
Se profil
Thomas K..
Frederikshavn
Seneste Anmeldelse
"Thomas er en rigtig behagelig og arbejdsom fyr. Opgaven udført til punkt og prikke, kun de bedste anbefalinger."
Verifikationer
Info

Desinfektion og lugtsanering
Sikring af hygiejniske forhold
Skadedyrsbekæmpelse efter behov
Udsmidning og bortskaffelse
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Frederikshavn
"Thomas er en rigtig behagelig og arbejdsom fyr. Opgaven udført til punkt og prikke, kun de bedste anbefalinger."
Info

Se profil
Frederikshavn
verificeret
"Let at arbejde sammen med, vil helt bestemt anbefale ham."
Info

Se profil
Frederikshavn
verificeret
"Vi syntes at Oliver leverede fint stykke arbejde."
Info

Se profil
Frederikshavn
"Perer dygtigkommer til tiden.Veludført malerarbejde.Kan anbefale Per."
Info

Se profil
Frederikshavn
verificeret
"Line har fuldt ud levet op til forventningerne og har arbejdet koncentreret og til perfektion med opgaven👏 Line har min varmeste anbefaling."
Info
Se profil
Brønderslev
"Helena er sød og dygtig. Også hurtig til at svare. Det eneste var at det var en smule svært at få en aftale i hus, men det skal siges, at det også var en lidt omstændelig proces da jeg bestilte på vegne af mine forældre."
Info

Se profil
Store Merløse
verificeret
"Elena is always on point! Amazing service and very reliable! I will book her again. 5*"
Info

Line har fuldt ud levet op til forventningerne og har arbejdet koncentreret og til perfektion med opgaven👏 Line har min varmeste anbefaling.
Rengøring ca 2 timer midtbyen Frederikshavn
891,-

Har ikke noget at klage for . Alt var pænt og renlig Og en meget høflig ung mang
lejlighed 70 kvadrat
1.000,-

Let at arbejde sammen med, vil helt bestemt anbefale ham.
Slut rengøring i forbindelse med flytning
1.200,-

Super fin og MEGET grundig rengøring af vores sofa. Den var altså virkelig grum, og ser nu næsten ud som ny 🙌🏼👏🏼
Rengøring af sofa
900,-

