Jonas I.
København N
Seneste Anmeldelse
"God kommunikation og nem at arbejde med."
Personlig assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"God kommunikation og nem at arbejde med."
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-
Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!
Assistance til terrassetilmåling
205,-
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Jacob gav mig en meget god forklaring på tilstandsrapporten og var meget rar at tale med.
Hjælp med at forstå en tilstandsrapport
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Personlig assistent
Frederiksberg
Jeg skal bruge en personlig assistent der er hurtig og kvik. Arbejdsopgaver kan være alt mellem himmel og jord dog ikke fysisk hårdt arbejde. Vi er ikke i nærheden af håndværksopgaver. Hvad der er vigtigt er at du kan gribe opgaven indenfor relativ kort tid og starte på opgaven. En anden værdifuld egenskab er at du kan kommunikere om hvornår du kan starte på opgaven og hvornår du regner med at den er færdig. Eksempel på opgave: Tage kopi af mit sygesikringsbevis og printe kopien få den underskrevet af mig og gå på posthuset og sende det. Eksempel: Aflevere en pakke i postnord. Eksempel: Købe flybilletter på mine direktiver. Eksempel: Ringe til en advokat i Tyskland som snakker gebrokken engelsk og bede om at få nogle papirer tilsendt. Arbejdstid er 8 timer pr. uge. Arbejdstiden kan være fleksibel eller fast. Arbejdet behøver ikke finde sted på mit kontor. Jeg kan dog stille en telefon og computer til rådighed hvis der er behov for det. Du må gerne være rapkæftet men bare ikke overfor mig. Du må gerne være uenig og komme på løsningsforslag som er smartere end dem jeg selv har for øje. Nu
PA'er (Personlig assistent) søges til digitalt kontorarbejde
Rødovre
Pålidelig og ansvarlig personlig assistent søges i nogle timer hver måned til hjælp med digital oprydning i div. internetkonti hjemmeside m.m. Løbende nogle timer hver måned.
Handymand
Lille Skensved
Vi mangler en handy mand, der kan ordne diverse forefaldende arbejde. Kan dreje sig om småting som at sætte lamper op eller skure billeder op. Større opgave med at udskifte vinduer og døre. Lave en træterasse. Send et par ord om dig selv samt timepris. Mvh Charlotte Opgaver venter nu og der vil komme flere løbende. Du skal være pålidelig og mødestabil.
Handymand
Lille Skensved
Vi mangler en handy mand, der kan ordne diverse forefaldende arbejde. Kan dreje sig om småting som at sætte lamper op eller skure billeder op. Større opgave med at udskifte vinduer og døre. Lave en træterasse. Send et par ord om dig selv samt timepris. Mvh Charlotte Opgaver venter nu og der vil komme flere løbende. Du skal være pålidelig og mødestabil.
Forefaldende arbejde havepasning indkøb og transport
Svenstrup J
Jeg er en ældre dame som har brug for en hjælpende hånd til diverse gøremål. Jeg har brug for én tillidsfuld og pligtopfyldende person som kan hjælpe til med diverse opgaver i haven og periodevis kørsel til indkøb des lige. Jeg stiller bil til rådighed. Løbende 5-10 besøg pr måned året rundt.
Handymand søges
Fredensborg
Jeg har brug for en person der er lidt fiks på fingrene og kan hjælpe mig med forskellige mindre opgaver i mit hus. Det er ikke store projekter men jeg plejer at samle til bunke og så er der gerne et par timers arbejde. Det kan fx. være noget med at bore/skrue ting op. Samle et IKEA møbel sætte lamper op lappe cykler og lign. Det vil foregå i Nødebo Har nogle ting der skal klares snarest og så vil der komme løbende opgaver.
