Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emil er super super fed at arbejde med."
Underholdning til begivenhed
Klovne
Sangere
Komikere
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Emil var superhurtig og fleksibel, udførte opgaven til UG :)
Lever en pakke i indre by
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Underholdning til konfirmation
2,500 kr
Brabrand
Hej Vi skal holde konfirmation D. 5 maj 2023 for vores søn Alex og har booket Hotel Årslev kro til dette, men vi kunne godt tænke os at høre om der var mulighed for, at du kunne komme og underholde lidt ? og hvad det evt. ville koste Vi bliver ca. 40 blandede gæster med stor aldersforskel 2 år - 87 år Det skal holdes 5 maj 2023 på ****** *** ************ *** **** ******** Vi forstiller os det helst skal være på et tidspunk mellem kl. 15 og 18 Mvh. Catherine og Poul Jørgensen
Konfirmationsservering
Haderslev
Vores søn skal konfirmeres og vi holder festen i Aarøsund Forsamlingshus. Vi har brug for hjælp til at tage imod maden servere for ca. 40 gæster vaske op Den 1.5.22 fra kl. 10.30 til 18
Konfirmation den 4. maj 2019
Herlev
Vi skal holde konfirmation i vores have i Herlev i næste weekend og mangler nogen til at komme og anrette madden og serverer den - det er buffet. Det vil være dejlig hvis du/I kan være her kl 08:30 vi skal i kirke kl 9:15 gæsterne kommer kl 12/13 og jeg forventer det slutter ved en 17- / 18 tiden. Mvh Betina Lørdag den 04. Maj kl 8:30 - 17:30 ca
Servering til konfirmation
Helsinge
Vi står og skal holde konfirmation her den 14. Maj 2022 og har brug for en der kan hjælpe os med at rydde af bordet skænke vin lave kaffe rydde lidt op mm. Der kommer buffet så der skal ikke som sådan serveres mad men fyldes lidt i glassene. Festen starter kl. 14 og tænker det er til en 20. Kunne du være interesseret.? Festen forgår privat i Helsinge. lørdag d. 14. maj 2022 kl. 13-20
Køkken-/serveringshjælp til konfirmation i Hvidovre
Hvidovre
Hej! Vi skal holde konfirmationsfest for vores datter Kr. Himmelfartsdag den 26. maj 2022. Vi holder middag og fest hjemme i vores private hus med spisning indenfor og forhåbentlig velkomstdrinks og aftenhygge i haven (vi krydser fingre for vejret -)). Vi bliver ca. 30 i alt. Vi ønsker hjælp til servering af velkomstdrinks/snacks anretning af buffet (mad kommer udefra) servering af vin/drikkevarer afrydning opvask kaffebrygning - og generelt hjælp til at sørge for at alt spiller så gæsterne ikke sidder med tomme glas eller opvasken hober sig op i køkkenet (vi har sæføli opvaskemaskine -)). Vi ønsker en (evt. to) der er selvkørende og har erfaring med ovenstående. Vi glæder os til at høre fra dig :-) Vh. Sarah Torsdag den 26. maj 2022 (Kr. Himmelfartsdag) ca. kl. 15-21
Konfirmationsfest i Albertslund
Albertslund
Vi skal holde konfirmationsfest for ca. 45 mennesker. Tarteletter skal fyldes hovedret ud af ovnen og på bordet og dessert på bordet hjælp til opvask kaffe laves suppe varmes på et tidspunkt rengøring af køkken og lokale. Håbet er at nogle får køkkenet til at glide mens gæsterne nok skal hjælpe med at bære tallerkener ud og ind. Drømmen er vi bare kan nyde festen og se vores søn være i centrum. Nu på lørdag d. 14. august. Gæsterne kommer kl. 12 så jeg tænker kl. 11. vil være et godt tidspunkt at mødes på. jeg tænker vi klarer os selv ca. fra kl. 20.
Konfirmation
Køge
Min datter skal konfirmeres den 14/5. Jeg har brug for 3-4 stk personale til servering/opvask/afrydning. Gæster er inviteret til 14.30. Jeg tænker personale i tidsrummet 14.00 - 20.00. Vi har et hus i Køge og festen afholdes i stuen. Vi har lejet en grillmad som laver følgende menu: §§§§§§§§§§§§§§§/slagterens-3-retters-luksus-gril-menu. Vi forventer ca. 40-45 gæster. 14/5
Servering/afrydning til konfirmation
500 kr
Horsens
Hej😊 Jeg skal holde konfirmation for min søn d. 29/4 fra ca 15-19 og har brug for 2 prs der kan hjælpe med velkomst drink, buffet anretning, kaffe/dessert og afrydning. Vi forventer 30-35 gæster. Mvh Ina
Hjælp til konfirmation i Slangerup
Slangerup
Vi skal afholde konfirmation herhjemme hvor vi har et stort telt i haven. Der kommer 48 gæster heraf 11 børn. Vi har brug for hjælp til: Servering af velkomstdrink Anretning og opfyldning på buffet (tapas buffet) Opfyldning af drikkevarer Løbende oprydning og afrydning Opvask Servering kaffe/the snacks Søndag den 6. September fra kl. 13.30
Servering/afrydning til konfirmation
Slagelse
Hej. Vores søn skal konfirmeres St. Bededag i år, og jeg mangler noget effektiv hjælp til opfyldning, afrydning opvask kaffelavning etc. Det vi være i tidsrummet ca. kl. 12-20, tænker jeg. Vi bor i Slagelse. Bliver ca. 40 voksne i telt i haven med gulv. Hej fra Mette 05.05.23
Foredrag, underholdning
2,000 kr
Odense V
Ca. 45 min underholdning eller foredrag.
