Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Desværre var jeg nød til at aflyse min aftale med Erkan, Min oplevelse var positiv omkring planlægningen af opgaven og fik hurtigt svar - jeg har intet negativt at skrive 😊"
Rydning af garage
Fra garage til genbrugsstationen
Trailertransport
Tunge løft
Alle garagerydnings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Desværre var jeg nød til at aflyse min aftale med Erkan, Min oplevelse var positiv omkring planlægningen af opgaven og fik hurtigt svar - jeg har intet negativt at skrive 😊"
København N
"Nazam har lavet flere opgaver for mig. Virkelig en sød ung mand, man bare kan regne med. Jeg kan klart anbefale Nazam."
Kokkedal
"Punktlig."
Roskilde
"Fint arbejde"
Odense S
"Fantastisk oplevelse med Zana og hans ven, som hjalp mig med at flytte. Begge var utroligt effektive, venlige og meget omhyggelige med mine ting. Flytningen gik hurtigt og var uden problemer. Kan varmt anbefale dem til alle, der har brug for hjælp 😃"
Odense M
"Det er udelukkende den bedste oplevelse. Sayed er den mest grundige og behagelige håndværker du kan tænke dig. STOR anbefaling herfra."
Middelfart
"Simon var super imødekommende! Opgaven krævede lidt ekstra og det tog han sig bare af! Simon var hurtig til at svare og gav gode updates undervejs!"
Odense NV
"Effektivt og godt planlagt opgave - 20 m2 terrasse med fliser - Petrica har sørget for alt; fliser, sand, værktøj, pladevibrator, og muld til bede omkring terrassen. Opgaven blev udført til aftalt tid og dato, og resultatet er virkelig flot. Jeg anbefaler på det varmeste Petrica - han er punktlig, hjælpsom, dygtig og effektiv."
Jeg kom desværre til at give en fejlagtig fremstilling af opgaven. Derfor var Nelly ikke i stand at udføre opgaven, hvilket hun forklarede mig høfligt. Jeg har fuld respekt for, at hun ikke vil påtage sig en umulig opgave, som i sidste ende vil være spild af begge parters tid og spild af mine penge. Jeg har udbetalt et beløb til dækning af benzin, kørsel og spildt tid. Jeg værdsætter Nellys ærlighed.
Oprydning, rengøring, kørsel til genbrugsplads.
750,-
"Fantastisk gode drenge der bare går til opgaven med stor Iver og godt humør"
Emballeret og pakket køkken i bil
1.000,-
Super oplevelse’
Flytte sofa
700,-
Kosai er super flink og effektiv . Klarede hurtigt opgaven. Vi vil helt sikkert bruge ham igen.
Rydning af loftrum
2.000,-
Godt arbejde og god kommunikation.
Hjælp til oprydning og hensigtsmæssig indretning
10.000,-
"kan varmt anbefales"
flytte sofa, tv bord og skab fra 2. sal til garage på samme adresse
650,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Afhentning af en vare
Odense C
Hvis du har en bil(trailer eller varevogn) som en reol med en højde som en dør, kan komme ind, så kontaktes. Skal køre med varen ikke længere end 5min.
Flytteopgave
2.500 kr
Odense C
Jeg skal have flyttet følgende møbler fra 2 adresse, som ligger inden for 150 meter af hinanden til 1 adresse som ligger ca. 8,5 km herfra. Odense C til Odense S Afhent fra adresse 1 (stue-etage): - Spisebord + 4 stole - Sofa (opdelt i 4 mindre moduler) og mindre tæppe - 1 stk flyttekasse Afhent fra adresse 2 (3. sal): - 2 mindre klædeskabe - 2 x box madrasser med topmadras - 6 stole - 3 mindre skriveborde - 1-2 flyttekasser Aflevering og indbæring i hus med 1 plan. Opgaven skal helst løses i løbet af formiddagen fredag d 30. maj.
transport af en kommode
300 kr
Odense C
har brug for hjælp til at transportere en kommode
flytte til en ny lejlighed
1.000 kr
Odense C
Jeg planlægger at flytte til en ny lejlighed så hurtigt som muligt. Jeg har endnu ikke pakket, men jeg regner med at have omkring 10 kasser, en sofa, et TV, en seng på 140x210 cm og et spisebord. Jeg flytter fra en lejlighed på 1. sal (80 m²) med elevator til en lejlighed på 2. sal (80 m²), også med elevator.
Flytning af klaver fra Odense til Nakkebølle på Sydfyn
1.500 kr
Odense C
Der skal flyttets et klaver fra stueplan til stueplan med lille trappe op. Det skal være torsdag med afhentning inden kl 9.15 hos sælgeren af klaveret
hjælp med flytning
1.200 kr
Odense C
jeg har en sofa. 1 fjernsyn to borde et tv-bord 4 stole 1 lampe og en seng (som kan skilles ad) sengetilbehør (pude og dyne) som skal flytte til et nyt hjem. de flyttes fra *********** til ************** du vil blive hjulpet med at bære
Transport of bed
Odense C
i need to bring a bed from the location of home at ********** ***, odense c 5000 to apartment at ***** ********** ** , odense c. There is a elevator and its on second floor. The bed is around 180×200 cm. one person will be available for help. No required for disassembly and additional perosn. A vehicle is needed since it's a bed.
