
Kan desværre ikke give mindre end en stjerne 😡 Har aldrig oplevet nogen så uprofessionelle og idiotiske som DORIN V. Han stoppede fuldstændig med at kommunikere efter et par uger. Var umulig at komme i kontakt med på telefon eller beskeder i appen. KAN KUN ANBEFALE AT INGEN VIL BRUGE HAM TIL NOGET SOM HELST 🤬🤬🤬
Tagmaling af asbest tag
27.000,-





















