Person udfører udflytningsrengøring i tom lejlighed, klar til nye beboere.

Udflytnings rengøring på Amager

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra lokale rengøringsassistenter på Amager

Rengøringsassistenter til alle dine behov

Lejlighed og hus

Ejer- og lejeboliger

Til private, boligselskaber og virksomheder

Få depositum tilbage

Og meget mere!

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste rengøringsassistenter på Amager

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Rosaa A..

København S

4,7
64 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Nøyaktighed"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Malena M..

København S

4,7
45 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super tilfreds med Malenas arbejde - hun fik klaret rigtig meget på den tid hun var der og kom ind i alle skabe og på alle overflader ☺️ ville bestemt anbefale!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Senthil T..

København S

5,0
24 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super god!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Yuliia V..

København N

4,9
79 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fint arbejde med at gøre hus rent efter det var blevet tømt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

mikkel O..

København S

4,6
26 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fint malerarbejde og kom til tiden"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Zahida Parvin M..

Albertslund

4,9
104 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Søde og venlige mennesker. Dog så måtte jeg gå meget igennem og de skulle igennem flere af tingene igen inden det blev ordentligt rent. Men det blev rent til sidst"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Emiliano G..

København S

4,8
10 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Emiliano kommer som aftalt, lytter, spørger ind, kommer med forslag og gør et godt stykke arbejde. Kan bestemt anbefales:)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nicole J..

Kastrup

5,0
13 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde med rengøringen af vores lejlighed. Nicole kan helt klart anbefales"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super god proces. God kommunikation, godt resultat og behagelige mennesker. Varm anbefaling herfra.

Hovedrengøring

1.200,-

comment.user?.profileImg

Meget sød og venlig og grundig i sit arbejde, nem at kommunikere med Et sødt menneske

Rengøring af bad og toilet 4 m2 - kalk og mørke fuger renses

950,-

comment.user?.profileImg

Perfekt udført arbejde.

Rengøring

600,-

comment.user?.profileImg

Very nice..very friendly. Perfect work.clean and efficient.

Help cleaning 3 room apartment and carry out 3 furniture.

1.200,-

comment.user?.profileImg

Punktlig , arbejdsom og venlig.

Rengøring af badeværelse

800,-

comment.user?.profileImg

Smooth og godt arbejde.

Regelmæssig rengøring efter airbnb gæster.

300,-

Gennemsnitlig anmeldelser af udflytningsrengøringshjælpere

Baseret på 4463 Anmeldelser

4.76
3997
191
88
42
145

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver På Amager

Rengøring

1.000 kr.

Rengøring af hus, 151 kvm hus med kælder, inklusive to badeværelser, toilet og køkken.

Weekly apartment cleaning - from week 4 (Jan 19)

700 kr.

We are moving in our new apartment in January and we are looking for a weekly cleaning. The apartment is about 100sqm. Open space with kitchen and living room + 2restrooms + 2 bedrooms We expect the following jobs to be done weekly: - floors (we have a Dyson with also moping tool) - dusting carpets - dusting furniture - kitchen - dusting and cleaning kitchen surfaces - restrooms cleaning + possible monthly deep cleaning to be discussed (eg. Oven, etc) No need for laundry. We will take care of that. We are flexible on the time and day but would be nice if it’s the same every week. Expected time spent at the house 3h We have a (very friendly) cat and a 2yo Last wish - we would like to find a person that can do it for a longer period of time and not just for a couple of months

Rengøring af badeværelse (kalk)

550 kr.

Jeg drukner i kalk, har prøvet alt, men intet hjælper. Jeg har ingen erfaring, og ingen af mine rengøringsmidler virker 🥺 Badeværelse er cirka 6 kvm. Især brusekabinens fliser og armaturer har en masse kalk og pletter der skal renses af + et par pletter på silikonen. Man skal have viden om hvorledes kalk og pletter fjernes. Jeg kan desværre ikke tilbyde fornuftige rengøringsmidler - det vil være nødvendig at du bringer udstyr og rengøringsmidler med.

Rens af sofa

1.030 kr.

Vores hund har tisset i vores sofa og vi har derfor brug for at få den renset. Sofaen er boucle og betrækket kan desværre ikke tages af. Sofaen er let tilgængelig i stuen og det er kun et sæde det drejer sig om. Potentiel pris for rens af hele sofaen kan også være aktuel.

Fuld rengøring af 2 vær. lejlighed på 57 Kvm

1.750 kr.

