Rene V.
Hørning
Seneste Anmeldelse
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Virtuel assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Alt gik som planlagt, kan helt sikkert anbefales! 👏👏"
Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!
Assistance til terrassetilmåling
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp med at forstå tilstandsrapporten og hustjek
3,000 kr
Hasselager
Hjælp med at forstå tilstandsrapporten og tjeke 112m hus før køb.
Opdatering af UniFi system og login
5,000 kr
Rønde
Vi har overtaget eksisterende UniFi system fra afdød mand som skal opdateres og skabes login
Personlig Assistent
500 kr
Aarhus N
Personlig assistent søges til hjælp til personlig planlægnings medhjælper. Jeg har ADHD, og en lille skefuld autisme. Er meget interesseret i at få assistance til det som tager min energi i hverdagen. Jeg fungere på højt niveau, når der er styr på fundamentet og baggrunden. Jeg er meget selvbevidst, er målrettet og ved hvad jeg vil i livet. Jeg er meget empatisk og venlig Jeg ønsker DU er: - Imødekommende og empatisk - Forstående - Lytter efter og tager noter - God til struktur - Har godt humør og humor - God til at følge orde🙏🫡 Lad os MØDES til en kop kaffe i naturen og så kan jeg finde ud af om du skulle være en rette for mig. Mvh, Buster
Assistance til terrassetilmåling
Randers SØ
Assistance til opmåling terrasse, 3 sektioner.
Landmåler til drænrør-opmåling
750 kr
Juelsminde
Vi skal bruge en landmåler til at måle op til at søge tilladelse til at omlægge gamle (itugåede) drænrør til en lille bæk i haven. Strækning nok ca. 75-100 meter. Kommunen kræver opmåling af fald og kote - det skal bruges til den ansøgning om tilladelse, vi skal sende til dem.
Skat
2,000 kr
Aarhus C
Udfyld selvangivelse for 2023
Hjælp til at forstå tilstandsrapport
250 kr
Aarhus N
Jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til at læse en tilstandsrapport og gennemgå den sammen. Helst en erfaren. Prisen kan vi beslutte sammen.
Bogføring
10,000 kr
Aarhus N
Hello, Mirko here, i am the manager of my wife, and also have my own company. Since 1999, and i understand book keeping pretty good, so dont fool arround with me :) I dont have the time for book keeping, i need someone who understands the law here in Denmark. Again, i am not a stupid foreigner who wants to use (abuse) the system here in Denmark. If he or she is good, i will keep you for live :) See our profile : rengøringsassistent.dk
Jeg rådgiver ift. moms/skat/regnskab mv.
500 kr
Grenaa
Erfaring indenfor rådgivning af moms/skat/regnskab mv.
At ansætte en freelance virtuel assistent kan hjælpe dig med at drive din virksomhed bedre. Fra bogføring til styring af sociale medier, kan du finde en Handyhand, der er kyndig og dygtig inden for forskellige områder af ekspertise. Hvis du ønsker at ansætte en virtuel assistent, er her en række tjenester, de kan tilbyde.
Når din virksomhed vokser, kan du få flere møder at planlægge, filer at administrere, og emails og telefonopkald at besvare. Det kan være ret overvældende, hvilket er hvor en virtuel administrativ assistent kan være nyttig. De kan hjælpe med at drive din virksomheds daglige drift, holde dine dokumenter og optegnelser organiseret, og forbedre intern og ekstern kommunikation.
En online virtuel assistent kan også holde styr på din virksomheds likviditet, hjælpe med at forberede kontantbetalinger og checks og endda håndtere lønudbetaling. De kan også holde styr på og administrere dine aktiver og passiver og fungere som bindeled mellem dig og dine interessenter. En virtuel administrativ assistent kan også arbejde sammen med en professionel regnskabsfører for at hjælpe med at administrere og organisere dine midler.
En virtuel kontorassistent kan også fungere som en marketingprofessionel. Du kan finde en Handyhand, der kan arbejde sammen med dit salgsteam med at planlægge, udvikle strategier og udføre forskellige reklamekampagner. Udover at skrive promoverende e-mails eller sende nyhedsbreve til kunder, kan nogle virtuelle assistenttjenester også tilbyde SEO-tjenester. De kan også samarbejde med relevante støttende entreprenører, såsom illustratorer, UX-designere og webudviklere.
Dagens virksomheder trives med en stærk tilstedeværelse på sociale medier. Du kan finde en virtuel assistent, der kan analysere engagementdata, identificere tendenser i kundeinteraktioner og hjælpe med at skabe indhold til forskellige sociale medieplatforme. En virtuel assistent inden for sociale medier kan også hjælpe med at besvare kunder eller potentielle samarbejdspartnere, der kontakter dig gennem dine konti.
Fra forhandlinger med sponsorer og leverandører, booking af lokaler og håndtering af logistik kan en virtuel PA hjælpe med at lede, planlægge og udføre virksomhedens arrangementer. Hvis din organisation ofte afholder digitale arrangementer, kan din Handyhand også hjælpe med at håndtere lyd, forberede og dele præsentationer samt koordinere med talere, panelister eller deltagere.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Med mange organisationer, der arbejder eksternt, er behovet for en virtuel assistent større end nogensinde. Og selvom en virtuel personlig assistent måske ikke kan servere din kaffe ved dit skrivebord, kan de nu gøre meget mere (og stadig planlægge leveringen af din foretrukne latte).
Handyhand gør det nemmere for dig at finde den bedste virtuelle assistent. Uanset om du har brug for en Handyhand til at hjælpe med at køre den daglige rutine på kontoret, håndtere økonomien eller forbedre din online rækkevidde, kan du finde en virtuel PA, der kan give support til din virksomhed. Alt du skal gøre er at poste din opgave på vores platform, og du vil få dusinvis af tilbud fra virtuelle PA-tjenester i nærheden af dig.
Det bedste er: du behøver ikke at bruge en formue på det. Virtuelle assistenter er trænet til at arbejde med mikro- til små virksomheder, og du kan finde en pålidelig professionel, der ikke vil belaste dit budget. Ansæt en virtuel assistent via Handyhand i dag for at hjælpe din virksomhed med at blomstre!
Handyhand gør det nemt at finde en virtuel assistent i hornslet til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien virtuel assistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige virtuel assistenter i hornslet, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Virtuel assistent kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!