Nicklas S.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Personlig assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Helt igennem velgennem ført arbejde af to søde håndværkere. TAK."
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-
Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!
Assistance til terrassetilmåling
205,-
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Jacob gav mig en meget god forklaring på tilstandsrapporten og var meget rar at tale med.
Hjælp med at forstå en tilstandsrapport
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fastsættelse af skel ind til nabo ved landmåler
2,500 kr
Hundested
Vi har en grund. Skellet ind til naboen mod nord passer ikke med hegnet. Ca 15 meter skel mod nord. Det samlede areal på grunden er ca. 1500 kvm. Vi ønsker at få afgjort hvor skellet går. Naboen ønsker en afgørelse fra landmåler.
matrikkelgrænser
5,000 kr
Gilleleje
vi er i tvivl om hvor matrikkelgrænser gå på ny indkøbt sommerhus i smidstrup, *********** *. jeg kan hente matrikkelgrænser ned, se pdf. men får måske brug for korrekt opmåling på stedet. hvad vil det koste?
Oprydning og organisering af skur
1,800 kr
Tikøb
har du organisationstalent ? oprydning i skur - da sommerhuset er under renovering har håndværkere smidt / kastet alt ind i skuret - det ligner noget der er lyv . det jeg har brug for er en der kan sætte orden på skuret og evt smide et par lægter/ brædder op i top hvor trævarer kan ligge - ( som du ville gøre hos dig selv . skuret er 10 m2 og de fleste ting er store . jeg tænker det kan gøres på et par timer . - det vigtige er frit gulvareal samt orden - hvis opgaven løses fint er der flere opgaver til dig
Indflytningssyn på 3 lejemål
6,000 kr
Hørsholm
Har behov for hjælp til at lave 3 indflytningssyn af 3 lejemål beliggende i København, Hellerup og Hørsholm.
Opmåling af skel til nabo
10,000 kr
Hundested
Opmåling af skel til naboen i nummer 4 på adressen ******* ** **** *********
Eftermåling af skel og sti
5,000 kr
Hørsholm
Eftermåling af skel, da der i de kommunale papirer ser ud til at gå en offentlig sti ind igennem vores hæk, som er mange årtier gammel. Der skal måles op og rettes til i de offentlige arkiver.
Organisering af kælder
1,500 kr
Helsingør
Hjælp til kælder. Kælder på 15kvm skal organiseres i plastkasser med navn på. Alt skal beholdes i kælderen.
Opmåling til BBR-opdatering
5,000 kr
Gilleleje
Opmåling af sommerhus til opdatering i bbr registret. Vi kan selv stå for registrering.
Opgaver, som personlige assistenter kan varetage, omfatter alle de aktiviteter, der er nødvendige for at styre din daglige og ugentlige arbejdsplan. Det kan omfatte planlægning af møder og individuelle aktiviteter, organisering af events, notattagning og skrivning og afsendelse af e-mails på dine vegne. Det kan være en privat personlig assistent, der kan tage sig af alle de mindre opgaver og detaljer i din arbejdsdag, så du kan frigøre tid og energi til at udføre mere kritiske opgaver.
Din Handyhander kan, efter hvad I nu end aftaler eller laver kontrakt på, planlægge dine møder for dagen eller ugen. De kan kontakte og informere de involverede personer. Ud over at booke et mødested kan din Handyhander håndtere andre detaljer som at sikre, at der serveres de rette måltider eller snacks under og efter mødet. Din Handyhander kan informere dig om dine ugentlige eller daglige planlagte konferencer, hvis du ønsker det.
Din Handyhander kan som personlig assistent sørge for, at dine møder forløber problemfrit. På anmodning kan de tage noter og optage mødereferatet og give dig en udskrift bagefter. Skulle der opstå uventede afbrydelser, kan din Handyhander håndtere dem, så din aftale kan fortsætte som planlagt.
Hvis du planlægger at afholde et firma- eller kontorarrangement, kan din Handyhander måske ikke håndtere det helt på egen hånd, men de kan skaffe nogen til at håndtere arrangementet for dig. Din Handyhander kan organisere på dine vegne, når du har briefet dem om din organisations behov. Sørg for at give vigtige detaljer som budget, tidsplan, sted, formål, gæster, der skal inviteres, og folk, du ønsker skal være involveret i produktionen, hvis det er relevant.
Din personlige assistent, som du kan finde gennem Handyhand, kan også håndtere dine forretningsmails, breve og lignende korrespondance. Når du har briefet dem om indhold, formål og modtagere, kan de skrive og sende e-mails på dine vegne. Din Handyhander kan opdatere dig om eventuelle svar på vigtige e-mails eller breve.
Din personlige assistent kan tage imod uplanlagte besøg og screene dine telefonopkald som en del af den daglige drift. De kan også udføre forskellige opgaver som f.eks. reparation af kontorudstyr, modtage din post, madleverancer, regninger og andre ting på dine vegne. Når vi taler om madleverancer, kan nogle Handyhandere efter aftale bestille din mad eller endda få din morgen- eller eftermiddagskaffe leveret efter anmodning.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En personlig assistent eller privat PA kan være din kontorassistent, personlige plejeassistent og kontorassistent. Det kan dog tage flere måneder at finde en fantastisk person - og det er her Handyhand kan hjælpe! Vores platform kan forbinde dig med nogle af de mest erfarne, pålidelige og dygtige personlige assistenter. Du behøver ikke at gennemgå bunker af CV'er eller vente på henvisninger, når Handyhand kan forbinde dig til en ekspert på få minutter.
\r\nBrug knappen "Opret en opgave" for at komme i gang. Inkluder alle de væsentlige detaljer som din placering, budget, jobbeskrivelse og hvor hurtigt du gerne vil have dem til at starte. Interesserede kvalificerede Handyhands vil svare på dit opslag med et gratis tilbud og oversvømme din skærm med forespørgsler.
Tag dig tid til at se på hver enkelt Handyhand's anmeldelser og bedømmelser for at ansætte en personlig assistent, der passer til dig. Tryk to gange for at bekræfte dit valg, og I kan mødes for at diskutere jobbet i yderligere detaljer. Ja, du kan hurtigt ansætte en dygtig personlig assistent for at gøre dit arbejdsliv lettere, så gå videre og brug den blå knap!
Handyhand gør det nemt at finde en personlig assistent i helsinge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien personlig assistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige personlig assistenter i helsinge, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Personlig assistent kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,750.00,- til 4,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!