Rene V.
Hørning
Seneste Anmeldelse
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Virtuel assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"God kommunikation og nem at arbejde med."
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-
Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!
Assistance til terrassetilmåling
205,-
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Jacob gav mig en meget god forklaring på tilstandsrapporten og var meget rar at tale med.
Hjælp med at forstå en tilstandsrapport
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Tjekke tilstandsrapport
600 kr
Aalborg
Gennemse tilstandsrapport og vurdere eventuelle kritiske punkter samt generelle tanker omkring husets tilstand.
Visevært samt ind- og udflytningssyn
1,000 kr
Frederikshavn
Vi har behov for en person tilknyttet vores 2 ejendomme, som kan hjælpe med ind- og udflytningssyn samt evt. mindre visevært opgaver.
Lejekontrakt
1,000 kr
Hals
Ulovlig lejekontrakt Vi har lejet et hus, men vi ved ikke om lejekontrakten er lovlig. Vi vil gerne have gennemgået en lejekontrakten. Der er skrevet i lejekontrakten efter under skriften er ordnet. Lejemålet har varet i 10 måneder. Der er ingen kontakt til udlejef
Personlig assistent
Aalborg
En personlig assistent kan for eksempel hjælpe med at strukturere arbejdsopgaver, administrere arbejdstiden, skabe overblik, og fungere som sekretær.
Regnskab
1,500 kr
Aalborg
Vi har et regnskab vi ikke kan få det til at gå op, og har brug for assistance til at finde en løsning og få det opklaret
At ansætte en freelance virtuel assistent kan hjælpe dig med at drive din virksomhed bedre. Fra bogføring til styring af sociale medier, kan du finde en Handyhand, der er kyndig og dygtig inden for forskellige områder af ekspertise. Hvis du ønsker at ansætte en virtuel assistent, er her en række tjenester, de kan tilbyde.
Når din virksomhed vokser, kan du få flere møder at planlægge, filer at administrere, og emails og telefonopkald at besvare. Det kan være ret overvældende, hvilket er hvor en virtuel administrativ assistent kan være nyttig. De kan hjælpe med at drive din virksomheds daglige drift, holde dine dokumenter og optegnelser organiseret, og forbedre intern og ekstern kommunikation.
En online virtuel assistent kan også holde styr på din virksomheds likviditet, hjælpe med at forberede kontantbetalinger og checks og endda håndtere lønudbetaling. De kan også holde styr på og administrere dine aktiver og passiver og fungere som bindeled mellem dig og dine interessenter. En virtuel administrativ assistent kan også arbejde sammen med en professionel regnskabsfører for at hjælpe med at administrere og organisere dine midler.
En virtuel kontorassistent kan også fungere som en marketingprofessionel. Du kan finde en Handyhand, der kan arbejde sammen med dit salgsteam med at planlægge, udvikle strategier og udføre forskellige reklamekampagner. Udover at skrive promoverende e-mails eller sende nyhedsbreve til kunder, kan nogle virtuelle assistenttjenester også tilbyde SEO-tjenester. De kan også samarbejde med relevante støttende entreprenører, såsom illustratorer, UX-designere og webudviklere.
Dagens virksomheder trives med en stærk tilstedeværelse på sociale medier. Du kan finde en virtuel assistent, der kan analysere engagementdata, identificere tendenser i kundeinteraktioner og hjælpe med at skabe indhold til forskellige sociale medieplatforme. En virtuel assistent inden for sociale medier kan også hjælpe med at besvare kunder eller potentielle samarbejdspartnere, der kontakter dig gennem dine konti.
Fra forhandlinger med sponsorer og leverandører, booking af lokaler og håndtering af logistik kan en virtuel PA hjælpe med at lede, planlægge og udføre virksomhedens arrangementer. Hvis din organisation ofte afholder digitale arrangementer, kan din Handyhand også hjælpe med at håndtere lyd, forberede og dele præsentationer samt koordinere med talere, panelister eller deltagere.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Med mange organisationer, der arbejder eksternt, er behovet for en virtuel assistent større end nogensinde. Og selvom en virtuel personlig assistent måske ikke kan servere din kaffe ved dit skrivebord, kan de nu gøre meget mere (og stadig planlægge leveringen af din foretrukne latte).
Handyhand gør det nemmere for dig at finde den bedste virtuelle assistent. Uanset om du har brug for en Handyhand til at hjælpe med at køre den daglige rutine på kontoret, håndtere økonomien eller forbedre din online rækkevidde, kan du finde en virtuel PA, der kan give support til din virksomhed. Alt du skal gøre er at poste din opgave på vores platform, og du vil få dusinvis af tilbud fra virtuelle PA-tjenester i nærheden af dig.
Det bedste er: du behøver ikke at bruge en formue på det. Virtuelle assistenter er trænet til at arbejde med mikro- til små virksomheder, og du kan finde en pålidelig professionel, der ikke vil belaste dit budget. Ansæt en virtuel assistent via Handyhand i dag for at hjælpe din virksomhed med at blomstre!
Handyhand gør det nemt at finde en virtuel assistent i jerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien virtuel assistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige virtuel assistenter i jerup, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Virtuel assistent kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!