Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Hurtig kontakt - flink fyr - hurtig ekspedition. Ville give 10 stjerner hvis jeg ku 😀"
DJ
DJ til julefrokost
DJ til bryllup
DJ til fest
DJ til enhver begivenhed
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Hurtig kontakt - flink fyr - hurtig ekspedition. Ville give 10 stjerner hvis jeg ku 😀"
Emil var superhurtig og fleksibel, udførte opgaven til UG :)
Lever en pakke i indre by
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Ballonmand
1,000 kr
Løsning
Jeg søger en ballonmand, IKKE en klovn, til en time hvor han skal 'underholde'/lave balloner for 5 små børn.
Sækkepibespiller søges
2,200 kr
Odder
Sækkepibespiller søges til arrangement.
Morgensang
1,000 kr
Løgstrup
Sækkepibe spiller til morgensang
Keramikkursus
2,500 kr
Aarhus N
Vi er 10 piger der gerne vil lave keramik. Evt. En kop eller andet ifbm. et bødekassearrangement
Karikaturtegning
2,000 kr
Horsens
Lave karikaturtegninger af vores elever til en fagdag om Frankrig. Eleverne cirkulerer rundt i stationer og laver forskellige opgaver. Vi er en specialskole med elever fra 7.- 10. klasse.
Partybus til 18 mennesker med dansegulv og anlæg
3,500 kr
Aarhus C
Hej, Vi er et håndboldhold, som godt kunne tænke os at leje en partybus i 2 timer i aftentimerne. Vi havde forestillet os omkring kl 21-23, men vi er fleksible med tidspunktet. Vi ønsker blot at der er dansegulv og anlæg.
300 balloner skal sættes op med helium på restaurant i Aarhus
2,500 kr
Aarhus C
Hej. Vi skal have sat 300 balloner op i klaser med helium på en restaurant i Aarhus. Ballonerne er bestil med logo på. Hvis muligt må du/i gerne medbringe snor, vægte, samt helium mod betaling selvfølgelig. Nor må gerne være gennemsigtig eller sort. Ballonerne skal være klar kl 18:00 da gæsterne begynder at droppe ind der. Ballonerne er normale 12"
Børneansigtsmaling til ny børnefestival i Brabrand
3,500 kr
Brabrand
Lørdag d. 3. september holder vi familie oplevelsesløbet "Løb Mellem Husene" i Gellerup bypark. Ved det nye Sports- og Kulturcampus er der et fuldt børneprogram med Sebastian Klein show, tryllekunster, børnejazz og masser af aktiviteter. Det eneste vi mangler at booke er en der kan lave mega flot ansigtsmaling for børn. Forventet tidsrum 12 - 15 Læs mere her:
Ballondekorationer + port
6,000 kr
Ryomgård
Vi vil h’erne have tilbud på oppyntning i pink til 28 års fødselsdag
Ansigtsmaler til børn
3,500 kr
Aarhus C
Jeg arbejder for sædbanken Cryos og vi skal deltage med en stand til Århus Pride d.28.maj. Vi vil meget gerne kunne tilbyde ansigtsmaling til børnene og måske også et Pride flag på kinden til de voksne. Tidsrum: 13.30 og 2-3 timer frem.
DJ-tjenester inkluderer alle de aktiviteter, der er nødvendige for at levere professionelt mixet musik, som du og dine gæster kan nyde at danse til ved dit arrangement eller etablering. Dette kan inkludere at hyre en DJ til en fest, en mobil DJ, eller endda en specifikt til diskoteksstedet. I nogle tilfælde kan din hyrede Handyhand også udføre nogle værtsopgaver efter anmodning.
Når du mødes med din DJ for at diskutere detaljer om deres optræden, kan de foreslå en spilleliste bestående af passende numre. Hvis du ønsker et retro-tema til dit arrangement, kan din Handyhand tilbyde at bruge en række dansehits fra 80'erne og 90'erne. Du kan vælge fra deres spilleliste og bede om, at dine yndlingssange bliver inkluderet i mixet.
Udover at lave spillelisten kan din Handyhand diskutere dit arrangement og udføre værtsopgaver efter anmodning. De kan annoncere når dele af programmet er ved at begynde, introducere talere når det er passende, præsentere gæster og informere gæsterne når det er tid til at gå på dansegulvet! Sørg for at dele din gæsteliste og informere din Handyhand om hvordan man udtaler eventuelle komplicerede navne. Glem ikke at ansætte en rengøringsperson til stedet efter dit arrangement!
Når I har aftalt en spilleliste, kan din Handyhand dele en prøvemix. De kan sende en fysisk kopi via en kurér som en CD eller USB-drev, eller de kan give dig et link til at downloade filerne. Dette er nyttigt, når spillelisten indeholder sange, du ikke er bekendt med, og du gerne vil høre, hvordan din Handyhand laver overgange mellem sangene. Du kan kommentere og foreslå ændringer til overgangene, sanglængden, mixlængden eller sangrækkefølgen. Din Handyhand kan implementere ændringerne inden for en rimelig tidsramme og derefter dele den reviderede version. Denne proces kan gentages, indtil I begge er tilfredse med det endelige resultat. Din Handyhand kan også bede om at besøge dit sted, så de kan teste og sikre sig, at deres udstyr er kompatibelt med dit lydsystem.
Du kan forvente, at din Handyhand ankommer til stedet en rimelig tid før dit arrangement begynder. De kan ankomme tidligt for at sætte deres bod op, klæde sig i passende tøj og tilslutte deres udstyr til stedets lydsystem. Hvis du har kontrakt med dem om det, kan de også udføre værtsopgaver og signalere starten på dit arrangement. De kan spille en kort sang for at introducere gæster eller talere, når det er passende. Når dit arrangement slutter, og det er tid til, at dine gæster skal feste, kan din Handyhand åbne dansegulvet og begynde at mixe sange. De kan mixe sange live og fortsætte, indtil festen officielt slutter. Føler du dig overvældet? Hvis du har brug for ekstra hjælp til at sætte festen op, kan du helt sikkert ansætte separate Handyhands.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Du kan ikke bare ansætte hvem som helst til at være DJ til dit arrangement, og det er derfor Handyhand er her for at hjælpe. Hvorfor vente på henvisninger? Hvorfor stresse dig selv ved at søge online eller besøge klubber på umenneskelige tidspunkter og bruge din tid på at finde en lokal DJ at ansætte med en god spilleliste? Brug bare vores platform og lad DJ'erne komme til dig, når du ønsker det, uden besværet med at køre og forlade komforten i dit hjem!
Brug knappen "Opret en opgave". Inkluder alle vigtige detaljer som din begivenhedsplan, placering, en beskrivelse af din begivenhed, den musikgenre du ønsker, og dit budget. Potentielle Handyhands vil spørge om din opgave med et gratis tilbud. Tag dig tid til at se på hver Handyhands' anmeldelser og vurderinger, så du kan ansætte en med tillid.
Ikke kun træffer du en informeret beslutning, men du får også den Handyhand, der passer til dit arrangement. At ansætte en fest DJ eller en lokal diskotek DJ er blevet meget nemmere og hurtigere med Handyhand. Nyd en problemfri bookingoplevelse ved at bruge den blå knap nu!
Handyhand gør det nemt at finde en dj i harlev j til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien dj.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige dj’s i harlev j, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien DJ kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,650.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!