Se profil
David V..
Ishøj
Seneste Anmeldelse
"Ok"
Verifikationer
Info

Data indtastning
System skifte
Excel sheets
Filtrering og sortering af data
Generel Data entry
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Ishøj
"Ok"
Info
Se profil
Albertslund
verificeret
"Jeg kom med en kompliceret sag. Der ikke var ligetil at gå til. Det skulle nok have været en der var inde i lovgivningen på området. Min fejl. Går videre med det fremarbejdet, men må selv forsøge at få det sidste med."
Info

Se profil
Valby
"Burte holde sig til at male det kostede 20k at få styr på bogføring efter at han hade bogført i dinero"
Info

Se profil
København N
"Alt fungerede som det skulle 😀"
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Stabilt godt arbejde."
Info

Se profil
Aalborg
verificeret
"Super tilfreds"
Info

Se profil
Risskov
"Super dygtig og hurtig til at svare."
Info

Se profil
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Info

Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1.499,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Landinspektør til sammenmatrikulering
5.000 kr
Vi bor på Bjørnsonsvej , 2500 Valby. Vores grund er delt i to matrikler og vi ønsker dem sammenlagt til én. Vores nabonabo, Bjørnsonsvej fik gjort lignende for et par år siden.
Opmåling af grund
1.000 kr
Dobbelt kolonihavegrund som skal opmåles for afdækning af bebyggelse på 12,5 procent af grundens størrelse
hjælp til forskudsopgørelse
500 kr
Hjælp til forskudsopgørelse
Hjælp til indberetning til skat af medarbejderaktier
800 kr
Jeg har brug for hjælp til at indberette samt forskudsregistrere gevinst ved at trække nogle medarbejder aktier (RSU) ud, som jeg har stående i et udenlandsk digitalt depot. Der gives selvfølgelig adgang til skatteoplysninger samt til mit aktie depot.
Kabeloprydning
2.700 kr
Kabeloprydning på kontor Der er tale om 5 kontorer. Hvor der er kabler til 8 kontorborde og 2 printer
Landmåler
7.000 kr
Vil gerne have målt skel op i kolonihaven Selandia i Kastrup 2770
Vil du uddele parfumeprøver for et brand?
1.500 kr
Til en opgave for min virksomhed, skal jeg bruge personer der vil stå ved en butik i Købmagergade KBH, og uddele parfumeprøver. Det foregår fredag og søndag den 31/10 og 2/11. Tidsrummet er: kl. 13-18 fredag kl. 11-16 søndag
Revisor / Skat
500 kr
Søger revisor til mindre personskat-opgave. Ca. 1 time, hurtigst muligt
Finde skelpæle
5.000 kr
Jeg skal finde skel på den ene side af grunden ind mod nabo, vi kan ikke finde skelpæle
Afmelding af e-mails
300 kr
Du får lov til at sidde med min telefon. Reklame e-mails afmeldes og slettes.
Måle skellet med mig og nabo
6.000 kr
Vi skal have en uddannet landmåler til at måle skellet.
Request for On-Site Evaluation and Repair Estimate – Row House in Greve
500 kr
We are in the process of purchasing a row house located in Greve. Built in 1976 – approx. 140 m² (including one floor and a developed attic) We have reviewed the property’s tilstandsrapport and would like to invite your team for an on-site evaluation to assess specific issues and provide a detailed estimate for any necessary repair work. The key areas we are concerned with include: -Asbestos-contaminated insulation in the loft (following cleaning of asbestos-containing roof plates) -Cracked roof plates near the skylight, potentially leading to water ingress -Leaky or poorly sealed ventilation ducts in the loft -Loft hatch that is not airtight or properly sealed We are looking to understand: -The scope of work required to address each issue -Cost estimates (including potential removal and replacement of insulation) -Any health or building code considerations related to asbestos handling Please let us know your availability and visitation/evaluation charges for the work. Also, any documentaiton that you may require for the property in advance (e.g. tilstandsrapport etc.). Looking forward to hearing from you.
Hjælpe til bogføring/ economic
Søger hjælp til economic. I forbindelse med bilag . Evt se det jeg har prøvet at lave igennem og evt rette fejl . Hvis der er nogle .
netværk
500 kr
netværk linje 1 Michael, linje 2 Michael _5ghz, lige nu har jeg kun en linje Michael
Data entry services omfatter alle de aktiviteter, der er nødvendige for at indsamle, verificere og redigere elektroniske data og derefter indtaste dem i en database eller dokumentationsplatform. Du kan booke remote data entry og freelance data entry Handyhandere, som kan håndtere alle former for data entry-jobs. Skal du have transskriberet optagede møder? Måske skal du registrere salgstal eller lagerbeholdning. Skal din kundedatabase opdateres? Uanset hvilken slags databaser du har brug for at få samlet, organiseret og opdateret, kan du booke de rigtige Handyhandere til at gøre det!
