Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Effektive gutter."
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Effektive gutter."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Rengøringen var ikke helt grundig nok til en slutrengøring, men mindede lidt mere om daglig rengøring. Der skulle lægges lidt mere knofedt i til at gnide kalk og genstridigt snavs væk. Der virkede lidt for overfladisk. Men prisen og kommunikation og punktlighed var upåklagelig.
Slutrengøring af rækkehus ved udflytning
1,800,-
Super sød og effektiv.
Slutrengøring af lejlighed
1,500,-
Han virkelig god og imødekommende og gik bare igang med opgaven og jeg kan kun varmt anbefale ham til din eller min næste opgave 💪😎🤙
Fraflytningsrengøring
3,000,-
Hanne har været fantastisk!
rengøring ifbm fraflytning af lejlighed
1,400,-
Jeg skulle have rengjort hele min lejlighed til fraflytningssyn og alt det jeg bad om (og mere til) blev udført til perfektion. Stor anbefaling herfra.
Fraflytningsrengøring
1,500,-
Grundig og pålidelig 👍
Slutrengøring i sommerhus
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af feriebolig
800 kr
Gjern
Rengøring af feriebolig: Generelt Støvsugning & vask af alle gulve, også under møbler så som sofa og senge Alle vandrette flader tørres af Spindelvæv fjernes Karme aftørres Skabe & skuffer og lamper tørres udvendigt Møbler tørres af/støvsuges TV aftørres Vaskemaskine tørres af Sørg for at alle vinduer og døre er lukket/låst Der skal ikke pudses vinduer - fedtfingre og lignende skal dog fjernes Hvis der er ting der er i stykker, tages der billeder og det rapporteres til ejer. Det samme gælder hvis der er efterladt affald. Affald smides i containerne 20 m fra huset. Køkken Køleskab/komfur/ovn/mikroovn & emhætte aftørres Køleskab skal aftørres ind- og udvendigt, evt. efterladt mad i køleskab (ikke fryser) smides ud samt rapporteres til ejer. Kaffemaskine tørres af og checkes for efterladt brugt filter Opvaskemaskine tømmes hvis den er fyldt med rent service. Hvis der er brugt service i opvaskemaskine, eller andre steder, tages billeder, det vaskes op og ekstra tid noteres samt rapporteres til ejer. Tjek skabe og skuffer om alt ser OK ud. Soveværelser Dyner & puder foldes pænt. Her tjekkes at ingen dyner/puder mangler. Mangler der noget, gives besked til ejer. Badeværelser Håndvask rengøres Spejle pudses, armatur og skabe tørres af for kalkpletter mm. Brusekabine rengøres og afkalkes efter behov, herunder fjerner skidt fra afløbsriste. Toilettet rengøres Entre: Check at der hænger 8 stk. gummi armbånd (lyserøde eller lyseblå) i entreen. Ved mangler rapporteres til ejer.
Let rengøring af hus
800 kr
Gjern
110 kvm hus fordelt på to etager. 3 værelser, stue/køkken og 2 badeværelser. Opgaven består af: Rengøring af badeværelser, støvsugning og gulvvask. Gøre køkken rent samt tage affald ud. Rede senge og evt. lufte lidt ud. Gæsterne kommer kun for at overnatte en enkelt nat i forbindelse med en fest i nærheden så det er begrænset hvor omfattende opgaven er. Forventes at tage maks to timer. Rengøringsmidler, støvsuger m.m. er i huset.
Væg til væg tæppe til skønhedsklinik
7,000 kr
Gjern
Ca. 2 x 2 meter nede med sort linoliumsgulv - se referensebillede nr. 1. og 12 små trappetrin ca. 18 cm i bredden og højde + lille areal ovenpå ca. 3 meter x 1,35 meter + lille ekstra stykke 70 x 67 ca med sort tæppe. Sort linoliumsgulv nede i entre ca. 4 kvm. Sort gulvtæppe på de små trappetrin og ovenpå Må gerne være let at gøre rent og praktisk da der kommer mange kunder ind og ud, men også behageligt/blødt at gå på med bare fødder. Kvaliteten må gerne være nogenlunde, men tænker alt andet end det jeg har er bedre - det er blå/grånistret og ikke særlig pænt :-D Væggene bliver malet sorte og hvide. Hvide ender og sorte sider langs trappen og overfor. Tænker det er bedst at male først og så gulvtæppe på bagefter, men måske endnu bedre, hvis det gamle gulvtæppe kommer af før jeg maler?
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i gjern til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i gjern, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 780.00,- til 950.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!