Ievgenii K.
Ørbæk
Seneste Anmeldelse
"Alt gik efter planen. Alle mine anbefalinger herfra ☀️"
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Ørbæk
"Alt gik efter planen. Alle mine anbefalinger herfra ☀️"
Hvidovre
"Godt humør, hurtig og effektiv !"
Roskilde
"Super service - god kommunikation og effektivitet. Flink og hjælpsom. Stor anbefaling herfra."
Odense SØ
"All good grass looks great thanks !"
Hedehusene
"Dygtig mand styr på det han laver! Klar anbefaling!"
Langeskov
"Hurtig, effektiv med godt resultat"
Middelfart
"Jeg vil gerne give Simon en varm og positiv anmeldelse! Han er en utrolig venlig, hurtig og hjælpsom person, der altid er klar til at assistere med et smil. Hans humoristiske tilgang gør det endnu nemmere at arbejde sammen med ham, og han er virkelig dygtig til at finde løsninger på selv de mest udfordrende problemer. Jeg har følt mig i gode hænder med Simon, og hans evne til at kombinere professionalisme med en afslappet og positiv attitude gør ham til en fornøjelse at have som samarbejdspartner. Jeg kan varmt anbefale ham!"
Kokkedal
"Super indsats!"
Super behagelig, smilende og sød.
Kørsel af sofa til genbrugsplads
320,-
Perfekt og hurtigt arbejde. Mange tak for hjælpen
Rydning af lager - affaldssortering
2,700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kørsel af sofa til genbrugsplads
350 kr
Langeskov
Kørsel af en 3 personers sofa til genbrugspladsen. Sofaen står ved havelågen. Der er ca 25 m fra lågen til parkeringspladsen. Der er behov for en stor trailer og 2 mænd til at løfte sofaen.
Fjernelse af stor sten
800 kr
Langeskov
Stor sten skal fjernes fra min have, den ligger tæt på vejen så den er nem at komme til. CIRKA 80-90 x 40x 50 cm så den er meget tung
Flyttet en stor sten
800 kr
Langeskov
Skal have fjernet en stor sten, CIRKA 80x40x50 cm Den ligger ud til vejen så nem adgang, stenen skal smides ud.
Lageroprydning og kørsel
2,800 kr
Langeskov
Lager der skal tømmes. Masser af ting skal køres til genbrugspladsen. Der kræves en sav og andet værktøj for at kunne få nogle ting skilt ad. Træ stativ rundt i hallen skal også fjernes. Vi søger nogle der kan komme hurtigst muligt
Rydning af lager - affaldssortering
3,000 kr
Langeskov
Vi har et lager, hvor der er mange ting der blot skal smides ud. Vi vurdere at der ca. er til en container med skrald
Fjernelse af 70 meter hæk/rod plus køres til containerplads 5 min fra mig.
3,000 kr
Langeskov
Jeg skal have fjernet 70 meter hæk plus rødderne, derefter køres til container plads 5 min fra mig. Jeg kan deltage i projektet.
Rensning af tagrender og sandbrønd.
500 kr
Langeskov
Vi har nogle tagrender på hovedet huset, og carporten som skal renses. Udover dette har vi 5 sandfangs brønde som skal renses op for blade og mos. Tilbudet skal have alt inkl. du køre selv affald væk. Der er 2 m til tagrenderne.
3-4 affaldssække, Ca 10 europaller, vitrineakab, kommode og lidt ekstra
500 kr
Langeskov
Affaldssækkene er fulde af blandet skrald (sorterer gerne først hvis det nedsætter prisen markant) Nogle af pallerne er skåret over, alle er malet Vitrineskabet har glaslåger (skiller den gerne ad først hvis det nedsætter prisen) Kommoden er fra ikea (skiller også gerne ad først) Billede 1: eksempel på de mere løse ting og nogle af pallerne Vitrineakabet
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i langeskov til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i langeskov, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 4,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!