
Se profil
Thor P..
Spøttrup
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Super service"
Verifikationer
Info

Personlig assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Spøttrup
verificeret
"Super service"
Info

Se profil
Bording
verificeret
"Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud."
Info

Se profil
Aalborg
verificeret
"Super tilfreds"
Info

Se profil
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Info

Se profil
Risskov
"Super dygtig og hurtig til at svare."
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Stabilt godt arbejde."
Info
Se profil
Ishøj
"Fin kommunikation, klare aftaler og grundigt og flot arbejde. Booker meget gerne igen"
Info
Se profil
Albertslund
verificeret
"Jeg kom med en kompliceret sag. Der ikke var ligetil at gå til. Det skulle nok have været en der var inde i lovgivningen på området. Min fejl. Går videre med det fremarbejdet, men må selv forsøge at få det sidste med."
Info

Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud.
Sporing af spildevandsbrønd
700,-

Jacob gav mig en meget god forklaring på tilstandsrapporten og var meget rar at tale med.
Hjælp med at forstå en tilstandsrapport
600,-

Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1.499,-

Super dygtig og god til at formidle det svære, så man forstår det
Bogholder
700,-
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-

Super service
Opfølgning på byggeansøgning
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Finde skelpæl ifm hegnsyn.
3.000 kr
Ifm en nabostrid har vi afholdt hegnsyn, men mangler at finde en skelpæl. Let tilgængelig, blød jord. Der skal blot findes een skelpæl. Opgravning med spade.
sommerhus i Blåvand - opmåling
5.000 kr
Vi har købt sommerhuset for nogle år siden, men er usikker på, hvor præcist skellet går til vore naboer. Jeg har søgt efter SKEL pæle, uden held, og spurgt naboer, som har en ide, men jeg kunne godt tænke mig, at få dette dette helt på plads. Terræn er bevokset med træer/buske, der hvor skellet er. Jeg ønsker en officiel opmåling. Der er ingen bygninger, der påvirker opmålingen. Sommerhus grunden er ca. 2600 kvm. Er interesseret i et estimat. hilsen Preben
Vicevært mm.
9.999 kr
Hej. Jeg har en udlejningsejendom med 6 lejligheder. Jeg søger en vicevært, der kan kigge forbi ca. en gang hver 14. dag og sørge for at der er pænt på udendørsområder. Herudover også en, der kan løse enkle opgaver, som måtte opstå indenfor i lejlighederne, og som kan finde eksterne håndværkere til opgaver, hvis det skulle være nødvendigt. Desuden har jeg brug for en som kan foretage indflyttersyn og udflyttersyn, samt sørge for at lejlighederne bliver klargjort til nye lejere. Der er tilknyttet et administrationsselskab, der står for den daglige kontakt med lejere, og administrationsselskabet vil kontakte dig mht. opgaver. De vil også kunne hjælpe med digital tjekliste til ind- og udflyttersyn. Hvis du har mod på dette, så skriv lidt om dig selv, og hvad du har lavet. Afregning vil ske efter timeløn. (Der kan evt. laves fast aftale på vedligehold af udendørsområder)
Søger byggesagkyndig til gennemgang af ejerlejlighed
500 kr
Jeg står foran mit første boligkøb og søger derfor en byggesagkyndig, som kan gennemgå en 140 kvm lejlighed sammen med mig. Formålet er at få en professionel vurdering af hele lejlighedens stand, herunder særligt fokus på: • Gulve, lofter og vægge • Muligheder for at flytte køkkenet • Hvad der kan lade sig gøre inden for gældende regler og tilladelser • Eventuelle udbedringer eller forbedringer, der bør prioriteres Jeg ønsker en grundig og objektiv vurdering, så jeg kan træffe et trygt og velovervejet valg.
Ændring af forskudsskema
239 kr
Ændring af forskudsskema til Skat efter hussalg m.m.
daytrading hjælp til A-Z
2.000 kr
Hej jeg søger en som har erfaring I daytrading som vil være behjælpelig med at forklare mig hvordan man sætte en handle igang jeg har læst lidt men er usikker på hvordan man starter den op og lukker a-z.
Arealoverførsel ( grund deles i 2 efter nedbrændt nabohus)
210 kr
Arealoverførsel fra nedbrændt hus som skal deles mellem 2 naboer . Grund skal måles op og ligges ind under 2 matrikeler i 2 lige store dele på den ene side ligger der stadig en garage og et skur plus tinglyses og hvad der ellers er af krav
Opgaver, som personlige assistenter kan varetage, omfatter alle de aktiviteter, der er nødvendige for at styre din daglige og ugentlige arbejdsplan. Det kan omfatte planlægning af møder og individuelle aktiviteter, organisering af events, notattagning og skrivning og afsendelse af e-mails på dine vegne. Det kan være en privat personlig assistent, der kan tage sig af alle de mindre opgaver og detaljer i din arbejdsdag, så du kan frigøre tid og energi til at udføre mere kritiske opgaver.
Din Handyhander kan, efter hvad I nu end aftaler eller laver kontrakt på, planlægge dine møder for dagen eller ugen. De kan kontakte og informere de involverede personer. Ud over at booke et mødested kan din Handyhander håndtere andre detaljer som at sikre, at der serveres de rette måltider eller snacks under og efter mødet. Din Handyhander kan informere dig om dine ugentlige eller daglige planlagte konferencer, hvis du ønsker det.
Din Handyhander kan som personlig assistent sørge for, at dine møder forløber problemfrit. På anmodning kan de tage noter og optage mødereferatet og give dig en udskrift bagefter. Skulle der opstå uventede afbrydelser, kan din Handyhander håndtere dem, så din aftale kan fortsætte som planlagt.
