
Se profil
Jacob H..
Aalborg
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Super tilfreds"
Verifikationer
Info

Virtuel assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Aalborg
verificeret
"Super tilfreds"
Info

Se profil
Spøttrup
verificeret
"Super service"
Info

Se profil
Bording
verificeret
"Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud."
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Stabilt godt arbejde."
Info
Se profil
Ishøj
"Jeg har givet 5 stjerne, Men det var faktisk ikke David som udførte opgaven, da han ikke kunne udføre den som aftalt. Han fik en ven Daniels til at udføre opgaven. Daniels var super venlig, pligtopfyldende, og udførte det aftalte til 5 stjerne."
Info

Se profil
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Info

Se profil
Risskov
"Super dygtig og hurtig til at svare."
Info

Se profil
Valby
"Burte holde sig til at male det kostede 20k at få styr på bogføring efter at han hade bogført i dinero"
Info

Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud.
Sporing af spildevandsbrønd
700,-
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-

Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1.499,-

Super dygtig og god til at formidle det svære, så man forstår det
Bogholder
700,-

Super service
Opfølgning på byggeansøgning
500,-

Perfekt!
Sætte to logoer på vindue
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Juridisk
3.000 kr.
Entreprise sagsmål erstatning sag
bogfører fra november 2024 til juni 2025
20.000 kr.
vi skal have gjort regnskab op til årsafslutning
En situationsplan
3.000 kr.
Ønske at lave En situationsplan til bygerne
Tjek stinkende hus for skimmelsvamp.
1.000 kr.
Træhuset har stået uden varme sid*********** Det lugter skrækkelig og lugten har ændret sig over tid. Træhus uden varme side. D.15/10.25 Har altid være varmet op. Nu stinker det og lugten har ændret sig, huset er til salg og det er ærgeligt. Køberen klager over lugten. Søger en der kan afdække om det er Skimmel og eller hvad det er og komme med råd, evt. bud på reparation. Lugten har ændret sig, der er semi varme på i nogle rum, men ca 100 m2 er kolde. Ingen skjolder (endnu). Vestamager, Tårnby.
Sætte to logoer på vindue
400 kr.
Vi har to logoer klistermærker som skal sættes på 2 vinduer
Måling af af afstand fra skel til bygning samt doko
2.500 kr.
Måling af afstand fra skel til bygning samt dokumentation
Bedømmelse om svampe saneringen er udført tilfredsstillende
3.000 kr.
Hvid og lysegrøn svamp, køkkenskab. Skabene og en del af gulvet er fjernet helt. Er svampe bekæmpelsen udført tilstrækkeligt på lægder og strøer?
Opsætning af mindre virksomhed på Odoo
10.000 kr.
Hej. Vi søger en med erfaring fra Odoo der ville gode at arbejde nogle timer med at sørge for at vi en lille virksomhed bliver sat ordentligt op.
Kabelmanagement i mødelokaler
1.000 kr.
Kablerne til skærme og IT-udstyr i mødelokalerne skal organiseres, så det generelt ser mere ryddeligt og pænt ud. Opgaven handler om at skabe et professionelt og ordentligt udtryk i lokalerne. Det drejer sig om 3 mødelokaler. Der skal organiseres kabler til skærme og IT-udstyr. Kablerne skal føres pænt langs væggene ved hjælp af kabelkanaler. Tilgængelighed: Kablerne er let tilgængelige og kræver ikke flytning af møbler eller adgang bag vægge. Kabelkanaler: Der medfølger kabelkanaler med selvklæbende bagside.
Opmåling af sommerhusgrund
1.000 kr.
Opmåling af 4 skelpæle vedr. grund på 934 m2, hvoraf én er synlig, de andre er nok fjernet. Men der er fri adgang til skelpunkterne. De to nord-sydgående sider af grunden er ikke lige lange. Hegnene er synlige, men står måske forkert. Der er fri adgang til skellet, men det er ikke entydigt markeret. Skellet er fladt. I eller tæt på skel står hække eller trådhegn, men de er ikke til hinder for opmålingen. Om jeg ønsker en rapport afhænger af prisen.
Landmåling
4.000 kr.
