Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emil er super god, pålidelig og ved hvad han laver 👍"
DJ
DJ til julefrokost
DJ til bryllup
DJ til fest
DJ til enhver begivenhed
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emil er super god, pålidelig og ved hvad han laver 👍"
Emil var superhurtig og fleksibel, udførte opgaven til UG :)
Lever en pakke i indre by
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Stemning af klaver
1.000 kr
Kerteminde
Stemme et ældre klaver. Det har været stemt flere gange og har ingen kendte skader eller problemer. Det er let tilgængeligt. Det er 2-3 år siden det sidst blev stemt. Det er et Hornung & Müller kvalitets pianette klaver
sorg og glæde
1.000 kr
Bogense
digtet skal omhandle sorg og glæde. Mit onde hjerte glædes, når sorgen rammer dit
2 personer sminket som skellet til halloween
Nyborg
Min kæreste og jeg skal til halloween fest lørdag d 30 - vi skal sminkes som skellet i ansigtet - nogen der kan hjælpe os??
Klovn ballon kunstne
300 kr
Odense C
I would like to find danish speaker klown for kid birthday in Odense for one or two Hour maximum in Odense
Underholdning til begivenhed
5.000 kr
Svendborg
Party for around 60 people (Danish). Event - two people celebrating their birthdays (both are Danish, father and son). I want to find an Danish speaking entertainer for 2-3 hours, who would be able to entertain the guests with some activities (f.e. Competitions or something like this) (but gusts are still supposed to be able to eat). I will provide more details if needed. 24 of July, Svendborg
DJ-tjenester inkluderer alle de aktiviteter, der er nødvendige for at levere professionelt mixet musik, som du og dine gæster kan nyde at danse til ved dit arrangement eller etablering. Dette kan inkludere at hyre en DJ til en fest, en mobil DJ, eller endda en specifikt til diskoteksstedet. I nogle tilfælde kan din hyrede Handyhand også udføre nogle værtsopgaver efter anmodning.
Når du mødes med din DJ for at diskutere detaljer om deres optræden, kan de foreslå en spilleliste bestående af passende numre. Hvis du ønsker et retro-tema til dit arrangement, kan din Handyhand tilbyde at bruge en række dansehits fra 80'erne og 90'erne. Du kan vælge fra deres spilleliste og bede om, at dine yndlingssange bliver inkluderet i mixet.
Udover at lave spillelisten kan din Handyhand diskutere dit arrangement og udføre værtsopgaver efter anmodning. De kan annoncere når dele af programmet er ved at begynde, introducere talere når det er passende, præsentere gæster og informere gæsterne når det er tid til at gå på dansegulvet! Sørg for at dele din gæsteliste og informere din Handyhand om hvordan man udtaler eventuelle komplicerede navne. Glem ikke at ansætte en rengøringsperson til stedet efter dit arrangement!
Når I har aftalt en spilleliste, kan din Handyhand dele en prøvemix. De kan sende en fysisk kopi via en kurér som en CD eller USB-drev, eller de kan give dig et link til at downloade filerne. Dette er nyttigt, når spillelisten indeholder sange, du ikke er bekendt med, og du gerne vil høre, hvordan din Handyhand laver overgange mellem sangene. Du kan kommentere og foreslå ændringer til overgangene, sanglængden, mixlængden eller sangrækkefølgen. Din Handyhand kan implementere ændringerne inden for en rimelig tidsramme og derefter dele den reviderede version. Denne proces kan gentages, indtil I begge er tilfredse med det endelige resultat. Din Handyhand kan også bede om at besøge dit sted, så de kan teste og sikre sig, at deres udstyr er kompatibelt med dit lydsystem.
