
Se profil
.
Ballerup
Seneste Anmeldelse
"Drago havde travlt med at nå det hele inden han skulle videre men nåede det, dog manglede der lidt finish med fuger osv."
Verifikationer
Info

Udskiftning & installation
Vaskemaskine, køleskab mm.
Tilslutning af vandrør og afløb
Total reparation af hvidevarer
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Ballerup
"Drago havde travlt med at nå det hele inden han skulle videre men nåede det, dog manglede der lidt finish med fuger osv."
Info

Se profil
Brøndby Strand
verificeret
"effektivt arbejde"
Info

Se profil
Værløse
"Holder sine aftaler. En ærlig fyr, jeg kan anbefale"
Info

Se profil
Værløse
verificeret
"Hurtig, effektiv og imødekommede :)"
Info

Se profil
København NV
"Morad did a really good job with replacing the sink in the bathroom. He takes time and ensures that you get the best result possible. Highly recommend him for your VVS needs."
Info

Se profil
Dragør
verificeret
"Kommer med stor erfaring 👍🏼"
Info

Se profil
Kongens Lyngby
verificeret
"Hurtig og god kommunikation."
Info

Se profil
Nørre Alslev
verificeret
"Alt godt 😊"
Info

Super dejligt møde med Mohamed. Meget professionel. Punktlig. Gode råd og god vejledning. Hurtig til at melde ind på opgaven. Kom samme dag og fiksede problemet med min opvaskemaskine. Store anbefalinger her fra👍
Opvaskemaskine fejl F12 (vandindtag)Asko maskine ikke så gammel.
900,-

Kims kollega Magnus er pålidelig og hårdtarbejdende. Jobbet viste sig at være mere besværligt end først antaget, men det lykkedes at komme i mål.
Udskiftning af rørventiler
2.000,-

Helt super :)
Udskiftning af afløbsrør i køkken
700,-

God kommunikation og hurtig eksekvering. Varm anbefaling herfra :)
Afinstallering af QUOOKER
1.600,-

Effektivt, syn for detaljen. Opgaven løst plus.
Opvaskemaskine dræner ikke
1.000,-

