Nicklas S.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Personlig assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Meget hjælpsom, venlig og pålidelig."
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Termisk måling af utætheder i bolig. 112 m2
5,000 kr
Hellerup
Vi ønsker en termisk måling der kan hjælpe os med at identificere utætheder i vores bolig.
Identificering af skel
3,950 kr
Dragør
Jeg søger at få fastsat skel på en side af grunden. Grundstørelse 719 Skelstrækning 24.11 m Flat terræn Direkte adgang (eksisterende hæk er opgravet og fjernet)
Afblæningsattest olietank
3,000 kr
Hedehusene
Hej, vi har en gl. olietank 1500 l nedgravet på bagsiden af vores hus. Kommunen efterspørger en afblændingsattest. Vi har brug for denne ifm. hussalg. Tanken ligger i græsplæne ved siden af huset og kan nemt tilgås.
Hjælp til Dinero
1,500 kr
København S
Hej, jeg skal lukke min lille enkeltmandsvirksomhed, og jeg få posteringer og lignende jeg har brug for en til at hjælpe med at få på plads, da jeg aldrig er kommet ordentligt ind i det her program. bare så jeg kan få rigtig data med moms skat etc.
Opmåling af have i forhold til skel
2,000 kr
Virum
Jeg kunne godt tænke mig at få opmålt haven i forhold til skel Areal: Hvor stor er haven? 2300 kvm Adgang: Er der nogen forhindringer eller svært tilgængelige områder? Nemt at komme til Nøjagtighed: Kræves der præcise målinger eller en generel opmåling? Det er generel måling Dokumentation: Skal der leveres en skriftlig rapport eller tegning? Nej Redskaber: Er der behov for specielt udstyr?
Indflytningssyn i ny lejebolig
2,500 kr
Charlottenlund
Indflytningssyn i ny lejebolig. 89 m2, 3 vær, badevær, altan Lejligheden skal gennemgås og alle evt. mangler eller fejl skal dokumenteres.
Organisering af kontor og soveværelse
1,131 kr
København SV
Hi, I’d like my stuff to be more tidy and organized. Also I would like better organizing of my documents, books, shelves. I can prepare a in-depth assignment. 2 rooms: office & bedroom. Office includes organizing storage, documents, books. also cables, video game console
AV-installatør til praktisk test
2,500 kr
Ballerup
GN Store Nord har brug for AV installatører til en praktisk test i forbindelse med vores produktudvikling. Opgaven består i: Opsætning af 5 AV systemer, i mindre mødelokaler, med henblik på at drage efaringer med selve opsætningen, hvilket gøres gennem efterfølgende spærgeskemaer. Testen vil blive optaget til internt brug, men vil kræve underskrift af GDPR policy form og NDA. Estimeret tid: 3 timer. Det kræves at du har erfaring med opsætning af audio/video udstyr. Selve udstyret, kabelføring, vægophæng osv. er til rådighed og klargjort. Medbring blot det værktøj du normalt ville medbringe ved en sådan opgave.
Mødetolkning dansk-engelsk
500 kr
Kongens Lyngby
Need someone to participate in a meeting with me and translate Danish - English. No special language is needed, and it is going to be a normal everyday language. It will be like a sentence or two is told, then the speaker waits for translation and then continues. the meeting is on Tuesday June 18 between 9-11 in the morning and it is in Lyngby. Good if you are a student in human sciences (law, politics, etc.), but not necessary.
Opgaver, som personlige assistenter kan varetage, omfatter alle de aktiviteter, der er nødvendige for at styre din daglige og ugentlige arbejdsplan. Det kan omfatte planlægning af møder og individuelle aktiviteter, organisering af events, notattagning og skrivning og afsendelse af e-mails på dine vegne. Det kan være en privat personlig assistent, der kan tage sig af alle de mindre opgaver og detaljer i din arbejdsdag, så du kan frigøre tid og energi til at udføre mere kritiske opgaver.
Din Handyhander kan, efter hvad I nu end aftaler eller laver kontrakt på, planlægge dine møder for dagen eller ugen. De kan kontakte og informere de involverede personer. Ud over at booke et mødested kan din Handyhander håndtere andre detaljer som at sikre, at der serveres de rette måltider eller snacks under og efter mødet. Din Handyhander kan informere dig om dine ugentlige eller daglige planlagte konferencer, hvis du ønsker det.
Din Handyhander kan som personlig assistent sørge for, at dine møder forløber problemfrit. På anmodning kan de tage noter og optage mødereferatet og give dig en udskrift bagefter. Skulle der opstå uventede afbrydelser, kan din Handyhander håndtere dem, så din aftale kan fortsætte som planlagt.
Hvis du planlægger at afholde et firma- eller kontorarrangement, kan din Handyhander måske ikke håndtere det helt på egen hånd, men de kan skaffe nogen til at håndtere arrangementet for dig. Din Handyhander kan organisere på dine vegne, når du har briefet dem om din organisations behov. Sørg for at give vigtige detaljer som budget, tidsplan, sted, formål, gæster, der skal inviteres, og folk, du ønsker skal være involveret i produktionen, hvis det er relevant.
Din personlige assistent, som du kan finde gennem Handyhand, kan også håndtere dine forretningsmails, breve og lignende korrespondance. Når du har briefet dem om indhold, formål og modtagere, kan de skrive og sende e-mails på dine vegne. Din Handyhander kan opdatere dig om eventuelle svar på vigtige e-mails eller breve.
Din personlige assistent kan tage imod uplanlagte besøg og screene dine telefonopkald som en del af den daglige drift. De kan også udføre forskellige opgaver som f.eks. reparation af kontorudstyr, modtage din post, madleverancer, regninger og andre ting på dine vegne. Når vi taler om madleverancer, kan nogle Handyhandere efter aftale bestille din mad eller endda få din morgen- eller eftermiddagskaffe leveret efter anmodning.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En personlig assistent eller privat PA kan være din kontorassistent, personlige plejeassistent og kontorassistent. Det kan dog tage flere måneder at finde en fantastisk person - og det er her Handyhand kan hjælpe! Vores platform kan forbinde dig med nogle af de mest erfarne, pålidelige og dygtige personlige assistenter. Du behøver ikke at gennemgå bunker af CV'er eller vente på henvisninger, når Handyhand kan forbinde dig til en ekspert på få minutter.
\r\nBrug knappen "Opret en opgave" for at komme i gang. Inkluder alle de væsentlige detaljer som din placering, budget, jobbeskrivelse og hvor hurtigt du gerne vil have dem til at starte. Interesserede kvalificerede Handyhands vil svare på dit opslag med et gratis tilbud og oversvømme din skærm med forespørgsler.
Tag dig tid til at se på hver enkelt Handyhand's anmeldelser og bedømmelser for at ansætte en personlig assistent, der passer til dig. Tryk to gange for at bekræfte dit valg, og I kan mødes for at diskutere jobbet i yderligere detaljer. Ja, du kan hurtigt ansætte en dygtig personlig assistent for at gøre dit arbejdsliv lettere, så gå videre og brug den blå knap!
Handyhand gør det nemt at finde en personlig assistent i albertslund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien personlig assistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige personlig assistenter i albertslund, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Personlig assistent kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,140.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!