Jeg skal have opmålt et lille stykke land på ca. 200 kvadratmeter i forlængelse af min grund, som jeg vil købe fra naboejendommen. Jeg ønsker at tilkøbe dette område, fodi det i praksis er en del af min have (kan ses på BBR). Jordstykket er fladt og der er ingen ledningsføringer, adgangveje eller andet som skal indarbejdes i opmålingen. Så der er kun behov for de tegninger mm. som er nødvendige for at gennemføre handlen. Sælger er fornylig gået konkurs, så nu ønsker jeg at købe jorden af boet, inden ejendommen bliver solgt til anden side. Adminstrator er indforstået med at modtage et bud. Derfor vil jeg bede om et tilbud der omfatter: 1. Opmåling af området, opsætning af nye skelpæle. 2. Udfærdigelse af skøde, tinglysning mm. for at gennemføre et salg. Altså de opgaver og omkostninger forbundet med salget som jeg ikke selv kan udføre. Så snart jeg har godkendt et tilbud om landmåling, forventer jeg selv at aftale med sælger, dels præcis hvor meget de vil sælge fra (sketchen er ca. det maksimale jeg er interesseret i at købe), og dels hvad købssummen skal være. Derefter skulle alt være på plads for landmåleren til at udføre de andre opgaver. På nuværende tidspunkt kender jeg ikke den præcise tidsramme for arbejdet, den vil blive besluttet af administrator, men de vil sikkert ønske det gennemført hurtigst muligt...
Gensløjfningsattest
2.000 kr.
Jeg har en allerede sløjfet nedgravet olietank på min martrikel, men mangler en attest på at den er sløjfet korrekt. Det er i forbindelse med salg af ejendommen.
Finde skelpæl ifm hegnsyn.
3.000 kr.
Ifm en nabostrid har vi afholdt hegnsyn, men mangler at finde en skelpæl. Let tilgængelig, blød jord. Der skal blot findes een skelpæl. Opgravning med spade.
Revisor
600 kr.
Hjælp til udregning af lejeindtægter
Landinspektør til sammenmatrikulering
5.000 kr.
Vi bor på Bjørnsonsvej , 2500 Valby. Vores grund er delt i to matrikler og vi ønsker dem sammenlagt til én. Vores nabonabo, Bjørnsonsvej fik gjort lignende for et par år siden.
sommerhus i Blåvand - opmåling
5.000 kr.
Vi har købt sommerhuset for nogle år siden, men er usikker på, hvor præcist skellet går til vore naboer. Jeg har søgt efter SKEL pæle, uden held, og spurgt naboer, som har en ide, men jeg kunne godt tænke mig, at få dette dette helt på plads. Terræn er bevokset med træer/buske, der hvor skellet er. Jeg ønsker en officiel opmåling. Der er ingen bygninger, der påvirker opmålingen. Sommerhus grunden er ca. 2600 kvm. Er interesseret i et estimat. hilsen Preben
Bornholmer ur
250 kr.
Jeg købte et gammelt bornholmer ur i sommers. Uret gik Fint i ca 3 måneder hvorefter det pludselig stoppede! Er der mon nogen der kan få liv i det igen? Mvh. Jørn Laursen
At ansætte en freelance virtuel assistent kan hjælpe dig med at drive din virksomhed bedre. Fra bogføring til styring af sociale medier, kan du finde en Handyhand, der er kyndig og dygtig inden for forskellige områder af ekspertise. Hvis du ønsker at ansætte en virtuel assistent, er her en række tjenester, de kan tilbyde.
Når din virksomhed vokser, kan du få flere møder at planlægge, filer at administrere, og emails og telefonopkald at besvare. Det kan være ret overvældende, hvilket er hvor en virtuel administrativ assistent kan være nyttig. De kan hjælpe med at drive din virksomheds daglige drift, holde dine dokumenter og optegnelser organiseret, og forbedre intern og ekstern kommunikation.
En online virtuel assistent kan også holde styr på din virksomheds likviditet, hjælpe med at forberede kontantbetalinger og checks og endda håndtere lønudbetaling. De kan også holde styr på og administrere dine aktiver og passiver og fungere som bindeled mellem dig og dine interessenter. En virtuel administrativ assistent kan også arbejde sammen med en professionel regnskabsfører for at hjælpe med at administrere og organisere dine midler.
En virtuel kontorassistent kan også fungere som en marketingprofessionel. Du kan finde en Handyhand, der kan arbejde sammen med dit salgsteam med at planlægge, udvikle strategier og udføre forskellige reklamekampagner. Udover at skrive promoverende e-mails eller sende nyhedsbreve til kunder, kan nogle virtuelle assistenttjenester også tilbyde SEO-tjenester. De kan også samarbejde med relevante støttende entreprenører, såsom illustratorer, UX-designere og webudviklere.