Venlig og imødekommende. Klar til opgaven og opgave vel udført.
Udflytning rengøring
2.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Udflytnings rengøring
2.300 kr.
Lejemålet skal være helt ryddet og hovedrengjort overalt. Husk også alt træværk og el-kontakter. Emhætte skal være rengjort, fedt- og kulfilteret skal være udskiftet. Ovn, ovn-plader, komfur og kogeplader skal være rengjort. Husk også bagved og under komfuret. Toiletter, vaske, haner, brusekabine og brusehoved skal være rengjort. Der skal også rengøres bagved køleskab og fryser. Afløb og riste renses og rengøres grundigt. Vinduer skal være vasket og poleret ud- og indvendig. Generel udflutningsrengøring af 2 værelses lejlighed på 55m^2. Generelt er der rimelig rent da lejligheden bliver jævnlig rengjort men steder der er svære at nå bliver der sjældent gjort rent.
Rense væg-til-væg tæppe
1.000 kr.
Væg-til-væg tæppe skal renses for pletter. Formoder pletterne er ret ligetil at fjerne. Jeg vil skyde på det handler om 40 m2
Udflytning rengøring
3.000 kr.
Udflytnings rengøring af 98m2 tom lejlighed før flyttesyn. 9 rum: køkken, stue, værelse, udestue, badeværelse m. Wc, wc, entré, baggang og pantry. Al rengørings udstyr skal medbringes. Støvsuge og vaske gulve. Aftørring af karme og lister, samt inde i skabe og skuffer. Ovn+bageplader, køleskab og vinduer skal rengøres indvendig og udvendig. Der er højst 2 trin ind til lejligheden. Der er adgang fra gaden og baggård.
Rengøring i privat hjem
1.000 kr.
Alm rengøring i parcelhus 130 kv polere møbler - pudse lidt sølvtøj
lejlighed 70 kvadrat
1.000 kr.
hovedrengøring,Vaske Gulv,støvsuge,støv af,ovn,en seng
Rengøring
800 kr.
Rengøring af 148 m2 hus. Med 2 badeværelser.
Jeg kan hjælpe med rengøring af hus eller klargøring til salg af hus
1.234 kr.
Jeg kan kommer og gøre rent efter en fest eller hvis dit hus/lejlighed skal sælges eller du skal til at flytte
Rengøring
780 kr.
Vaske gulve, vinduer og toilet
Slut rengøring i forbindelse med flytning
1.500 kr.
Jeg skal til at flytte og har svært ved at overskue rengøring på grund a dårlig ryg. Der skal rengøres og pudses vinduer i en 98 m2 lejlighed. Jeg har rengøringsmidler og udstyr. Jeg er ikke hjemme mellem 7:00 og 19:00 i hverdagene, men er mere fleksibel i weekenden. Rengøringen skal være færdiggjort før den 1. Oktober.
Rengøring
920 kr.
En tom et værelses lejlighed med lille toilet og køkken uden møbler ca 40 kvadratmeter
Rengøring efter rotter og mus kræver specialiseret viden og det rette udstyr for at sikre en grundig og sikker sanering. Her kan du se, hvad der typisk indgår, når du booker hjælp til rengøring efter skadedyr på Handyhand.
Rengøring efter rotter og mus omfatter fjernelse af ekskrementer, urinlugt og spor efter skadedyr. Det inkluderer grundig rengøring af berørte områder som lofter, kældre, skabe og andre steder, hvor rotterne eller musene har opholdt sig.
Processen omfatter også desinficering af overflader for at fjerne bakterier og sygdomme, som skadedyrene kan have efterladt. Erfarne teknikere på Handyhands platform sikrer, at alle synlige og skjulte forureninger bliver fjernet effektivt.
Rengøringsprocessen foregår i flere trin for at sikre et optimalt resultat. Det kan blandt andet indebære:
Handyhanderne medbringer typisk det specialiserede udstyr, der kræves til opgaven. Dette inkluderer beskyttelsesudstyr som handsker, masker og dragter samt professionelle rengøringsprodukter.
Til selve rengøringen bruges enzymatiske rengøringsmidler, desinfektionsmidler og lugtfjernende produkter, som er specielt designet til at neutralisere bakterier og lugte fra skadedyr. Du skal blot sikre, at området er tilgængeligt for handyhanderen.
Sikker rengøring efter rotter og mus kræver viden om sundhedsrisici og korrekt håndtering af forurenet materiale. Erfarne handymænd på Handyhand har kendskab til, hvilke sygdomme skadedyr kan overføre, og hvordan man undgår smittefare.
Det kræver også forståelse for korrekt bortskaffelse af forurenet materiale og viden om, hvilke rengøringsprodukter der er mest effektive til forskellige typer af forurening.
Tiden til rengøring efter rotter og mus afhænger af omfanget af forureningen og størrelsen af det berørte område. En mindre opgave i et enkelt rum kan tage 2-4 timer, mens omfattende sanering af hele bygninger kan strække sig over flere dage.
Faktorer som tilgængelighed til berørte områder, grad af forurening og nødvendige sikkerhedsforanstaltninger påvirker også tidsforbruget. Handyhanderen vurderer opgaven og giver dig et estimat ved besigtigelsen.
Sikkerhed er altafgørende ved rengøring efter skadedyr, da rotte- og museekskrementer kan indeholde farlige bakterier som salmonella og hantavirus. Handyhanderne anvender derfor altid beskyttelsesudstyr og følger sikre procedurer.
Det er vigtigt at sikre god ventilation under arbejdet og undgå at sprede støv fra tørret urin eller ekskrementer. Områder holdes afspærret, indtil rengøringen er fuldført og desinficeret.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke rengøring efter rotter og mus på Handyhand følger du blot denen proces:
Betaling for rengøring efter rotter og mus sker sikkert gennem Handyhand-platformen.
Du betaler først, når opgaven er fuldført og godkendt. Det sikrer, at arbejdet er udført tilfredsstillende, før pengene overføres til handyhanderen.
Du kan aflyse din rengøring efter rotter og mus opgave både før og efter, at en handyhander har accepteret den.
Gå til din opgaveoversigt på Handyhand, og vælg aflysning. Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte Handyhand via kontaktformularen eller telefon.
For at sikre pålidelighed kan du tjekke handyhanderens profil, hvor du finder:
Disse oplysninger hjælper dig med at vælge en tryg og kompetent handyhander til rengøring efter rotter og mus.
Efter opgaven er fuldført, kan du give handyhanderen en anmeldelse på Handyhand-platformen.
Din bedømmelse hjælper andre brugere med at vælge den rette handyhander og giver handyhanderen værdifuld feedback.
Når du står med en ubehagelig situation efter rotter og mus, er det vigtigt at få professionel hjælp til grundig rengøring. Handyhand forbinder dig med erfarne specialister, der ved præcis, hvordan man håndterer denne type opgaver sikkert og effektivt.
Det indebærer blandt andet:
Med Handyhand får du hurtig adgang til professionel hjælp, så du kan få dit hjem rent og sikkert igen uden selv at skulle håndtere den ubehagelige opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en rengøringsassistent i frederikshavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien rengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige rengøringsassistenter i frederikshavn, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter rotter og mus kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 920,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!