Din data entry Handyhander kan begynde med at organisere data efter format. De kan sortere data på PDF, JPEG, WAV, MPEG, word-filer, excel-regneark eller andre standardformater. De kan lytte til lydfiler, transskribere samtaler eller tjekke tekst, og derefter samle og overføre de relevante data ved at skrive dem ind i et regneark eller en word-fil efter anmodning.
Nogle data entry Handyhandere kan tjekke datakilderne for mangler eller huller, hvor data ikke er blevet opdateret. Efter anmodning kan de påpege, hvilke indtastninger der mangler eller er mangelfulde, og derefter sende dem tilbage, så dit team kan gennemgå og udfylde de manglende data.
Din Handyhander kan oprette et centralt regneark, der indeholder alle de data, du har brug for. De kan sørge for, at regnearkets celler er mærket korrekt, og at oplysningerne er sorteret efter dato, alfabetisk eller i en sorteringsstil, du specificerer. Din Handyhander kan overføre data og skrive dem så hurtigt, som de kan, uden at gå på kompromis med nøjagtigheden og minimere fejl. Du kan også få dem til at bruge en specielt forberedt excel-indtastningsformular, hvis du ønsker det.
Send en kopi til din Handyhander, hvis du har en databasesoftware, som du ønsker at indtaste dataene i. De kan installere softwaren på deres computer for at indsamle data og opdatere din database. Sørg for at få din dataindtastende Handyhander til at acceptere en fortrolighedsaftale eller klausul i din kontrakt for at beskytte dine data og din software. Din Handyhander kan afinstallere den software, du har leveret, når de er færdige med opgaven.
Når data er sorteret og indtastet i en central database, kan din Handyhander korrekturlæse for fejl. De kan tjekke, at dataene er sorteret korrekt og samlet, tjekke for fejl og rette dem på passende vis.
Når databasen er tjekket og klar, kan din Handyhander sende data-samlingen. De kan gemme dataene i et filformat, du angiver, og derefter sende dem på eller før den aftalte deadline. Du kan bede din Handyhander om at slette alle data fra deres computer, når arbejdet er færdigt.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Dataindtastning er simpelthen processen med at overføre information fra et sted til et andet. Almindelige eksempler inkluderer at indsætte information fra papir til et computersystem, tage data fra et regneark til at indsætte i et customer relationship management (CRM) system, samt sætte salgsdata ind i en rapport.
Dataindtastning kan teknisk set ske på enhver form for arbejde, men hvis du sender fortrolige oplysninger, er det en god idé at få din handyhander til at underskrive en aftale om fortrolighed (NDA) på forhånd.
Der er få kvalifikationer til rådighed for dataindtastningsarbejdere, selvom relaterede færdigheder såsom skrivefærdigheder kan indikere en god kandidat. En anden overvejelse er mængden af dataindtastning og kontorelateret arbejde, som vedkommende tidligere har udført.
Mens nogle mennesker foretrækker at få udført arbejde i deres egen by, er fordelen ved en online markedsplads som Handyhand, at du kan rekruttere arbejdere fra hele Danmark. Dette kan hjælpe i tider, hvor du har brug for flere medarbejdere, hvis du har en stram kursændring, eller hvis du er fra en lille by med få muligheder.
Prisen på dataindtastningsopgaver kan variere betydeligt, afhængigt af arbejdets omfang. I gennemsnit koster dataindtastningsjob på Handyhand mellem 200-750 kroner, hvor 450 kroner er det mest almindelige gebyr.
Handyhand kan matche dig med hurtige, præcise og pålidelige dataindtastningsmedarbejdere. Hvorfor besvære dig med den kedelige proces med at gennemgå dusinvis af regneark med data selv? Lad de bedste dataindtastningsspecialister online gøre det beskidte arbejde for dig, når du bruger Handyhand, så du kan fokusere på at drive din virksomhed.
Alt hvad du skal gøre er at lave et opslag på vores platform. Inkluder alle de vigtige detaljer som din placering, budget, behov og hvor hurtigt du ønsker jobbet udført. Kvalificerede Handyhands vil spørge om dit job og give dig et gratis tilbud. Du kan få flere tilbud inden for få minutter, så lad dig ikke overvælde! Husk at du ikke behøver at acceptere det første tilbud der kommer; tjek hver Handyhands anmeldelser og bedømmelser først for at træffe et informeret valg.
Ja, så hurtigt og enkelt kan det være at booke nogen til at udføre din dataindtastning med Handyhand. Så gå videre, brug den blå knap nu og få alle data sorteret og klar til analyse.
Handyhand gør det nemt at finde en data-indtaster i karlslunde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien data-indtaster.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige data-indtastere i karlslunde, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Data entry kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!