
Se profil
Ronnie S..
Hadsten
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Venlig, grundig og effektiv"
Verifikationer
Info

Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hadsten
verificeret
"Venlig, grundig og effektiv"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Desværre var mine beskeder ikke rigtig læst igennem, så det blev ikke en julemand der kendte til vores børn…eller i det mindste deres navne. Som minimum. Og helt fair, at kostumet ikke er rart, men når man betaler 100kr i minuttet, så forventer jeg ikke, at der hele tiden bliver hevet i skægget, så det er endnu tydeligere (end den meget tydelig snor i ansigtet), at skægget ikke sad fast. Det var mere en standardversion. Bare lyt til din mor og far - fremfor de mere personlige beretninger jeg havde givet, så der kunne have været lidt mere kontekst. Det havde jeg ønsket, Sikker på det var en god oplevelse hos andre og naturligvis chancen man tager på en ukendt julemand - men hos os endte det med gråd og skuffelse. :("
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Nazari tilbød at hjælpe, da jeg var blevet logget ude af min Microsoft konto. Han havde nogle ret gode input, og var god til at forklare de tekniske detaljer. Jeg nåede dog selv at få adgang til min konto igen, men vil helt klart anbefale Nazari. :)"
Info

Se profil
Hammel
"Quick and good quality work"
Info

Se profil
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Viborg
"Super effektiv og hurtige flyttehjælp. Rigtig søde og venlige. De bedste anbefalinger herfra."
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Jeg har kun gode ting at sige. De kom med positivitet og uden fordomme og hjalp mig med at kunne ånde i min lejlighed igen. Igennem hele forløbet følte jeg stadig at jeg kunne være til stede uden at frygte at blive dømt for at have brug for hjælp. Mange tak for at hjælpe mig med at blive komfortabel i min lejlighed igen
Lettere social rydning efter Nov. 28
1.000,-

Super nem kommunikation. Opgaven udført efter 2 timer. Perfekt!!
Rydning af storskrald
500,-

Dygtig og behagelig ung mand.
Nedtagning af markise.Bortskaffelse af markise.Reparation af skruehuller. Er opsat i 2m højde.
1.000,-

Super god service Klaret opgaven til punkt og prikke Kan klart anbefales
Bortkørsel af en halvt fuldt sæk bl.a. et gardin og nogle lysestager plantebord og lidt pap
230,-

God kommunikation Opgaven gik Strygende Kan klart anbefaledes 👌☺️
Bort kørsel af støvsugekasse med ting i bl.a. fifa 20 som viker og 5 sikring
299,-