Hurtigt og effektivt arbejde. Er godt tilfreds.
Håndvask badeværelse er stoppet
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Varmtvand beholder bipper og melder sensor fejl
1.000 kr
Hej har denne varmtvandsbeholder som står og biller og melder sensor fejl. Nogen som kan komme og fikse det? Den køre på el. Den er halvandet år gammel.
Service på fjernvarmeunit
3.500 kr
Germina Termix VMTD 2 fremløbstemperaturen fra vores fjernvarmeunit er meget lav og vores hus bliver ikke varmet op, så jeg har brug for en autoriseret VVSer med erfaring i fjernvarme til at udføre service på vores fjernvarmeunit. Jeg tror problemet ligger omkring termostaten for fremløbstemperaturen fordi røret før termostaten er varmt, men efter er det koldt. Anlægget er fra 2013
Håndvask badeværelse er stoppet
800 kr
Min håndvask på badeværelset er stoppet og jeg har prøvet med alverdens ting for at få det skyllet igennem. Jeg tænker det er almindelig tilstopning og røret under skal renses for hår mm - men det er et gammelt setup under håndvask og jeg kan ikke selv skille rørene ad. Har brug for hjælp til at skille rør og få renset under vasken. Der ud over har jeg en radiator termostat som måske skal skiftes - kan ikke få gang i radiatoren.
Udskiftning af gammel åben ekspansionsbeholder + hjælp til varmeproblemer
1.500 kr
Jeg søger en erfaren VVS’er til at udskifte min gamle åbne ekspansionsbeholder, som står på loftet (se billede). Det er den klassiske åbne model med overløbsrør og ingen membran og den giver problemer i systemet, bl.a. luft, manglende tryk og derfor ujævn varme i både radiatorer og gulvvarme. Jeg ønsker den udskiftet til en moderne lukket ekspansionsbeholder med membran, som kan sikre korrekt driftstryk og stabil varme i hele huset. Jeg driver samtidig et byggefirma og leder efter en fast VVS-samarbejdspartner til løbende opgaver, så der kan være mulighed for mere arbejde. Send gerne et tilbud eller kort beskrivelse af din erfaring.
Udskiftning af ekspansionsbeholder
1.000 kr
Hej alle Jeg søger en erfaren VVS’er til at udskifte min gamle åbne ekspansionsbeholder, som står på loftet (se billede). Det er den klassiske åbne model med overløbsrør og ingen membran og den giver problemer i systemet, bl.a. luft, manglende tryk og derfor ujævn varme i både radiatorer og gulvvarme. Jeg ønsker den udskiftet til en moderne lukket ekspansionsbeholder med membran, som kan sikre korrekt driftstryk og stabil varme i hele huset. Jeg driver samtidig et byggefirma og leder efter en fast VVS-samarbejdspartner til løbende opgaver, så der kan være mulighed for mere arbejde. Send gerne et tilbud eller kort beskrivelse af din erfaring.
Reparation af vaskemaskinen
900 kr
Model: AEG LAVAMAT 8000 Series (AutoDose) Symptomer: • Maskinen viste først fejlkode EF3 (vand i bundkar / læk-alarm). • EF3 forsvandt efter maskinen blev vippet, men nu tager maskinen ikke vand ind. • Kun balje-/kar-ikonet blinker på frontpanelet. • Maskinen brummer, som om pumpen prøver at starte, men der sker ikke mere. • Tromlen kan dreje rundt, men vandtilførslen starter aldrig. • Der er ingen vand på gulvet, og vandhanen er kontrolleret. Hvad der allerede er gjort: • Pumpefilteret (front nederst) er åbnet og renset. • Maskinen er vippet for at tømme evt. vand i bundkar. • Fejlkoden EF3 kommer ikke igen. • Pumpen brummer, men der kommer tilsyneladende ikke vand ud, og maskinen går ikke videre til at tage vand ind.
Udskiftning af sikkerhedsaggregat til vandvarmer
1.500 kr
Skift af standard sikkerhedsaggregat (a la denne: https://www.harald-nyborg.dk/metro-sikkerhedsaggregat-til-vandvarmer-3-4). Jeg kan godt indkøbe dette sikkerhedsaggregat i forvejen, hvis det hjælper dig.
Udskiftning af ventilationsanlæg (Gamle Nilan VP18 er demonteret)
30.000 kr
Pga. Installation af fjernvarme, gammel ventilationsanlæg Nilan VP18 er demonteret og fjernet. Vil gerne installere en ny ventilationsanlæg uden varmtvandsbeholder og behøver ikke køle ned, kan tilslutte til eksisterende kanalsystem. Der er 4 ø160mm kanalere se vedhæftet billeder. Det skal monteres i en plads omkring 60bx65hx60d. Pladsen kan blive større. Vi ønsker Genvex Eco275, Nilan eller lignende. Huset er en plan 165m2. Det er nemt få adgang til installationssdet.
Sage Barista Pro espressomaskine - Vand løber kun ud i 9 sek
980 kr
Sage Barista Pro espressomaskine SES 878 BSS: Vand løber kun ud i 9 sek. Maskinen er både afkalket og kører fint med flushing.
Reparation af Sage brista express
1.000 kr
Sage barista express. Trykmåleren kommer fint op, og så bør den slippe trykket gradvist, for at vandflowet kommer igang. Det gør maskinen ikke. Så den står længe og snurrer med Max tryk, for at slippe trykket fuldstændig efter Ca 1,5 minut. Der kommer kun få dråber espresso i koppen. Maskinen er netop afkalket og renset.
Lækage i brushoved
1.030 kr
Der er en lækage i bruserhovedet. Det ser ud til, at det kan være fordi der er et løst håndtag på bruseren. Vand drypper kontinuerligt.
Læs med her og bliv klogere på, hvad servicen ‘hårde hvidevarer – montering og reparation’ rummer, når du hyrer en handyhander til din opgave.
Det er almindeligt med følgende opgaver inden for denne kategori:
Listen er ikke udtømmende, så tøv ikke med at slå en opgave op på Handyhand, selvom du har andre behov for hjælp end de ovenfor nævnte.
Personerne eller firmaerne, der typisk tager sig af installations- og reparationsopgaver inden for hårde hvidevarer, er:
Her er et par ting at være ekstra opmærksom på, når du får udført denne service:
Skal man have installeret, tilsluttet eller repareret hårde hvidevarer, kan man forberede sig på grundlæggende at få brug for:
Det er din og handyhanderens opgave indbyrdes at aftale, hvem der sørger for diverse udstyr og materialer – det kan være jer begge. Sørg for at forventningsafstemme og aftale, hvad der fungerer i jeres tilfælde, så alt det praktiske er på plads inden opgavestart. Lad jeres aftale være afspejlet i prisfastsættelsen.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget, når du opretter din opgave. Prisen afhænger af omfanget af opgaven samt handyhanderens erfaring. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har montøren udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Man kan få fradrag for reparation, hvis man har fået repareret hårde hvidevarer den 1. januar 2025 eller senere. Læs om fradrag for reparation af hårde hvidevarer hos Skat.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre en handyhander, der kan installere eller reparere dine hårde hvidevarer, følger du disse enkle trin:
Betalingen for den udførte service foregår sådan her:
Annulleres opgaven, bliver beløbet returneret til dig, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager bud direkte på den opgave, du har oprettet. Fordi der i opgaven bør stå, hvornår du gerne vil have hjælp, kan du som udgangspunkt regne med, at handyhanderne har tid og mulighed, når de byder.
Hvis du alligevel ikke vil have udført opgaven, så fortryder eller annullerer du, alt efter om du allerede har accepteret et bud eller ej. Følg den passende vejledning herunder:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reageres der ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, bliver den sendt til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til kortet, du oprindeligt brugte til indbetaling. Du modtager også en mail om dette.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen efter accept af et bud. Og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
Så længe du selv har en almindelig skadeforsikring – eksempelvis en indboforsikring – så sørger Handyhand for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse på hjemmesiden.
Kendskabet til pålidelighed hviler primært på to ting: Dels er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Og dels kan man se en 'udførelsesrate' – den viser på vegne af handyhanderne, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette dig mulighed for at vurdere pålideligheden hos handyhanderne.
I Handyhand kan vi assistere i brugen af vores hjemmeside og vores app samt hjælpe ved eventuelle vanskeligheder med betaling eller andet. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Før, under og efter arbejdet kan du og handyhanderen kommunikere nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at modtage support. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem jer inden for dette beskedsystem.
Ja, når handyhanderens arbejde er overstået, kan du komme med en vurdering af vedkommendes indsats og den samlede oplevelse. Det gør du på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen i fremtiden kan træffe gode og velovervejede beslutninger.
Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså udtryk for dine prismæssige forventninger. Nu vil dygtige handyhandere afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Således kan du nu vælge nøjagtigt den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Når du skal vælge den bedste handyhander med forstand på at montere eller reparere hvidevarer, kan du med fordel kigge på anmeldelserne og oplysninger om mødestabilitet og effektivitet, som du finder på Handyhand-platformen. De fortæller noget om den enkelte handyhander. Ved hjælp af informationerne vurderer du selv, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave.
En handyhander med forstand på hårde hvidevarer kan hjælpe en bred vifte af kunder, heriblandt:
Ja, servicen med enten montering eller reparation af hvidevarer kan typisk også kaldes:
Skal man have monteret nye hårde hvidevarer, bør man undersøge forinden, om man har adgang til den strøm, det kræver. Det kan for eksempel være relevant, hvis man udskifter et gammelt komfur med en nyere model.
Nej, når man hyrer en montør eller reparatør til sine hvidevarer gennem Handyhand-platformen, behøver man ikke selv at lave en kontrakt kunde og handyhander imellem. Handyhand tager sig nemlig af de nødvendige formaliteter for dig. Således undgår du det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Montering foregår naturligvis der, hvor maskinen befinder sig. De fleste reparationer kan også klares på stedet ved hjælp af diverse stykker håndværktøj.
Det kan i reglen betragtes som klimavenligt at få hårde hvidevarer repareret frem for at skifte dem ud – man sparer nemlig klimabelastningen, som en ny maskine koster.
Det er ikke alle installationer eller reparation af hvidevarer, der kræver en autoriseret elektriker eller VVS’er, men nogle gør. Loven bestemmer, hvilke former for VVS- og elarbejde, det drejer sig om.
Vær især opmærksom på:
Det er ikke alle installationer eller reparation af hvidevarer, der kræver en autoriseret elektriker eller VVS’er, men nogle gør. Loven bestemmer, hvilke former for VVS- og elarbejde, det drejer sig om.
Vær især opmærksom på, at:
Nej. Det er ikke alle handyhandere med forstand på arbejdet med hvidevarer, der tilbyder garanti for deres arbejde – det er op til den enkelte. Hvis du er ude efter at få garanti, er det vigtigt, at du spørger handyhanderne direkte for at finde ud af, om garanti er en mulighed eller ej.
Når du booker hjælp til at få monteret eller repareret hårde hvidevarer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en vvs'er i værløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien vvs'er.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige vvs'ere i værløse, i post nr: 2962 til 3646.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hårde hvidevarer - montering & reparation kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.100,00,- til 3.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!