Dagens virksomheder trives med en stærk tilstedeværelse på sociale medier. Du kan finde en virtuel assistent, der kan analysere engagementdata, identificere tendenser i kundeinteraktioner og hjælpe med at skabe indhold til forskellige sociale medieplatforme. En virtuel assistent inden for sociale medier kan også hjælpe med at besvare kunder eller potentielle samarbejdspartnere, der kontakter dig gennem dine konti.
Fra forhandlinger med sponsorer og leverandører, booking af lokaler og håndtering af logistik kan en virtuel PA hjælpe med at lede, planlægge og udføre virksomhedens arrangementer. Hvis din organisation ofte afholder digitale arrangementer, kan din Handyhand også hjælpe med at håndtere lyd, forberede og dele præsentationer samt koordinere med talere, panelister eller deltagere.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
En virtuel assistent er en computerprogram eller AI, der er designet til at hjælpe brugere med forskellige opgaver. Den kan udføre opgaver som at besvare spørgsmål, planlægge møder, sende beskeder og give information. Den fungerer som en personlig assistent, der kan tilgås gennem en computer eller en mobil enhed.
En virtuel assistent fungerer ved at bruge kunstig intelligens til at forstå og besvare brugerens spørgsmål eller udføre opgaver. Den bruger stemmegenkendelse og naturlig sprogbehandling til at forstå brugerens tale eller tekst. Den kan også integreres med andre applikationer og systemer for at udføre opgaver som at planlægge møder, sende beskeder eller søge efter information. En virtuel assistent lærer også af brugerens interaktioner for at forbedre sin præstation over tid.
En virtuel assistent kan udføre en bred vifte af opgaver, herunder planlægning af møder, besvarelse af e-mails, håndtering af kalenderen, søgning efter oplysninger på internettet, oprettelse af dokumenter, organisering af filer, påmindelser og endda styring af smarte enheder i hjemmet.
En virtuel assistent kan hjælpe med at øge produktiviteten ved at udføre opgaver som kalenderstyring, påmindelser, oprettelse af to-do-lister og organisering af filer. Den kan også besvare spørgsmål, finde information og hjælpe med at løse problemer, hvilket sparer tid og ressourcer. Desuden kan den automatisere gentagne opgaver og give brugeren mulighed for at fokusere på mere komplekse opgaver.
Der er flere fordele ved at bruge en virtuel assistent. Først og fremmest kan en virtuel assistent hjælpe med at spare tid og øge produktiviteten ved at udføre opgaver hurtigt og effektivt. Den kan også være tilgængelig 24/7 og hjælpe med at organisere og planlægge opgaver. Derudover kan den give personlig assistance og tilpasse sig brugerens behov. En virtuel assistent kan også være mere omkostningseffektiv end at ansætte en fysisk assistent.
Prisen for at ansætte en virtuel assistent kan variere afhængigt af forskellige faktorer såsom erfaring, ekspertise og arbejdsbyrde. Typisk kan priserne variere fra 100 til 500 kroner i timen eller fra 5000 til 20.000 kroner om måneden, afhængigt af de specifikke behov og krav til assistentens opgaver. Det anbefales at kontakte forskellige virtuelle assistenttjenester for at få præcise priser og tilbud.
Med mange organisationer, der arbejder eksternt, er behovet for en virtuel assistent større end nogensinde. Og selvom en virtuel personlig assistent måske ikke kan servere din kaffe ved dit skrivebord, kan de nu gøre meget mere (og stadig planlægge leveringen af din foretrukne latte).
Handyhand gør det nemmere for dig at finde den bedste virtuelle assistent. Uanset om du har brug for en Handyhand til at hjælpe med at køre den daglige rutine på kontoret, håndtere økonomien eller forbedre din online rækkevidde, kan du finde en virtuel PA, der kan give support til din virksomhed. Alt du skal gøre er at poste din opgave på vores platform, og du vil få dusinvis af tilbud fra virtuelle PA-tjenester i nærheden af dig.
Det bedste er: du behøver ikke at bruge en formue på det. Virtuelle assistenter er trænet til at arbejde med mikro- til små virksomheder, og du kan finde en pålidelig professionel, der ikke vil belaste dit budget. Ansæt en virtuel assistent via Handyhand i dag for at hjælpe din virksomhed med at blomstre!

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!