Person udfører grundig indflytningsrengøring i ny bolig.

Indflytningsrengøring

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder nær dig

Flytte Ind Rengøringsfolk til alle dine behov

Rengøring ved flytning

Flyt rengøring

Rengøring efter flytning

Rengøring inden flytning

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste flytte ind rengøringsfolk

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Elena A..

Store Merløse

4,8
111 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Zahida Parvin M..

Albertslund

4,9
102 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Yuliia V..

København N

4,9
74 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fantastisk stykke arbejde! Yuliia var meget grundig og efterlod lejligheden i super stand. Meget tilfreds 🤩"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Elena N..

Rødovre

4,9
71 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Thank you!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Rosaa A..

København S

4,7
56 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super flot arbejde!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Katarzyna G..

Bagsværd

4,8
45 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fint"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Malena M..

København S

4,7
45 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super tilfreds med Malenas arbejde - hun fik klaret rigtig meget på den tid hun var der og kom ind i alle skabe og på alle overflader ☺️ ville bestemt anbefale!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Fatou K..

Brønshøj

4,8
40 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Vi nåede ikke"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Danijel rensede og olierede vores træterrasse. Fantastisk dygtig og grundig, og jeg vil klart række ud til ham, næste gang jeg skal have lavet noget.

Rensning og oliering af træterrasse

2.000,-

comment.user?.profileImg

"Ann hjalp os med rengøring af lejlighed og gjorde et fremragende stykke arbejde. Vil klart anbefale!"

Hjælp til Airbnb rengøring og vask af sengetøj/håndklæder

500,-

comment.user?.profileImg

"Marianne er super sød og dygtig. Vi er meget tilfredse 👍"

Hovedrengøring

1.000,-

comment.user?.profileImg

God kommunikation og veludført arbejde. Ville kontakte dem igen ved lignende arbejde.

Rengøring og skift af dynebetræk.

350,-

comment.user?.profileImg

Fleksibel, venlig, effektiv og opmærksom på detaljer

Rengøring af lejlighed og skift af sengetøj

500,-

comment.user?.profileImg

Effektiv og grundig. :-)

Rengøring af sommerhus

600,-

Gennemsnitlig anmeldelser af flytte ind rengøringsfolk

Baseret på 4249 Anmeldelser

4.76
3805
182
84
37
141

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver

Rengøring af alle overflader, skabe og skuffer inden indflytning i hus.

1.500 kr

To badeværelser, stue, stort køkken og fem værelser, der står tomme skal rengøres inden vi kan flytte ind.

Indflytningshovedrengøring

2.500 kr

Indflytningshovedrengøring i 95m2 stueetage + 95m2 kælder. Ca 5 værelser inklusiv badeværelse, trappe, bryggers og køkken udvendigt. Huset er med meget få/ingen møbler, da vi lige er flyttet ind og ikke har pakket ud. Vask og afstøvning af gulve, paneler, lofter og vinduer indvendigt i alle rum. Ingen rengøringsmidler eller udstyr til stede.

Flytterenøring af lejlighed

3.000 kr

Rengøring af overflader på tre værelser, stue/køkken, badeværelse og gang. Rengøring af alle skabe, skuffer, ovn og emhætte i køkkenet. Vaske vinduer indvendigt og udvendigt. Lejligheden er ca. 100 km2.

Rengøring af hus

500 kr

Rengøring (20/11) af hus inden indflytning. Huset står tomt og er nymalet. 3 værelser 1 stue 1 badeværelse Bryggers Køkkenets skal gøres rent indvendigt og udvendig. Ovn skal gøres rent indvendigt og udvendig. Væggene skal vaskes ned og gulvet skal vaskes. Alle overflader skal tørres af.

Rengøring af hus ved fraflytning

Hus på ca 80 kvm i to plan skal rengøres. Et badeværelse og et køkken. 2 værelser på 1. sal. Huset er rengjort regelmæssigt de seneste år. 26. april 2022

Rengøring af hele huset i forbindelse med indflytning

4.000 kr

Der er ingen ting at flytte rundt på, huset står tomt og er ca. 144 m2, og vi skal være klar til at flytte ind. Alle overflader skal vaskes også paneler, køkkenet skal rengøres i alle skuffer inde- og udvendig. Badeværelserne (2 stk.) skal afkalkes, de er dog ikke slemme. Der er ingen gulvtæpper kun trægulv og klinker. Huset består af tre værelser, køkken og stue i ét, to badeværelser, lille bryggers og en gang. Huset er forholdsvis nyt. Vinduerne skal pudses indvendig. Medbring gerne jeres egne rengøringsmidler.