Du kan forvente, at din Handyhand ankommer til stedet en rimelig tid før dit arrangement begynder. De kan ankomme tidligt for at sætte deres bod op, klæde sig i passende tøj og tilslutte deres udstyr til stedets lydsystem. Hvis du har kontrakt med dem om det, kan de også udføre værtsopgaver og signalere starten på dit arrangement. De kan spille en kort sang for at introducere gæster eller talere, når det er passende. Når dit arrangement slutter, og det er tid til, at dine gæster skal feste, kan din Handyhand åbne dansegulvet og begynde at mixe sange. De kan mixe sange live og fortsætte, indtil festen officielt slutter. Føler du dig overvældet? Hvis du har brug for ekstra hjælp til at sætte festen op, kan du helt sikkert ansætte separate Handyhands.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Der er ikke noget fast svar på, hvad en dj koster. Det afhænger helt af, hvilken type dj man ønsker at hyre, og hvor lang tid man ønsker at have ham eller hende til at spille musik. De fleste djs vil dog have en fast pris for deres ydelser, og det er typisk mellem 1000-2000 kroner per time.
Der er mange ting, du skal være opmærksom på, når du skal have en dj til din fest. For det første skal du sørge for at have en god forståelse for, hvilken type musik din dj spiller. Dette kan gøres ved at spørge venner og bekendte, eller ved at læse anmeldelser af andre kunder. Du bør også sikre dig, at din dj har det udstyr, der er nødvendigt for at afspille musikken på en god måde. Dette omfatter typisk højttalere og forstærkere af høj kvalitet. Derudover bør du også overveje, om du ønsker at have en fast dj til dine fester eller om du hellere vil leje en til hver fest. Fast ansatte djs har ofte mere erfaring end lejede djs, men de kan også være dyrere i længden.
Det er svært at sige, hvor lang tid en dj tager. Det afhænger nemlig af mange forskellige faktorer. For det første, så afhænger det af, hvilken type dj man booker. Hvis man booker en professionel dj til et stort arrangement, så kan det godt tage flere timer at rigge alt ud og klargøre musikken. Men hvis man booker en mindre dj til et mindre arrangement, så kan det godt tage kun et par timer at gøre alt klar. Det afhænger altså meget af størrelsen på arrangementet og typen af dj. Derudover vil det også have betydning for tiden, hvor lang tid der er mellem de forskellige numre. Hvis der er lange pauser mellem numrene, så vil det naturligvis også tage længere tid for dj'en at spille musikken igennem end hvis der kun er korte pauser imellem numrene. Endelig vil det også have betydning for tiden, hvor lang tid der er mellem de forskellige numre. Hvis der er lange pauser mellem numrene, så vil det naturligvis også tage længere tid for dj'en at spille musikken igennem end hvis der kun er korte pauser imellem numrene.
Du kan ikke bare ansætte hvem som helst til at være DJ til dit arrangement, og det er derfor Handyhand er her for at hjælpe. Hvorfor vente på henvisninger? Hvorfor stresse dig selv ved at søge online eller besøge klubber på umenneskelige tidspunkter og bruge din tid på at finde en lokal DJ at ansætte med en god spilleliste? Brug bare vores platform og lad DJ'erne komme til dig, når du ønsker det, uden besværet med at køre og forlade komforten i dit hjem!
Brug knappen "Opret en opgave". Inkluder alle vigtige detaljer som din begivenhedsplan, placering, en beskrivelse af din begivenhed, den musikgenre du ønsker, og dit budget. Potentielle Handyhands vil spørge om din opgave med et gratis tilbud. Tag dig tid til at se på hver Handyhands' anmeldelser og vurderinger, så du kan ansætte en med tillid.
Ikke kun træffer du en informeret beslutning, men du får også den Handyhand, der passer til dit arrangement. At ansætte en fest DJ eller en lokal diskotek DJ er blevet meget nemmere og hurtigere med Handyhand. Nyd en problemfri bookingoplevelse ved at bruge den blå knap nu!
Handyhand gør det nemt at finde en dj i morud til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien dj.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige dj’s i morud, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien DJ kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 850,00,- til 2.500,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!