Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Underholdning til begivenhed
Klovne
Sangere
Komikere
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Emil var superhurtig og fleksibel, udførte opgaven til UG :)
Lever en pakke i indre by
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oppyntning at balloner
800 kr
Nakskov
Jeg har brug for en ballon dekoratør som kan pyntet op med balloner til min 18-års. Vi har selv en stor ballon ring.
Energetisk person søges til speciel rolle på Faxe Crazy Night!
500 kr
Faxe
🚨Akut!!!!🚨 Vi søger igen en hjælpende hånd🤝, da den oprindelige person alligevel ikke kunne hjælpe🤷♂️. Solsikken Privat Pasningsordning🌻 søger en m/k, som kan hjælpe os (mod betaling💰) den 11 August, til en begivenhed til Crazy Night🎉 i Faxe. Tidspunkt er mellem 16:00⏰ og 18:00⏰ (2 timer i alt⏳). Selve begivenheden tager kun 1 time⌛, men der skal tilrednes ca 1 forberedelses tid⏲️. Ud over honorering, sørger vi også for mad🍕 og drikkevarer🥤. Hvem er du? ✅ Du er mindst 15 år gammel? 🎂 ✅ Høj på energi og udholdenhed. 🏋️♂️💨 ✅ I god fysisk form – klar til bevægelse og aktion? 🏃♀️🎽 ✅ Kreativ og hurtigt tænkende – kan du finde på nye måder at engagere og underholde på? 🎭🎨 ✅ Elsker rampelyset – trives du i centrum for opmærksomheden? 🌟🔦 ✅ Mellem 1,65 m og 1,85 m høj? 📏🦒 Hvis dette lyder som dig, så har vi brug for din hjælp! 🙏🏼💖 🤔💡Opgaven💡🤔: Opgaven er ikke relateret til børnepasning👶 eller rengørning🧽. Din rolle vil være at skabe en energisk og underholdende atmosfære🎊, der inspirerer og engagerer både børn👦👧 og voksne🧑🧓. Du vil være ansvarlig for at hilse på folk med et stort smil😁 og en varm velkomst👋, og du vil hjælpe med at skabe en sjov og mindeværdig oplevelse for alle🎈. Opgaven går ud på at deltage i Faxe Crazy Night 🌙 d§§§§§§§§§§§§§, klædt i en kaninmaskot 🐰. Holdet, der vil gå sammen rundt hele tiden, består af min kone, mig, vores tre børn 👧👦👶, og potentielt dig i kaninkostumet. Min kone og jeg vil stå for al kommunikation med børnene og deres forældre 👨👩👧👦. Dette kan for eksempel involvere at introducere kaninmaskotten 🐰 for børnene, at diskutere vores pasningsordning med forældrene eller at instruere kaninmaskotten om, hvor den skal bevæge sig hen 🚶♀️. Det vil også være vores ansvar at hjælpe og vejlede kaninmaskotten med hvert enkelt skridt 👣. Kaninmaskottens opgave vil være at hilse på børnene 👋 og tage eventuelle billeder sammen med dem 📸. Der vil ikke være verbal kommunikation mellem børnene og kaninmaskotten. Men det er vigtigt at kaninmaskotten kommunikerer non-verbalt, for eksempel ved at vinke til børnene og engagere både børn og voksne. Din primære opgave er at vinke til og interagere med de børn, du møder, kun ved hjælp af kropssprog – ingen tale. Vi laver ikke shows, så der er ikke behov for dans eller anden form for optræden. Vi går stil og roligt sammen gennem byen, hvor vi uddeler balloner og flyers. Jeg vil guider kaninmaskot(dig) til hver trin og begrænse sig til “Skal vi tage et billede?”, “Skal vi gå videre?”, “Skal vi vinke?”. Når vi skal gå nogen steder, vil jeg eller min kone holder dig i hånden. Kort sagt: vink, giv kram og poser for billeder. Varigheden af opgaven er 2 time ⏰, hvilket inkluderer kørslen 🚗 fra vores adresse til Faxe Crazy Night, den tid vi bruger på stedet, samt returkørslen og afslutningen hjemme hos os igen. Vi sørger for forplejning 🍕 før og efter begivenheden (muligvis pizza) samt drikkevarer 🥤 under hele begivenheden. Vi ser frem til at høre fra dig💌. Bh Benjamin og Oksana Solsikken Privat Pasningsordning
Når du har i tankerne at booke en underholder til fest ved et arrangement, kan det være relevant at vide, hvad du konkret kan forvente. Vi kommer her ind på praktiske forhold, samt hvad der findes af forskellige typer underholdning, og hvilket udstyr der skal til. Afsnittet skulle gerne være med til at klæde dig på til at arrangere en fest eller begivenhed, der løftes til nye højder.