Når du ønsker at booke en hjælper til rydning af din garage, så er det praktisk at have overblik over, hvad servicen indebærer. Hvilke forskellige services findes inden for ‘rydning af garage’? Hvilket udstyr skal man bruge? Hvem udfører opgaven? Dette og mere til får du svar på i afsnittet her, så du kan blive klædt på til at foretage den rette booking via Handyhand-platformen.
Den fremgangsmåde, som garagehjælperen ofte vil følge, når en garage skal ryddes, kan se sådan ud:
Med hensyn til rydning af en garage findes der forskellige services, en garagehjælper kan tage sig af. Husk at aftale den konkrete opgave i detaljer med garagehjælperen på forhånd. Vi giver nogle klassiske eksempler på opgaver inden for ‘rydning af garage’:
Personen, der udfører arbejde i form af rydning af garage, kaldes typisk:
Til at rydde en garage bruger handyhanderen ofte dette udstyr:
Det er op til dig og din handyhander at aftale, hvem af jer der sørger for diverse udstyr til at løse opgaven. Som en del af sin service kan handyhanderen typisk tilbyde at medbringe noget grej. Andre gange er det oplagt, at kunden stiller tingene til rådighed, hvis for eksempel kunden allerede ligger inde med kasser, trillebør, løfteudstyr med mere. I alle tilfælde bør I afklare dette direkte med hinanden, inden opgaven går i gang.
Ofte kræver det ikke den helt store beholdning af produkter og materialer for at kunne rydde en garage. Men der kan dog blive brug for produkter som disse:
Du og garagehjælperen bør i fællesskab aftale, hvem af jer der stiller eventuelle rengøringsmidler eller -produkter til rådighed. Sørg for at blive enige, og sørg for, at jeres aftale er afspejlet i prisen.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget, når du opretter opgaven. Prisen afhænger typisk af, hvor stor garagen er, og hvor mange ting der skal ryddes ud. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Forskellige handyhandere byder nu på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Som udgangspunkt findes der hverken fradrag eller tilskud, der er relevante for servicen ‘rydning af garage’.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
For at finde den hjælp du behøver til at få ryddet fin garage, følger du disse enkle trin på Handyhand-platformen:
Når du skal betale den handyhander, du hyrer til at rydde din garage, foregår det sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven – altså til dig som kunde på platformen – som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Fordi du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at du kun hører fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven. I opgaven bør du nemlig have angivet, hvornår du vil have den udført.
Hvis du ønsker at aflyse, eller du fortryder, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås den, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail om dette.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De er med til at give et godt indblik i andre kunders erfaringer med de enkelte garagehjælpere. ‘Udførelsesraten' viser desuden, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der faktisk er blevet udført. Brug alle oplysningerne til at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.
Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknikken på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og garagehjælperen kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis I senere vil lave ændringer i aftalen, eller der bliver brug for at modtage support hos os. Derfor anbefaler vi, at I lader kommunikationen foregå inden for vores system.
Ja. Når servicen er udført, kan du give en anmeldelse af handyhanderen, du hyrede. Det gør du inde på platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere i fremtiden kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de er på udkig efter en hjælper til en garage.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Således kan du nu vælge lige netop den handyhander, du ønsker, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands eget betalingssystem.
For at vælge den bedste handyhander bør du gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og oplysninger om mødestabilitet og effektivitet, som findes på handyhandernes profiler på Handyhand-platformen. Disse oplysninger giver dig de bedste forudsætninger for at træffe en velovervejet beslutning.
Mange forskellige grupper af kunder kan have gavn af at få hjælp til rydning af garage. Vi giver et par forslag:
Ja, man kan møde samme eller lignende service omtalt som:
Ja, klima- eller miljøvenlige metoder, der er relevante, når man rydder en garage, kunne være følgende metoder:
Ja, der kan være opgaver forbundet med at rydde ud i en garage, hvor det giver mening at tage højde for overfølsomhed og allergi. Det vedrører blandt andet:
Det kan være praktisk at tænke på, hvornår man får arbejdet udført, hvis der for eksempel skal transporteres ting til genbrugsstationen eller lossepladsen. Tænk i det hele taget på følgende:
Tit kan det godt lade sig gøre at lave sådan en aftale. Men det er først og fremmest op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tag desuden dette med i overvejelserne.
Drøft i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der arbejdes på egen hånd i garage. Det er helt afgørende, at I sammen er blevet enige om aftalen og begge er trygge ved den.
Ja, for at lette processen lidt og sikre de bedste betingelser for handyhanderens arbejde, kan du med fordel have tjek på følgende inden:
Nej, det kræver ikke en specifik uddannelse at rydde en garage.
Det er ikke alle handyhandere på platformen, som tilbyder garanti for deres arbejde – det er nemlig op til den enkelte. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte garagehjælper, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang, og det er vigtigt.
Når du booker en handyhander via Handyhand til at hjælpe med at rydde din garage, så sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en garagerydder i Odense til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien garagerydder.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige garageryddere i Odense, i post nr: 5000 til 5100.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rydning af garage kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.880,00,- til 4.000,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!