Størrelse: 57 kvm Omfang: Stue - Den helt store omgang med afvaskning af alle karme, skabe, hylder, billeder og lamper, og hvis muligt også vægge. Gulv er ny slebent og lakeret - så her skal ikke gøres så meget andet end en klud hen over. Soveværelse - Afvaskning af alle karme, billeder og lamper og hvis muligt også vægge. Her er nye skabe og Gulv er ny slebent og lakeret - så her skal ikke gøres så meget andet end en klud hen over. Badeværelse - Grundig ned vaskning af hele badeværelset inkl. vægge og flise. Køkkenet - Den helt store omgang med afvaskning af alle karme, skabe, hylder, lamper, og hvis muligt også vægge. Lille gang - Den helt store omgang med afvaskning af alle karme og hvis muligt også vægge, samt rens af gulvtæppe. Vinduer bliver pudset regelmæssigt. Så de skal ikke pudses. Tilstand: Beboerne ryger, så der er tydelig spor af nikotin - så der trænger. Inventar: Møbler skal ikke flyttes

Hvad indebærer flytterengøring?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Typiske spørgsmål til flytterengøring

  • At booke en rengøringshjælp ved udflytning via Handyhand er enkelt og nemt:

    1. Opret din opgave: Beskriv nøjagtigt, hvad du har brug for på Handyhands platform, inklusiv detaljerne om opgaven og det ønskede tidspunkt for udførelsen.
    2. Angiv et budget: Vurdér, hvad du forventer at betale for opgaven. Dette gør det nemmere for handyhandere at komme med tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere fra dit område sende dig tilbud på flytterengøringen.
    4. Vælg den rette: Sammenlign tilbuddene og vælg den rengøringshjælp, som bedst matcher dine forventninger.
    5. Bekræft og start opgaven: Når du har valgt en handyhander, bekræfter du vedkommende, og de kan påbegynde med arbejdet. 
  • Betalingen for udflytningsrengøring foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan hjælpe dig med udflytningsrengøring, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven af flytterengøringen er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du har oprettet en opgave om udflytningsrengøring vil du kun modtage bud eller henvendelser fra en rengøringshjælp, som er klar og har tid til opgaven.

  • Når du vil aflyse eller fortryde en aftale vedrørende udflytningsrengøring afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en rengøringshjælp:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Gå til “Mine opgaver”. 
    2. Vælg den pågældende opgave.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Tryk “Aflys opgave”.
    5. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    6. Send anmodningen afsted.
    7. Afvent rengøringshjælpens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår rengøringshjælpen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

  • Af Handyhands platform fremgår både anmeldelser og 'udførelsesrate' på profilerne. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere erfaringer og kompetencer hos den enkelte handyhander, så du kan vælge den bedste hjælper til din flytterengøring. Anmeldelserne giver dig blandt andet også indblik i tidligere kunders oplevelser.

  • Opstår behovet for at komme i kontakt med os her i Handyhand, så kan det ske på flere måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem dig og handyhander. Vi sætter også pris på din feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • Når du booker en hjælp til udflytningsrengøring gennem Handyhand, kommunikerer I nemt og sikkert via vores interne beskedsystem. Her er nogle af de fordele, der er ved systemet:

    • Skriftlig aftale: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under, eller efter arbejdet, er beskeder og oplysninger tilgængelige for dig.
    • Hurtige opdateringer: Skulle der ske ændringer eller behov for yderligere koordinering eller flytterengøring, kan I hurtigt orientere hinanden gennem beskedsystemet.

    Det er afgørende, at I kun kommunikerer på Handyhands platform, så vi hos Handyhand kan hjælpe jer, hvis der mod forventning skulle opstå tvister.

  • Efter at opgaven er udført, har du mulighed for at give den, der hjalp dig med rengøringen ved udflytningen, en anmeldelse inde på platformen. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet og den generelle oplevelse med rengøringshjælpen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring, næste gang de skal hyre en til at gøre rent ved udflytning af en bolig.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den, dvs. din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den rengøringshjælp, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den bedste handyhander til opgaven med rengøring ved udflytning anbefales det at benytte Handyhands platform. Den viser anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og giver et indblik i den enkelte rengøringshjælps evner og tidligere arbejde. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide om flytterengøring

Læs mere

Hvorfor hyre flytterengøring gennem Handyhand?

Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:

  1. Effektivitet: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave, hvorefter du straks kan modtage tilbud fra lokale handyhandere.
  2. Sammenligning af tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne flere tilbud fra dygtige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  3. Fleksibilitet: Handyhand er designet til at imødekomme forskelligartede behov - uanset om du ønsker at deltage i arbejdet selv eller stiller specifikke krav til flytterengøringen.
  4. Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  5. Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  6. Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.

Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i københavn s til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i københavn s, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 790,00,- til 1.130,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!