Hvis du planlægger at afholde et firma- eller kontorarrangement, kan din Handyhander måske ikke håndtere det helt på egen hånd, men de kan skaffe nogen til at håndtere arrangementet for dig. Din Handyhander kan organisere på dine vegne, når du har briefet dem om din organisations behov. Sørg for at give vigtige detaljer som budget, tidsplan, sted, formål, gæster, der skal inviteres, og folk, du ønsker skal være involveret i produktionen, hvis det er relevant.
Din personlige assistent, som du kan finde gennem Handyhand, kan også håndtere dine forretningsmails, breve og lignende korrespondance. Når du har briefet dem om indhold, formål og modtagere, kan de skrive og sende e-mails på dine vegne. Din Handyhander kan opdatere dig om eventuelle svar på vigtige e-mails eller breve.
Din personlige assistent kan tage imod uplanlagte besøg og screene dine telefonopkald som en del af den daglige drift. De kan også udføre forskellige opgaver som f.eks. reparation af kontorudstyr, modtage din post, madleverancer, regninger og andre ting på dine vegne. Når vi taler om madleverancer, kan nogle Handyhandere efter aftale bestille din mad eller endda få din morgen- eller eftermiddagskaffe leveret efter anmodning.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Det kommer an på, hvilken type personlig assistent man ønsker. En personlig assistent kan have mange forskellige opgaver, og derfor kan prisen variere meget. Nogle personlige assistenter er specialiseret i et bestemt område, f.eks. rengøring eller madlavning, mens andre er mere allround og kan hjælpe med flere forskellige ting. Derudover kan prisen også afhænge af, hvor meget tid man ønsker at bruge på sin personlige assistent.
Der er flere ting, man skal være opmærksom på, når man skal have personlig assistent. For det første skal man sørge for at finde en personlig assistent, som man har tillid til. Dette er vigtigt, da man typisk vil have denne person i sit hjem, og derfor skal man føle sig tryg ved ham eller hende. Yderligere skal man også sikre sig, at den personlige assistent har de rette kompetencer til at udføre de opgaver, som man ønsker han eller hun skal udføre. Dette kan eksempelvis være rengøring af huset eller madlavning. Endeligt skal man også sikre sig, at den personlige assistent har en forsikring, da dette kan være med til at dække eventuelle skader på huset eller andet som måtte ske under udførelsen af de pålagte opgaver.
En personlig assistent er en person, der yder hjælp til mennesker med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Personlige assistenter kan have mange forskellige opgaver, alt efter hvilken type assistance der er behov for. De fleste personlige assistenter har dog én ting til fælles, og det er at de yder den daglige støtte og pleje som den pågældende person har brug for. Dette kan være alt fra at lave mad, klæde den pågældende på, hjælpe med at komme ud af sengen om morgenen eller blot give en hyggelig snak. En personlig assistent kan typisk have flere forskellige opgaver i løbet af en dag, og det er derfor vigtigt at deres arbejde bliver planlagt på forhånd. Dog skal man også være opmærksom på at selvom en personlig assistent har planlagt deres arbejdsdag, så kan der altid ske uforudsete ting, som gør at planerne skal ændres. Derfor er det vigtigt at en personlig assistent er fleksibel og hurtig til at tilpasse sig nye situationer. .En typisk arbejdsdag for en personlig assistent vil typisk vare mellem 8-10 timer afhængig af den pågældendes behov. Dog skal man huske på at en persons behov kan ændre sig over tid, hvilket betyder at antallet af timer også kan ændre sig over tid.
En personlig assistent eller privat PA kan være din kontorassistent, personlige plejeassistent og kontorassistent. Det kan dog tage flere måneder at finde en fantastisk person - og det er her Handyhand kan hjælpe! Vores platform kan forbinde dig med nogle af de mest erfarne, pålidelige og dygtige personlige assistenter. Du behøver ikke at gennemgå bunker af CV'er eller vente på henvisninger, når Handyhand kan forbinde dig til en ekspert på få minutter.
\r\nBrug knappen "Opret en opgave" for at komme i gang. Inkluder alle de væsentlige detaljer som din placering, budget, jobbeskrivelse og hvor hurtigt du gerne vil have dem til at starte. Interesserede kvalificerede Handyhands vil svare på dit opslag med et gratis tilbud og oversvømme din skærm med forespørgsler.
Tag dig tid til at se på hver enkelt Handyhand's anmeldelser og bedømmelser for at ansætte en personlig assistent, der passer til dig. Tryk to gange for at bekræfte dit valg, og I kan mødes for at diskutere jobbet i yderligere detaljer. Ja, du kan hurtigt ansætte en dygtig personlig assistent for at gøre dit arbejdsliv lettere, så gå videre og brug den blå knap!
Handyhand gør det nemt at finde en personlig assistent i tim til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien personlig assistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige personlig assistenter i tim, i post nr: 7172 til 7862.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Personlig assistent kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.130,00,- til 2.380,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!