Nogle af de typer underholdning, entertainere som regel dækker, er:
På Handyhand kan du altid finde en god og billig underholdning til fester og andre arrangementer, som du har brug for.
Det kan være enkeltpersoner, der leverer underholdning, f.eks. en musiker, tryllekunstner eller komiker. Ellers findes der også underholdningsvirksomheder, der er specialiseret i at arrangere og levere underholdning, eller bookingbureauer, som skaber kontakten mellem kunder og entertainere.
Hvis man vælger ikke at hyre en handyhander til opgaven, er her en række gode bud på alternative løsninger:
Det kommer naturligvis an på, hvad underholdningen går ud, men noget af det, der typisk indgår blandt redskaber og remedier, er:
De fleste entertainere medbringer selv det udstyr, de skal bruge. Men det er en god ide at drøfte detaljerne på forhånd, f.eks. hvad der er brug for, og om stedet, hvor underholdningen skal finde sted, eventuelt ligger inde med teknisk udstyr eller andet relevant. Sørg for god og tydelig kommunikation mellem dig og handyhanderen, så alt er på plads ved showstart.
Du lægger selv ud med at angive et budget for underholdningsopgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige entertainere sende dig deres bud via Handyhand, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den entertainer, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for underholdning kan varierer alt efter flere faktorer, f.eks.:
Når du booker underholdning til forskellige arrangementer på Handyhand, får du prisen for hele opgaven, og ikke kun timeprisen. Du kan derfor nemt booke en billig underholdning til fester hos Handyhand.
Booking af underholdning går ikke ind under nogen kategorier hos Skat, der giver ret til fradrag.
Hvis underholdningen er en del af et arrangement i din virksomhed, kan du undersøge nærmere hos Skat, om der gælder særlige regler her.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En entertainer kan tilbyde underholdning til en bred vifte af steder og begivenheder:
Uanset hvilke ønsker og behov du har, kan du gennem Handyhand booke underholdning til private fester og andre arrangementer.
Det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at arbejde som entertainer, men alligevel er der visse evner, som normalt forbindes med at udføre det arbejde:
I forbindelse med live-underholdning kan det være svært at forberede sig på enhver detalje inden. Forsøg at tænke planlægningen godt igennem og afklar ikke mindst med den optrædende på forhånd, hvad der skal til for at få en vellykket oplevelse.
Derudover kan du prøve at forberede dig på:
Nej, når du booker gennem Handyhand, behøver du ikke at lave en særskilt kontrakt med entertaineren. Platformen tager sig af de nødvendige tekniske detaljer, og det gør, at du slipper for besværet med fakturaer og andet administrativt arbejde.
Gør det område klar, som entertaineren skal bruge til sin optræden. Det kan f.eks. være at rydde op, sætte stole frem eller sørge for den nødvendige teknik. Sørg også for, at der er let adgang i forhold til at transportere udstyr ind og ud.
Koordinér klart og tydeligt så tidligt som muligt i forløbet med din entertainer. Det kan f.eks. være, at der er flere, der skal optræde til samme arrangement - informér gerne handyhanderen - altså entertaineren - om dette allerede i opgavebeskrivelsen, hvis det kan have indflydelse på deres optræden og planlægning. Lav også en tidsplan og giv alle parter adgang til den, så de har overblik.
At booke en entertainer gennem Handyhand har en lang række fordele med sig:
Handyhand gør det nemt at finde en entertainer i rødby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien entertainer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige entertainere i rødby, i post nr: 4633 til 4990.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!