Nicklas S.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Data indtastning
System skifte
Excel sheets
Filtrering og sortering af data
Generel Data entry
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Alt gik som planlagt, kan helt sikkert anbefales! 👏👏"
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afblæningsattest olietank
3,000 kr
Hedehusene
Hej, vi har en gl. olietank 1500 l nedgravet på bagsiden af vores hus. Kommunen efterspørger en afblændingsattest. Vi har brug for denne ifm. hussalg. Tanken ligger i græsplæne ved siden af huset og kan nemt tilgås.
Hjælp til Dinero
1,500 kr
København S
Hej, jeg skal lukke min lille enkeltmandsvirksomhed, og jeg få posteringer og lignende jeg har brug for en til at hjælpe med at få på plads, da jeg aldrig er kommet ordentligt ind i det her program. bare så jeg kan få rigtig data med moms skat etc.
Opmåling af have i forhold til skel
2,000 kr
Virum
Jeg kunne godt tænke mig at få opmålt haven i forhold til skel Areal: Hvor stor er haven? 2300 kvm Adgang: Er der nogen forhindringer eller svært tilgængelige områder? Nemt at komme til Nøjagtighed: Kræves der præcise målinger eller en generel opmåling? Det er generel måling Dokumentation: Skal der leveres en skriftlig rapport eller tegning? Nej Redskaber: Er der behov for specielt udstyr?
Indflytningssyn i ny lejebolig
2,500 kr
Charlottenlund
Indflytningssyn i ny lejebolig. 89 m2, 3 vær, badevær, altan Lejligheden skal gennemgås og alle evt. mangler eller fejl skal dokumenteres.
Organisering af kontor og soveværelse
1,131 kr
København SV
Hi, I’d like my stuff to be more tidy and organized. Also I would like better organizing of my documents, books, shelves. I can prepare a in-depth assignment. 2 rooms: office & bedroom. Office includes organizing storage, documents, books. also cables, video game console
AV-installatør til praktisk test
2,500 kr
Ballerup
GN Store Nord har brug for AV installatører til en praktisk test i forbindelse med vores produktudvikling. Opgaven består i: Opsætning af 5 AV systemer, i mindre mødelokaler, med henblik på at drage efaringer med selve opsætningen, hvilket gøres gennem efterfølgende spærgeskemaer. Testen vil blive optaget til internt brug, men vil kræve underskrift af GDPR policy form og NDA. Estimeret tid: 3 timer. Det kræves at du har erfaring med opsætning af audio/video udstyr. Selve udstyret, kabelføring, vægophæng osv. er til rådighed og klargjort. Medbring blot det værktøj du normalt ville medbringe ved en sådan opgave.
Mødetolkning dansk-engelsk
500 kr
Kongens Lyngby
Need someone to participate in a meeting with me and translate Danish - English. No special language is needed, and it is going to be a normal everyday language. It will be like a sentence or two is told, then the speaker waits for translation and then continues. the meeting is on Tuesday June 18 between 9-11 in the morning and it is in Lyngby. Good if you are a student in human sciences (law, politics, etc.), but not necessary.
Data entry services omfatter alle de aktiviteter, der er nødvendige for at indsamle, verificere og redigere elektroniske data og derefter indtaste dem i en database eller dokumentationsplatform. Du kan booke remote data entry og freelance data entry Handyhandere, som kan håndtere alle former for data entry-jobs. Skal du have transskriberet optagede møder? Måske skal du registrere salgstal eller lagerbeholdning. Skal din kundedatabase opdateres? Uanset hvilken slags databaser du har brug for at få samlet, organiseret og opdateret, kan du booke de rigtige Handyhandere til at gøre det!
Din data entry Handyhander kan begynde med at organisere data efter format. De kan sortere data på PDF, JPEG, WAV, MPEG, word-filer, excel-regneark eller andre standardformater. De kan lytte til lydfiler, transskribere samtaler eller tjekke tekst, og derefter samle og overføre de relevante data ved at skrive dem ind i et regneark eller en word-fil efter anmodning.
Nogle data entry Handyhandere kan tjekke datakilderne for mangler eller huller, hvor data ikke er blevet opdateret. Efter anmodning kan de påpege, hvilke indtastninger der mangler eller er mangelfulde, og derefter sende dem tilbage, så dit team kan gennemgå og udfylde de manglende data.
Din Handyhander kan oprette et centralt regneark, der indeholder alle de data, du har brug for. De kan sørge for, at regnearkets celler er mærket korrekt, og at oplysningerne er sorteret efter dato, alfabetisk eller i en sorteringsstil, du specificerer. Din Handyhander kan overføre data og skrive dem så hurtigt, som de kan, uden at gå på kompromis med nøjagtigheden og minimere fejl. Du kan også få dem til at bruge en specielt forberedt excel-indtastningsformular, hvis du ønsker det.
Send en kopi til din Handyhander, hvis du har en databasesoftware, som du ønsker at indtaste dataene i. De kan installere softwaren på deres computer for at indsamle data og opdatere din database. Sørg for at få din dataindtastende Handyhander til at acceptere en fortrolighedsaftale eller klausul i din kontrakt for at beskytte dine data og din software. Din Handyhander kan afinstallere den software, du har leveret, når de er færdige med opgaven.
Når data er sorteret og indtastet i en central database, kan din Handyhander korrekturlæse for fejl. De kan tjekke, at dataene er sorteret korrekt og samlet, tjekke for fejl og rette dem på passende vis.
Når databasen er tjekket og klar, kan din Handyhander sende data-samlingen. De kan gemme dataene i et filformat, du angiver, og derefter sende dem på eller før den aftalte deadline. Du kan bede din Handyhander om at slette alle data fra deres computer, når arbejdet er færdigt.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Handyhand kan matche dig med hurtige, præcise og pålidelige dataindtastningsmedarbejdere. Hvorfor besvære dig med den kedelige proces med at gennemgå dusinvis af regneark med data selv? Lad de bedste dataindtastningsspecialister online gøre det beskidte arbejde for dig, når du bruger Handyhand, så du kan fokusere på at drive din virksomhed.
Alt hvad du skal gøre er at lave et opslag på vores platform. Inkluder alle de vigtige detaljer som din placering, budget, behov og hvor hurtigt du ønsker jobbet udført. Kvalificerede Handyhands vil spørge om dit job og give dig et gratis tilbud. Du kan få flere tilbud inden for få minutter, så lad dig ikke overvælde! Husk at du ikke behøver at acceptere det første tilbud der kommer; tjek hver Handyhands anmeldelser og bedømmelser først for at træffe et informeret valg.
Ja, så hurtigt og enkelt kan det være at booke nogen til at udføre din dataindtastning med Handyhand. Så gå videre, brug den blå knap nu og få alle data sorteret og klar til analyse.
Handyhand gør det nemt at finde en data-indtaster i hvidovre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien data-indtaster.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige data-indtastere i hvidovre, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Data entry kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,140.00,- til 2,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!