Rengøring efter fraflytning

1.500 kr

Hus på i alt 245 m2, stueetage og kælder. 2 badeværelser, grovkøkken og køkken. Køleskabe og ovn skal rengøres. Rengøringen skal finde sted 29. Eller 30. Oktober

Flytte rengøring

Huset er tomt når du kommer da det er en flytte rengøring. Alt tørres/vaskes af skabe/køleskab/komfur ligeledes indvendig . Der er 1 bad. 1 værelse - køkken og stue med laminat gulv. Entré med terrazzo gulv og trappe til første sal. 2 værelse og repo med gulvtæppe. Huset er på Ca 100 kvm2 29.09.20

Slutrengøring af hus

Fraflyttet hus på 140 kvm har brug for en grundig rengøring inden de nye ejere overtager. Der er 2 toiletter på adressen og køkkenet der kræver ovn og køl/Frys også til en tur. Helst 27. Maj

Rengøring af lejebolig ved udflytning

2.220 kr

Rengøring af lejebolig ved udflytning (huset står tomt) Køkken, overflader, skuffer, ovn og køleskab Stue 3 værelser Bryggers, indvendige skabe 2 badeværelser, rense afløb, afkalkning Vinduespudsning indvendigt

Flytte rengøring

5.000 kr

2 toiletter, inkl 1 badeværelse. + 2 stuer, 3 værelser, køkken, inkl ovn/komfur. Grundig udflytning rengøring.

Udflytningsrengøring

2.200 kr

Grundig flytterengøring i moderne rækkehus 4 værelser, 2 badeværelser i 2 etager. Afkalkning af badeværelser og køkken. Komfur og ovn, køleskab. Gulve og alle flader rengøres. Vinduer. Rengøringsmidler haves.

Flytterengøring

2.500 kr

Udflytningsrengøring. 34 kvm lejlighed, 2 værelser, køkken og et badeværelse. Lejligheden vil være tom når den skal gøres rent. Senest d. 17. September. Lejligheden er nyligt rengjort, dog kun overfladisk. Gulvvask, Vinduer, rengøring af vask osv. Bare så alt står rent og pænt:) Rengørings produkter og remedier skal selv medbringes.

Flytte rengøring

600 kr

UDFLYTNINGS RENGØRING 48 kvadratmeter + altan. Består af stue, køkken, badeværelse & soveværelse. ALT* skal gøres rent, både overflader og inventar. *Dog med undtagelse af vinduespudsning Der er Alm. Rengøringsmidler tilstede, samt klude, mobbe & støvsuger.

Udflytnings rengøring

3.000 kr

Det er en 2 værelse lejlighed. Alt skal gøres rent, badeværelse, køkken, sove værelser og stue. Lejlighed en er møbeleret.

Rengøring ved fraflytning

1.500 kr

Udflytningsrengøring. 2 vær. lejlighed på 60 kvm. 1 badeværelse. 3 vinduer. 1 ovn. 1 køleskab ( ikke særlig beskidt) 1 altan.

Flytterengøring

Rengøring efter udflytning og renovering. Støvsugning støves af ordne badeværelser og køkkener inkl rengøring af komfur på siderne. Det er 2 lejligheder Inden 28 november 2021

Hovedrengøring af tom 116 km2 lejlighed i forbindelse med fraflytning.

Komplet rengøring af 116m2 lejlighed (2 soveværelser stue spisestue køkken og 1 badeværelse). Rengøring af køkken (incl. køkkenskabe) ovn. køleskab fryser osv. Afvaskning af vinduesrammer dørkarme paneler skabe (indvendig og udvendig) i hele lejligheden samt vægge hvor tiltrængt. Vinduer indvendigt. Rengøring af badeværelse og fliser (fjerne kalk osv.). Medbring selv alt hvad der skal bruges af rengøringsmidler samt udstyr (inkl. støvsuger). 26 27 eller 28 august efter eget valg.

Flytterengøring

1.500 kr

Udflytningsrengøring. Køkken, badeværelse, stue, 2 små soveværelser. Jeg har nogle rengøringsmidler på steden, kan dog være at noget mangler.

