Nina H.
Næstved
Seneste Anmeldelse
"Godt udført arbejde, punktlig og forstående."
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Næstved
"Godt udført arbejde, punktlig og forstående."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Store Merløse
"Amazing woman with lots of experience and she did a superb job"
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Roskilde
"Det var en super tryg og rar oplevelse at have Nicholas til at fragte vores katte fra Nørrebro til Sorø!"
Excellent deep cleaning job which helped me so much!
Næstved - rengøring 17 m2 køkken og bryggers
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Næstved - rengøring 17 m2 køkken og bryggers
800 kr
Næstved
Er der nogen lokalt i Næstved eller tæt på der har tid nu på torsdag d. 24 kl. 11 eller efter, fredag d. 25, i weekenden, eller senest på mandag d. 28 til rengøring af et 10 m2 køkken og 7 m2 bryggers i et tomt hus? Køkkenet og bryggers er støvet men heldigvis ikke mega beskidt men trænger til en dybt rengøring. Medbring egen rengøringsmidler tak.
Hovedrengøring
1,870 kr
Næstved
Hovedrengøring af hus i Næstved ca. 120m2 Hele huset kræver sandsynligvis ekstra opmærksomhed jeg har ikke selv set det. Der er tæpper på de fleste gulve og formentlig skal en sofa flyttes. Vinuerne skal pudses.
Rengøring
500 kr
Næstved
Vi er lige flyttet, og vil gerne have hjælp til at lave en rengøring i lejligheden inden vi flytter møbler ind. Det drejer om 2 soveværelser, stue, køkken og badeværelse Det skal helst gøres idag eller senest imorgen
HELE Lejligheden
800 kr
Næstved
Hele min lejlighed ligner noget fra et grumt tv show og jeg har intet overskud i mit liv til at gøre noget så, vasketøj, ligges på plads, udsmid af skab, støvsugning, gulvvask, måske hvis man kan gøre noget ved afløbet.. ALT. 47m2 10-12 vaskekurve måske 1 stort skab som skal ryddes og ryddes op i og et der skal smides ud for det ødelagt 4 rum: stue, køkkenet, soveværelse og hvad hvis muligt ? affald er meget rest og mad affald Gulvvask og støvsugning i hele lejligheden Afløbet er klamt og tilstoppet
Grundig rens af gulv
2,000 kr
Næstved
Mit trægulv i stue og entre har set bedre dage, jeg kan ikke selv få det ordentligt rent, da jeg ikke har de rigtige ting til ******t drejer sig om ca. 20 kVm der skal renses og rengøres grundigt. Hvad kan sådan noget koste?
Rengøring af lejlighed efter fraflytning
700 kr
Næstved
Der skal gøres grundigt rent i lejlighed på 120 kvm. Der er to værelser, køkken, stue, badeværelse og lille toilet. Ovn, køleskab, emhætte og brusekabine kræver ekstra opmærksomhed. Der vil ikke være nogen møbler at flytte rundt på. Vinduer skal ikke vaskes
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i næstved til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i næstved, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,580.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!