Diverse opgaver i forbindelse med indflytning - Kammerrådensvej 17 i Hørsholm
Hørsholm
Vi har brug for en allround handyhand’er til at bistå med forskellige opgaver. Der er mange forskellige opgaver – både små og lidt større som det fremgår af den vedlagte billedserie. Og vi forestiller os at vi starter med at aftale en dag hvor vi sammen går lejligheden igennem og at du undervejs kommer med dine bud på hvad der kan gøres. Er der ting du ikke selv har kompetencer til at løse må du meget gerne henvise til og entrere med nogen i dit netværk der kan. Lidt ord på opgaverne: • Finish ved flere dørtrin • Fyldning af flere småsprækker i gulv • Opsætning af køkkenskab – skal skæres til omkring rør • Skift af pakning ved håndvaskarmatur • Tjek af toiletskyl • Diverse elarbejde: løse stikkontakter spotlys og kabeldåser • Fugning eller lignende under vindueskarm i køkken • Ophængning af rullegardiner • Idé til gulvbelægning i entré: linoleum vinyl eller lign. + efterfølgende udførelse • Eventuelt også maling af 5 døre og 4 radiatorer Snarest
Handymand søges til IT virksomhed på Frederiksberg
Frederiksberg
Vi mangler en handymand der kan komme forbi i ny og næ og løse småopgaver som at skifte et dørhåndtag sætte en ny fatning i en lampe køre på lossepladsen små vvs-opgaver o.lign. Vi vil gerne have en aftale hurtigst muligt og derefter kan det aftales løbende hvornår der er opgaver. Opgaverne skal altid løses i hverdagen i tidsrummet 08.00-16.00
Medarbejder søges
København K
🔵 Medhjælper søges - Studier du eller er på pension? Men stadig har lyst til at have nogle timer på arbejdsmarkedet? Flexbilen er en mindre håndværksvirksomhed, der udfører en bred vifte af opgaver for vores kunder. Vi har fået vokseværk og søger derfor en tilkalde medhjælper, der har lyst til at arbejde i en virksomhed, hvor service, kreativitet og det gode håndværk vægtes højt. Vi laver mange forskellige opgaver, der for det meste er skræddersyet til vores kunder, så der er ikke mange opgaver på metermål hos os. Vi søger primært hjælp til at trække fiberkabler, så hvis et job med indbygget daglig motion lige er dig, så har vi jobbet. På sigt kan der også komme forskellige andre håndværksmæssige opgaver. Vores arbejdsopgaver er primært inden for broerne, og du kan blive samlet op hjemme, ved en metro eller s-togstation, alt efter hvor opgaven er. Du har lyst til at være en del af et lille team, hvor kundens behov er i centrum. Du har en god forståelse for det gode håndværk, er kreativ og sætter en ære i at levere et slutprodukt, som kunden bliver glad for. Alder er underordnet, og du kan sagtens have enten et studie ved siden af eller være gået på pension, men stadig har lyst til at have nogle timer på arbejdsmarkedet. Stillingen vil være med varierende arbejdstid ift. de igangværende opgaver og løn efter aftale.
Jeg har brug for hjælp til rengøring strygning og andet husmor arbejde jævnli
Gentofte
Det kan også handle om alle mulige normale opgaver i hjemmet. Også at potte en plante om flytte lidt rundt på tingene strygning eller andet arbejde i hus og på terrasse. Det er ikke tungt arbejde. Jeg er meget dårligt gående Og kan ikke tåle at stå længe så det er et par ekstra ben på en frisk kvinde eller ung pige jeg har brug for. Det drejer sig ikke bare om denne måned. Jeg vil gerne etablere en fast kontakt der kan komme jævnligt eller efter behov hvis vi finder at vi går godt i spænd.
PA'er (Personlig assistent) søges til digitalt kontorarbejde
Rødovre
Pålidelig og ansvarlig personlig assistent søges i nogle timer hver måned til hjælp med digital oprydning i div. internetkonti hjemmeside m.m. Løbende nogle timer hver måned.
Personlig assistent
Frederiksberg
Jeg skal bruge en personlig assistent der er hurtig og kvik. Arbejdsopgaver kan være alt mellem himmel og jord dog ikke fysisk hårdt arbejde. Vi er ikke i nærheden af håndværksopgaver. Hvad der er vigtigt er at du kan gribe opgaven indenfor relativ kort tid og starte på opgaven. En anden værdifuld egenskab er at du kan kommunikere om hvornår du kan starte på opgaven og hvornår du regner med at den er færdig. Eksempel på opgave: Tage kopi af mit sygesikringsbevis og printe kopien få den underskrevet af mig og gå på posthuset og sende det. Eksempel: Aflevere en pakke i postnord. Eksempel: Købe flybilletter på mine direktiver. Eksempel: Ringe til en advokat i Tyskland som snakker gebrokken engelsk og bede om at få nogle papirer tilsendt. Arbejdstid er 8 timer pr. uge. Arbejdstiden kan være fleksibel eller fast. Arbejdet behøver ikke finde sted på mit kontor. Jeg kan dog stille en telefon og computer til rådighed hvis der er behov for det. Du må gerne være rapkæftet men bare ikke overfor mig. Du må gerne være uenig og komme på løsningsforslag som er smartere end dem jeg selv har for øje. Nu
Opgaver, som personlige assistenter kan varetage, omfatter alle de aktiviteter, der er nødvendige for at styre din daglige og ugentlige arbejdsplan. Det kan omfatte planlægning af møder og individuelle aktiviteter, organisering af events, notattagning og skrivning og afsendelse af e-mails på dine vegne. Det kan være en privat personlig assistent, der kan tage sig af alle de mindre opgaver og detaljer i din arbejdsdag, så du kan frigøre tid og energi til at udføre mere kritiske opgaver.
Din Handyhander kan, efter hvad I nu end aftaler eller laver kontrakt på, planlægge dine møder for dagen eller ugen. De kan kontakte og informere de involverede personer. Ud over at booke et mødested kan din Handyhander håndtere andre detaljer som at sikre, at der serveres de rette måltider eller snacks under og efter mødet. Din Handyhander kan informere dig om dine ugentlige eller daglige planlagte konferencer, hvis du ønsker det.