Rengøring i helt hus til indflyntning

3.500 kr

Vi skal flytte ind i vores renoverede hus. Inden indflytning vil vi gerne have rengjort hele huset, det betyder: Rengøre 3 toiletter, tørrer flader og køkkenet af (nyt køkken) og støvsuge hele huset. Huset er 199 kvm og det vil være næsten tomt for møbler på rengøringstidspunket.

Hovedrengøring af hus inden indflytning

Vi søger en til at gøre vores hus klar og helt rent inden vi flytter ind d. 25 maj. Huset er i 2 etager og tilsammen 150 kvm. Det vil være helt tomt. Der vil være nymalede vægge lofter karme og paneler hvorfor dette ikke behøves rengjort. Der er brug for hovedrengøring af køkken dvs i skabe skuffer mm. Minus ovn køleskab og fryser. Der er 2 badeværelser der også skal gøres hovedrent. Endvidere er der brug for at indvendige døre vaskes grundigt da de er lidt misfarvede og gerne skulle blive så hvide som muligt. Derudover almindelig rengøring i resten af huset. Huset har klinker og laminatgulve og er i fin stand og fra 2004. Skriv gerne evt timepris og antal timer til opgaven. Skal gerne udføres d. 23-24 maj. I må gerne tage alle fornødne materialer med. 23-24 maj

Rengøring af hus efter fraflytning

650 kr

Vi vil gerne have rengjort vores tomme hus, som overtages af nye ejere den 22. maj. Det er primært rengøring af ovn, køleskab og derudover let rengøring (støvsugning) af huset samt rengøring af et lille badeværelse (blot så det er nogenlunde ordentligt til overtagelsesdagen).

rengøring af tomt hus inden indflytning

1.200 kr

Vi skal flytte den 12. maj og vil gerne have huset hovedrengjort inden indflytning. Dvs. rengøring af skabe/skuffer, ovn, køleskab samt selvfølgelig almindelig rengøring. Toiletterne (1 lille og et almindeligt badeværelse) trænger også til en grundig rengøring. I badeværelset vil vi også gerne have rengjort/afkalket fuger i bruseren. Huset er 90 m2 i grundplan med 68 m2 på 1. sal og en udnyttet 2. sal på ca. 20 m2.

Rengøring ved indflytning i hus

5.000 kr

Jeg overtager et hus på 115m2 og 94m2 kælder. Jeg vil gerne have en hovedrengøring inklusive en tæppevask i kælderen (ikke hele arealet). Rengøring af alle overflader, 1 badeværelse med bruser og toilet og et separat toilet. Vinduesvask, Tørring af alle overflader, lister, døre etc. Det vil være tomt på møbler.

Rengøring af lejlighed

Jeg skal have gjort rent i en flytte lejlighed. (Hovedrengøring) Så der er ikke nogle møbler der er helt tomt. Lejligheden indhold er 2 værelser.1 stue.1 badeværelse 1.køkken. Ønskes gjort i uge 12. Tirsdag eller onsdag torsdag.

Rengøring af hus i forbindelse med freflytning

I forbindelse med vi fraflytter vores bolig skal vi gerne have gjort den hovedrent. Bemærk der er ingen møbler i boligen. Støvsugning af alle gulve paneler hjørner og kanter. Vask af alle gulve. Aftørring af paneler og øvrige overflader. Aftørring af køleskab køkkenskabe etc. Hus 155m3 - Forventes at tage 7 - 10 timer. den 17. 18. eller 19. juni 2020.

Rengøring af lejlighed inden indflytning

2.000 kr

Lejligheden er 125m2 inddelt i 4 rum + køkken og bad. Lejligheden ønskes rengjort, da vi flytter ind i kommende weekend. Vi ønsker at der bliver støvsuget, og vasket gulv, samt alle overflader bliver tørt af. Vi har ikke mulighed for at stille udstyr til råddighed, men rengøringsmidler og klude vi være tilstede i lejligheden.

Rengøring af tomt hus inden indflytning

Hus med 200 m2 skal gøres rent inden indflytning. Gulve vægge og flader skal aftørres og vinduer skal pudses. Den 17. September 2021

Rengøring ved fraflytning

2.000 kr

Rengøring af tomt hus. Skabe, badeværelser, køkken samt gulve skal vaskes. Medbring venligst spand, rengøringsmiddel, klude, gulvmoppe. Tænker at det tager en dags tid.

Hovedrengøring i tomt hus. Gulvene er nyslebet og lakeret, så de må ikke blive vasket.

1.000 kr

Huset står tomt, der skal laves hovedrengøring inden vi kan flytte ind. Der er køkken alrum, bryggers, to badeværelser og 4 værelser. Der er ikke rengøringsmidler i huset.

