Nicklas S.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Virtuel assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Dyktig!"
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-
Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!
Assistance til terrassetilmåling
205,-
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Jacob gav mig en meget god forklaring på tilstandsrapporten og var meget rar at tale med.
Hjælp med at forstå en tilstandsrapport
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fastsættelse af skel ind til nabo ved landmåler
2,500 kr
Hundested
Vi har en grund. Skellet ind til naboen mod nord passer ikke med hegnet. Ca 15 meter skel mod nord. Det samlede areal på grunden er ca. 1500 kvm. Vi ønsker at få afgjort hvor skellet går. Naboen ønsker en afgørelse fra landmåler.
matrikkelgrænser
5,000 kr
Gilleleje
vi er i tvivl om hvor matrikkelgrænser gå på ny indkøbt sommerhus i smidstrup, *********** *. jeg kan hente matrikkelgrænser ned, se pdf. men får måske brug for korrekt opmåling på stedet. hvad vil det koste?
Oprydning og organisering af skur
1,800 kr
Tikøb
har du organisationstalent ? oprydning i skur - da sommerhuset er under renovering har håndværkere smidt / kastet alt ind i skuret - det ligner noget der er lyv . det jeg har brug for er en der kan sætte orden på skuret og evt smide et par lægter/ brædder op i top hvor trævarer kan ligge - ( som du ville gøre hos dig selv . skuret er 10 m2 og de fleste ting er store . jeg tænker det kan gøres på et par timer . - det vigtige er frit gulvareal samt orden - hvis opgaven løses fint er der flere opgaver til dig
Indflytningssyn på 3 lejemål
6,000 kr
Hørsholm
Har behov for hjælp til at lave 3 indflytningssyn af 3 lejemål beliggende i København, Hellerup og Hørsholm.
Opmåling af skel til nabo
10,000 kr
Hundested
Opmåling af skel til naboen i nummer 4 på adressen ******* ** **** *********
Eftermåling af skel og sti
5,000 kr
Hørsholm
Eftermåling af skel, da der i de kommunale papirer ser ud til at gå en offentlig sti ind igennem vores hæk, som er mange årtier gammel. Der skal måles op og rettes til i de offentlige arkiver.
Organisering af kælder
1,500 kr
Helsingør
Hjælp til kælder. Kælder på 15kvm skal organiseres i plastkasser med navn på. Alt skal beholdes i kælderen.
Opmåling til BBR-opdatering
5,000 kr
Gilleleje
Opmåling af sommerhus til opdatering i bbr registret. Vi kan selv stå for registrering.
At ansætte en freelance virtuel assistent kan hjælpe dig med at drive din virksomhed bedre. Fra bogføring til styring af sociale medier, kan du finde en Handyhand, der er kyndig og dygtig inden for forskellige områder af ekspertise. Hvis du ønsker at ansætte en virtuel assistent, er her en række tjenester, de kan tilbyde.
Når din virksomhed vokser, kan du få flere møder at planlægge, filer at administrere, og emails og telefonopkald at besvare. Det kan være ret overvældende, hvilket er hvor en virtuel administrativ assistent kan være nyttig. De kan hjælpe med at drive din virksomheds daglige drift, holde dine dokumenter og optegnelser organiseret, og forbedre intern og ekstern kommunikation.
En online virtuel assistent kan også holde styr på din virksomheds likviditet, hjælpe med at forberede kontantbetalinger og checks og endda håndtere lønudbetaling. De kan også holde styr på og administrere dine aktiver og passiver og fungere som bindeled mellem dig og dine interessenter. En virtuel administrativ assistent kan også arbejde sammen med en professionel regnskabsfører for at hjælpe med at administrere og organisere dine midler.
En virtuel kontorassistent kan også fungere som en marketingprofessionel. Du kan finde en Handyhand, der kan arbejde sammen med dit salgsteam med at planlægge, udvikle strategier og udføre forskellige reklamekampagner. Udover at skrive promoverende e-mails eller sende nyhedsbreve til kunder, kan nogle virtuelle assistenttjenester også tilbyde SEO-tjenester. De kan også samarbejde med relevante støttende entreprenører, såsom illustratorer, UX-designere og webudviklere.
Dagens virksomheder trives med en stærk tilstedeværelse på sociale medier. Du kan finde en virtuel assistent, der kan analysere engagementdata, identificere tendenser i kundeinteraktioner og hjælpe med at skabe indhold til forskellige sociale medieplatforme. En virtuel assistent inden for sociale medier kan også hjælpe med at besvare kunder eller potentielle samarbejdspartnere, der kontakter dig gennem dine konti.
Fra forhandlinger med sponsorer og leverandører, booking af lokaler og håndtering af logistik kan en virtuel PA hjælpe med at lede, planlægge og udføre virksomhedens arrangementer. Hvis din organisation ofte afholder digitale arrangementer, kan din Handyhand også hjælpe med at håndtere lyd, forberede og dele præsentationer samt koordinere med talere, panelister eller deltagere.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Med mange organisationer, der arbejder eksternt, er behovet for en virtuel assistent større end nogensinde. Og selvom en virtuel personlig assistent måske ikke kan servere din kaffe ved dit skrivebord, kan de nu gøre meget mere (og stadig planlægge leveringen af din foretrukne latte).
Handyhand gør det nemmere for dig at finde den bedste virtuelle assistent. Uanset om du har brug for en Handyhand til at hjælpe med at køre den daglige rutine på kontoret, håndtere økonomien eller forbedre din online rækkevidde, kan du finde en virtuel PA, der kan give support til din virksomhed. Alt du skal gøre er at poste din opgave på vores platform, og du vil få dusinvis af tilbud fra virtuelle PA-tjenester i nærheden af dig.
Det bedste er: du behøver ikke at bruge en formue på det. Virtuelle assistenter er trænet til at arbejde med mikro- til små virksomheder, og du kan finde en pålidelig professionel, der ikke vil belaste dit budget. Ansæt en virtuel assistent via Handyhand i dag for at hjælpe din virksomhed med at blomstre!
Handyhand gør det nemt at finde en virtuel assistent i snekkersten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien virtuel assistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige virtuel assistenter i snekkersten, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Virtuel assistent kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,880.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!