Når du har i tankerne at booke en underholder til fest ved et arrangement, kan det være relevant at vide, hvad du konkret kan forvente. Vi kommer her ind på praktiske forhold, samt hvad der findes af forskellige typer underholdning, og hvilket udstyr der skal til. Afsnittet skulle gerne være med til at klæde dig på til at arrangere en fest eller begivenhed, der løftes til nye højder.
Nogle af de typer underholdning, entertainere som regel dækker, er:
På Handyhand kan du altid finde en god og billig underholdning til fester og andre arrangementer, som du har brug for.
Det kan være enkeltpersoner, der leverer underholdning, f.eks. en musiker, tryllekunstner eller komiker. Ellers findes der også underholdningsvirksomheder, der er specialiseret i at arrangere og levere underholdning, eller bookingbureauer, som skaber kontakten mellem kunder og entertainere.
Hvis man vælger ikke at hyre en handyhander til opgaven, er her en række gode bud på alternative løsninger:
Det kommer naturligvis an på, hvad underholdningen går ud, men noget af det, der typisk indgår blandt redskaber og remedier, er:
De fleste entertainere medbringer selv det udstyr, de skal bruge. Men det er en god ide at drøfte detaljerne på forhånd, f.eks. hvad der er brug for, og om stedet, hvor underholdningen skal finde sted, eventuelt ligger inde med teknisk udstyr eller andet relevant. Sørg for god og tydelig kommunikation mellem dig og handyhanderen, så alt er på plads ved showstart.
Du lægger selv ud med at angive et budget for underholdningsopgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige entertainere sende dig deres bud via Handyhand, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den entertainer, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for underholdning kan varierer alt efter flere faktorer, f.eks.:
Når du booker underholdning til forskellige arrangementer på Handyhand, får du prisen for hele opgaven, og ikke kun timeprisen. Du kan derfor nemt booke en billig underholdning til fester hos Handyhand.
Booking af underholdning går ikke ind under nogen kategorier hos Skat, der giver ret til fradrag.
Hvis underholdningen er en del af et arrangement i din virksomhed, kan du undersøge nærmere hos Skat, om der gælder særlige regler her.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at booke en entertainer til at give underholdning ved dit arrangement følger du disse trin:
For at betale din entertainer skal du følge denne betalingsproces hos Handyhand:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du søger efter en til at klare underholdningen til en fest for dig på platformen, vil du kun modtage bud og henvendelser fra entertainere, som kan påtage sig opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en entertainer:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
Både du og entertaineren er forsikret i tilfælde af uforudsete hændelser og skader, der måtte opstå i direkte forbindelse med udførelsen af underholdningen. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk og selvrisikoforsikring. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du besøger Handyhands forsikringside.
Når du skal vælge underholdning til din private fest, kan du i Handyhands system se anmeldelser givet fra tidligere kunder, så du kan få en fornemmelse af den enkelte handyhander eller entertainers kompetencer og erfaringer. 'Udførselsrate' på profilerne giver også indblik i mødestabiliteten. På den måde kan du træffe et velovervejet valg om, hvem der skal komme og underholde til dit arrangement.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Når du booker underholdning til et arrangement gennem Handyhand, kommunikerer du med din entertainer via vores interne beskedsystem. Her bliver aftalerne mellem dig og handyhanderen stående og kan nemt tilgås - også i tilfælde af behov for at lave ændringer i aftalen.
Det er vigtigt at jeres kommunikation foregår via Handyhands platform, for at vi kan træde til og assistere, hvis behovet skulle opstå.
Når underholdningen til festen er udført og overstået, har du mulighed for at vurdere og bedømme den entertainer, du havde hyret, inde på Handyhand-platformen. Det giver rigtig god mening at komme med feedback, så andre kunder også kan drage nytte af dine erfaringer fremover, når de skal booke underholdning til deres private fester.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige entertainere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
En entertainer kan tilbyde underholdning til en bred vifte af steder og begivenheder:
Uanset hvilke ønsker og behov du har, kan du gennem Handyhand booke underholdning til private fester og andre arrangementer.
Det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at arbejde som entertainer, men alligevel er der visse evner, som normalt forbindes med at udføre det arbejde:
I forbindelse med live-underholdning kan det være svært at forberede sig på enhver detalje inden. Forsøg at tænke planlægningen godt igennem og afklar ikke mindst med den optrædende på forhånd, hvad der skal til for at få en vellykket oplevelse.
Derudover kan du prøve at forberede dig på:
Nej, når du booker gennem Handyhand, behøver du ikke at lave en særskilt kontrakt med entertaineren. Platformen tager sig af de nødvendige tekniske detaljer, og det gør, at du slipper for besværet med fakturaer og andet administrativt arbejde.
Gør det område klar, som entertaineren skal bruge til sin optræden. Det kan f.eks. være at rydde op, sætte stole frem eller sørge for den nødvendige teknik. Sørg også for, at der er let adgang i forhold til at transportere udstyr ind og ud.
Koordinér klart og tydeligt så tidligt som muligt i forløbet med din entertainer. Det kan f.eks. være, at der er flere, der skal optræde til samme arrangement - informér gerne handyhanderen - altså entertaineren - om dette allerede i opgavebeskrivelsen, hvis det kan have indflydelse på deres optræden og planlægning. Lav også en tidsplan og giv alle parter adgang til den, så de har overblik.
At booke en entertainer gennem Handyhand har en lang række fordele med sig:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!