Nicklas S.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Virtuel assistent
Organisering af kalender
Assistent
Rådgivning
Alle behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Helt igennem velgennem ført arbejde af to søde håndværkere. TAK."
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Identificering af skel
3,950 kr
Dragør
Jeg søger at få fastsat skel på en side af grunden. Grundstørelse 719 Skelstrækning 24.11 m Flat terræn Direkte adgang (eksisterende hæk er opgravet og fjernet)
Afblæningsattest olietank
3,000 kr
Hedehusene
Hej, vi har en gl. olietank 1500 l nedgravet på bagsiden af vores hus. Kommunen efterspørger en afblændingsattest. Vi har brug for denne ifm. hussalg. Tanken ligger i græsplæne ved siden af huset og kan nemt tilgås.
Hjælp til Dinero
1,500 kr
København S
Hej, jeg skal lukke min lille enkeltmandsvirksomhed, og jeg få posteringer og lignende jeg har brug for en til at hjælpe med at få på plads, da jeg aldrig er kommet ordentligt ind i det her program. bare så jeg kan få rigtig data med moms skat etc.
Opmåling af have i forhold til skel
2,000 kr
Virum
Jeg kunne godt tænke mig at få opmålt haven i forhold til skel Areal: Hvor stor er haven? 2300 kvm Adgang: Er der nogen forhindringer eller svært tilgængelige områder? Nemt at komme til Nøjagtighed: Kræves der præcise målinger eller en generel opmåling? Det er generel måling Dokumentation: Skal der leveres en skriftlig rapport eller tegning? Nej Redskaber: Er der behov for specielt udstyr?
Indflytningssyn i ny lejebolig
2,500 kr
Charlottenlund
Indflytningssyn i ny lejebolig. 89 m2, 3 vær, badevær, altan Lejligheden skal gennemgås og alle evt. mangler eller fejl skal dokumenteres.
Organisering af kontor og soveværelse
1,131 kr
København SV
Hi, I’d like my stuff to be more tidy and organized. Also I would like better organizing of my documents, books, shelves. I can prepare a in-depth assignment. 2 rooms: office & bedroom. Office includes organizing storage, documents, books. also cables, video game console
AV-installatør til praktisk test
2,500 kr
Ballerup
GN Store Nord har brug for AV installatører til en praktisk test i forbindelse med vores produktudvikling. Opgaven består i: Opsætning af 5 AV systemer, i mindre mødelokaler, med henblik på at drage efaringer med selve opsætningen, hvilket gøres gennem efterfølgende spærgeskemaer. Testen vil blive optaget til internt brug, men vil kræve underskrift af GDPR policy form og NDA. Estimeret tid: 3 timer. Det kræves at du har erfaring med opsætning af audio/video udstyr. Selve udstyret, kabelføring, vægophæng osv. er til rådighed og klargjort. Medbring blot det værktøj du normalt ville medbringe ved en sådan opgave.
Mødetolkning dansk-engelsk
500 kr
Kongens Lyngby
Need someone to participate in a meeting with me and translate Danish - English. No special language is needed, and it is going to be a normal everyday language. It will be like a sentence or two is told, then the speaker waits for translation and then continues. the meeting is on Tuesday June 18 between 9-11 in the morning and it is in Lyngby. Good if you are a student in human sciences (law, politics, etc.), but not necessary.
At ansætte en freelance virtuel assistent kan hjælpe dig med at drive din virksomhed bedre. Fra bogføring til styring af sociale medier, kan du finde en Handyhand, der er kyndig og dygtig inden for forskellige områder af ekspertise. Hvis du ønsker at ansætte en virtuel assistent, er her en række tjenester, de kan tilbyde.
Når din virksomhed vokser, kan du få flere møder at planlægge, filer at administrere, og emails og telefonopkald at besvare. Det kan være ret overvældende, hvilket er hvor en virtuel administrativ assistent kan være nyttig. De kan hjælpe med at drive din virksomheds daglige drift, holde dine dokumenter og optegnelser organiseret, og forbedre intern og ekstern kommunikation.
En online virtuel assistent kan også holde styr på din virksomheds likviditet, hjælpe med at forberede kontantbetalinger og checks og endda håndtere lønudbetaling. De kan også holde styr på og administrere dine aktiver og passiver og fungere som bindeled mellem dig og dine interessenter. En virtuel administrativ assistent kan også arbejde sammen med en professionel regnskabsfører for at hjælpe med at administrere og organisere dine midler.
En virtuel kontorassistent kan også fungere som en marketingprofessionel. Du kan finde en Handyhand, der kan arbejde sammen med dit salgsteam med at planlægge, udvikle strategier og udføre forskellige reklamekampagner. Udover at skrive promoverende e-mails eller sende nyhedsbreve til kunder, kan nogle virtuelle assistenttjenester også tilbyde SEO-tjenester. De kan også samarbejde med relevante støttende entreprenører, såsom illustratorer, UX-designere og webudviklere.
Dagens virksomheder trives med en stærk tilstedeværelse på sociale medier. Du kan finde en virtuel assistent, der kan analysere engagementdata, identificere tendenser i kundeinteraktioner og hjælpe med at skabe indhold til forskellige sociale medieplatforme. En virtuel assistent inden for sociale medier kan også hjælpe med at besvare kunder eller potentielle samarbejdspartnere, der kontakter dig gennem dine konti.
Fra forhandlinger med sponsorer og leverandører, booking af lokaler og håndtering af logistik kan en virtuel PA hjælpe med at lede, planlægge og udføre virksomhedens arrangementer. Hvis din organisation ofte afholder digitale arrangementer, kan din Handyhand også hjælpe med at håndtere lyd, forberede og dele præsentationer samt koordinere med talere, panelister eller deltagere.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Med mange organisationer, der arbejder eksternt, er behovet for en virtuel assistent større end nogensinde. Og selvom en virtuel personlig assistent måske ikke kan servere din kaffe ved dit skrivebord, kan de nu gøre meget mere (og stadig planlægge leveringen af din foretrukne latte).
Handyhand gør det nemmere for dig at finde den bedste virtuelle assistent. Uanset om du har brug for en Handyhand til at hjælpe med at køre den daglige rutine på kontoret, håndtere økonomien eller forbedre din online rækkevidde, kan du finde en virtuel PA, der kan give support til din virksomhed. Alt du skal gøre er at poste din opgave på vores platform, og du vil få dusinvis af tilbud fra virtuelle PA-tjenester i nærheden af dig.
Det bedste er: du behøver ikke at bruge en formue på det. Virtuelle assistenter er trænet til at arbejde med mikro- til små virksomheder, og du kan finde en pålidelig professionel, der ikke vil belaste dit budget. Ansæt en virtuel assistent via Handyhand i dag for at hjælpe din virksomhed med at blomstre!
Handyhand gør det nemt at finde en virtuel assistent i hellerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien virtuel assistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige virtuel assistenter i hellerup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Virtuel assistent kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,140.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!