Rengøring af hus før udlejning

Beboelsen i huset er på ca. 200 m2. Der skal støvsuges og alle klinkekegulve samt trægulve skal vaskes. 2 badeværelser skal rengøres bruseniceher vaskes ned. Alle overflader på møbler vindues karme m.v. skal tørres af for støv og evt spindelvæv. Køkkenet skuffer og skabe i køkkenet skal tømmes og vaskes af indvendig og udvendigt. Ovn microbølgeovn og køleskab rengøres grundigt. Tilbud på indvendig og udvendig vinduesvask ønskes. Huset kan ses på §§§§§§§§§§§§§§§§§§/alle-boliger/struer/7600/%C3%B8rnevej-1/ Inden 4. juli 2020

Rengjort hus inden indflytning

Hele vores hus + garage skal gøres rent inden indflytning med alt hvad det indebære vægge køkken badeværelser gulv vinduer osv. Huset er 170 kvm ca og 60 kvm garage (i garagen vil det primært være gulvet og et køleskab. d. 18 eller 19. januar

Hvad tilbyder flytte ind rengøringsfolk

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Vi kan hjælpe dig med både flytte ind og flytte ud rengøring. Når du har fjernet dine møbler og apparater, kan Handyhands omfattende rengøre din gamle lejlighed, så den er lige så ren som da du først flyttede ind. Handyhand kan også desinficere dit nye sted og forberede det til beboelse. For at gøre hele flytteoplevelsen glat og nem kan Handyhand også hjælpe dig med at flytte alle dine husholdningsartikler til din nye placering.

  • Tidsforbruget afhænger af omfanget af de nødvendige tjenester. Hvis det kun drejer sig om rengøring af møbler og polstring samt enkelte værelser, køkkener og badeværelser, vil det typisk kun tage et par timer. Hvis der derimod er behov for en grundig rengøring af hele huset, kan det tage længere tid og kræve en hel dag at fuldføre. For at få en mere præcis tidsramme, kan du spørge din rengøringsassistent inden tjenesten starter, så du kan justere dine forventninger derefter.

  • Før din rengøringsassistent ankommer, anbefaler vi, at du tager ekstra forholdsregler for at beskytte dine skrøbelige og let knækkelige genstande, såsom vaser, spejle, fotolærreder og vægdekorationer. Det kan også være en god idé at sikre dine værdifulde genstande, så de ikke ved en fejltagelse bliver smidt væk under rengøringen. Hvis du har kæledyr, anbefaler vi, at du holder dem i et separat rum eller låser dem inde, især hvis de ikke er vant til fremmede i huset. Dette vil sikre, at din rengøringsassistent kan udføre deres arbejde effektivt og uden risiko for skader eller forstyrrelser.

  • Det er ikke nødvendigt, men du har mulighed for at medbringe dine egne rengøringsredskaber og forsyninger til servicen. Rengøringsassistenter vil typisk medbringe en støvsuger, støveklude, rengøringsbørster, koste, moppe og fejepander. Hvis du har nogen af disse til rådighed, eller hvis du foretrækker at bruge dit eget udstyr, kan du blot låne det til din rengøringsassistent. Hvis du ikke har nogen rengøringsmidler og opløsningsmidler til rådighed, kan du bede din rengøringsassistent om at tage forbi den lokale butik på vejen for at købe dem.

  • Hvis du står i en akut situation og har brug for en rengøringsassistent til at komme og rengøre dit sted med det samme, så er det bedst at ansætte en gennem Handyhand. Du kan undgå at skulle ringe til flere rengøringsfirmaer eller søge online efter en flytterengøringstjeneste i nærheden af dig. Ved blot at oprette en opgave på Handyhands platform, vil Handyhand hurtigt forbinde dig med lokale rengøringseksperter, der kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.

  • Vores platform tilbyder en bred vifte af eksperthåndværkere, som kan reparere dine ødelagte eller beskadigede møbler, der måske er opstået under flytning af dine ejendele. Disse håndværkere kan reparere og genoprette alt fra køkkenskuffer og -skabe til vinduer og dørrammer, stole, sofaer, senge og meget mere. Hvis du har brug for at erstatte dine møbler, kan Handyhands dedikerede Handyhands også levere og samle dine nye møbler på din placering.

Hvorfor hyre en flyt ind rengøringspersonale med Handyhand?

At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!


Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!


Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!