Din Handyhander kan som personlig assistent sørge for, at dine møder forløber problemfrit. På anmodning kan de tage noter og optage mødereferatet og give dig en udskrift bagefter. Skulle der opstå uventede afbrydelser, kan din Handyhander håndtere dem, så din aftale kan fortsætte som planlagt.
Hvis du planlægger at afholde et firma- eller kontorarrangement, kan din Handyhander måske ikke håndtere det helt på egen hånd, men de kan skaffe nogen til at håndtere arrangementet for dig. Din Handyhander kan organisere på dine vegne, når du har briefet dem om din organisations behov. Sørg for at give vigtige detaljer som budget, tidsplan, sted, formål, gæster, der skal inviteres, og folk, du ønsker skal være involveret i produktionen, hvis det er relevant.
Din personlige assistent, som du kan finde gennem Handyhand, kan også håndtere dine forretningsmails, breve og lignende korrespondance. Når du har briefet dem om indhold, formål og modtagere, kan de skrive og sende e-mails på dine vegne. Din Handyhander kan opdatere dig om eventuelle svar på vigtige e-mails eller breve.
Din personlige assistent kan tage imod uplanlagte besøg og screene dine telefonopkald som en del af den daglige drift. De kan også udføre forskellige opgaver som f.eks. reparation af kontorudstyr, modtage din post, madleverancer, regninger og andre ting på dine vegne. Når vi taler om madleverancer, kan nogle Handyhandere efter aftale bestille din mad eller endda få din morgen- eller eftermiddagskaffe leveret efter anmodning.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kommer an på, hvilken type personlig assistent man ønsker. En personlig assistent kan have mange forskellige opgaver, og derfor kan prisen variere meget. Nogle personlige assistenter er specialiseret i et bestemt område, f.eks. rengøring eller madlavning, mens andre er mere allround og kan hjælpe med flere forskellige ting. Derudover kan prisen også afhænge af, hvor meget tid man ønsker at bruge på sin personlige assistent.
Der er flere ting, man skal være opmærksom på, når man skal have personlig assistent. For det første skal man sørge for at finde en personlig assistent, som man har tillid til. Dette er vigtigt, da man typisk vil have denne person i sit hjem, og derfor skal man føle sig tryg ved ham eller hende. Yderligere skal man også sikre sig, at den personlige assistent har de rette kompetencer til at udføre de opgaver, som man ønsker han eller hun skal udføre. Dette kan eksempelvis være rengøring af huset eller madlavning. Endeligt skal man også sikre sig, at den personlige assistent har en forsikring, da dette kan være med til at dække eventuelle skader på huset eller andet som måtte ske under udførelsen af de pålagte opgaver.
En personlig assistent er en person, der yder hjælp til mennesker med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Personlige assistenter kan have mange forskellige opgaver, alt efter hvilken type assistance der er behov for. De fleste personlige assistenter har dog én ting til fælles, og det er at de yder den daglige støtte og pleje som den pågældende person har brug for. Dette kan være alt fra at lave mad, klæde den pågældende på, hjælpe med at komme ud af sengen om morgenen eller blot give en hyggelig snak. En personlig assistent kan typisk have flere forskellige opgaver i løbet af en dag, og det er derfor vigtigt at deres arbejde bliver planlagt på forhånd. Dog skal man også være opmærksom på at selvom en personlig assistent har planlagt deres arbejdsdag, så kan der altid ske uforudsete ting, som gør at planerne skal ændres. Derfor er det vigtigt at en personlig assistent er fleksibel og hurtig til at tilpasse sig nye situationer. .En typisk arbejdsdag for en personlig assistent vil typisk vare mellem 8-10 timer afhængig af den pågældendes behov. Dog skal man huske på at en persons behov kan ændre sig over tid, hvilket betyder at antallet af timer også kan ændre sig over tid.
En personlig assistent eller privat PA kan være din kontorassistent, personlige plejeassistent og kontorassistent. Det kan dog tage flere måneder at finde en fantastisk person - og det er her Handyhand kan hjælpe! Vores platform kan forbinde dig med nogle af de mest erfarne, pålidelige og dygtige personlige assistenter. Du behøver ikke at gennemgå bunker af CV'er eller vente på henvisninger, når Handyhand kan forbinde dig til en ekspert på få minutter.
\r\nBrug knappen "Opret en opgave" for at komme i gang. Inkluder alle de væsentlige detaljer som din placering, budget, jobbeskrivelse og hvor hurtigt du gerne vil have dem til at starte. Interesserede kvalificerede Handyhands vil svare på dit opslag med et gratis tilbud og oversvømme din skærm med forespørgsler.
Tag dig tid til at se på hver enkelt Handyhand's anmeldelser og bedømmelser for at ansætte en personlig assistent, der passer til dig. Tryk to gange for at bekræfte dit valg, og I kan mødes for at diskutere jobbet i yderligere detaljer. Ja, du kan hurtigt ansætte en dygtig personlig assistent for at gøre dit arbejdsliv lettere, så gå videre og brug den blå knap!
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!