceduren, eller ved at kontakte Handyhand direkte via kontaktformularen eller telefon.
Du kan vurdere pålideligheden af en handyhander til rengøring efter brand ved at se på følgende:
Disse oplysninger finder du på handyhanderens profil, så du kan træffe et trygt valg.
For at vælge den bedste handyhander til rengøring efter brand bør du:
På den måde finder du en pålidelig og kompetent person til din opgave.
Når du skal have professionel rengøring efter brand, gør Handyhand det nemt at finde erfarne specialister, der kan håndtere både sod, røgskader og vannskader. Beskriv omfanget af skaderne, og få skræddersyede tilbud fra handyhandere med erfaring i brandrengøring.
Med Handyhand får du hurtig adgang til professionel brandrengøring til konkurrencedygtige priser – så du kan komme videre efter skaden.
Handyhand gør det nemt at finde en rengøringsassistent i vinderup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien rengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige rengøringsassistenter i vinderup, i post nr: 7172 til 7862.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter brand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 1.050,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!