Venlig og i mødekommende Kan klart anbefaledes
Bortkørsel af 1 sæk og 2 stykker pap
250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Lettere social rydning efter Nov. 28
1.000 kr.
Social rydning søges til lejlighed. Opgaven vil bestå i at Få affaldssække smidt ud Få lasser samlet og bortskaffet Få flasker/dåser samlet og bortskaffet. Lettere sortering kan være påkrævet. Flasker og dåser må beholdes, alt pant fra dem er dit hvis du vil have det. Du skal kunne arbejde uden fordom, da lejligheden er som den er grundet både psykisk og fysiske lidelser. Der er 3 sæt trapper mellem lejligheden og hoveddøren. Byd venligst kun hvis du er sikker på du kan hjælpe til i et hjem der er plaget af depression.
Nedtagning af fliseklæb og fliser (Asbest) KUN 1 m2
600 kr.
Der ønskes assistance til nedtagning af et mindre areal med fliseklæb og asbestholdige fliser i et køkken. Det samlede areal vurderes til maksimalt 1 m². Fliserne er monteret på en porebetonvæg, som fremgår af vedlagte billede. Fliseklæben sidder bag tapetet og så er der et lille stykke med fliser ved vinduet, hvor man os kan ane højden, altså hvor fliseklæben går til. Fliserne der er over bordpladen skal ikke fjernes da de er fra 2002 Omfang af opgaven: Fjernelse af fliser og fliseklæb med indhold af asbest. Korrekt håndtering og bortskaffelse af materialer i henhold til gældende regler for asbest. Forhold på stedet: Arbejdet foregår i et køkken med gode adgangsforhold. Dette giver mulighed for nem etablering af arbejdsområde og afskærmning. Krav til løsning: Sikker indkapsling eller fjernelse af asbestmaterialet. Fokus på minimal støvudvikling under arbejdet. Korrekt emballering og bortskaffelse af affald i overensstemmelse med lovgivning.
Klipning og bortskaffelse af affaldet
2.000 kr.
Klipning af hæk ca 30 m Og beskæring af et par buske/træer Fjernelse af affald
Rydning af storskrald
500 kr.
Fjernelse af diverse grundet flytning. Det drejer sig bl.a om en børnecykel, en plæneklipper, et akvarie, 10 flamingokasser ( tomme ) et par køkkenmaskiner, samt lidt småting.
Fjernelse af tyk lag andemad
3.000 kr.
fjernelse af andemad i stor sø
Bortskaffelse af møbler
700 kr.
Bortskaffelse af møbler.
Bortskaffelse af møbler
500 kr.
Afhentning af møbler til evt genbrug. 1 sofa, 1 spisebord (tungt) 5 stole, 1 lille skab, 1 mellem skab, rundt sofabord
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke fjernelse af affald på Handyhand, skal du følge disse enkle trin:
Når alt dit affald er fjernet, betaler du nemt og sikkert for udførelse af opgaven gennem Handyhand. Her er processen:
For at få en så problemfri proces som muligt, og muligheden for hjælp fra vores kundeservice undervejs, er det vigtigt altid at foretage betalingen gennem Handyhand og undgå betalinger udenom platformen.
Når du opretter en opgave på Handyhand, modtager du kun bud og henvendelser fra affaldsfjernere, som er ledige og klar til at tage opgaven. Dette sikrer, at de affaldsfjernere, der kontakter dig, er tilgængelige og klar til at udføre opgaven.
Hvis du vil aflyse en opgave vedrørende affaldsfjernelse, er der to måder at gøre det på.
Før du accepterer et bud på opgaven:
Efter du har accepteret et bud på opgaven:
Selvom vi selvfølgelig altid gerne vil hjælpe, anbefaler vi at undgå at arrangere aflysninger uden for platformen. Det sikrer, at vi kan hjælpe alle parter bedst muligt i tilfælde af tvister.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under fjernelsen af affald. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Du kan let komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som er her for at hjælpe dig både før, under og efter opgavens udførelse. Her er dine muligheder:
Vores kundesupport kan hjælpe dig med en række emner, herunder teknisk assistance til hjemmesiden og appen, spørgsmål om betalinger og uoverensstemmelser mellem kunder og handyhandere.
Når du booker en affaldsfjerner gennem Handyhand, kommunikerer du let og sikkert via vores interne beskedsystem. Dette system sikrer dig:
Det er afgørende at kommunikere indenfor Handyhands system for at opretholde sikkerheden og klarheden i aftalerne. Dette sikrer, at vi kan hjælpe dig.
Ja, du kan absolut skrive en anmeldelse. Når din opgave med affaldsfjernelse er udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den affaldsfjerner, du har hyret. Det giver dig en chance for at dele din oplevelse og rate handyhanderens præstation. Det hjælper andre kunder med at træffe den rette beslutning i fremtiden.
Prisen sættes først af dig. Handyhandere sender deres bud baseret på, hvad de mener, opgaven vil koste. Derefter vælger du selv det bud, der passer dit budget og behov bedst.
For at sikre, at du vælger den mest kompetente affaldsfjerner, bør du benytte Handyhands system, der viser dig både anmeldelser og mødestabilitet for hver handyhander.
På Handyhands platform finder du en oversigt over affaldsfjernere, inklusiv deres tidligere udførte opgaver og feedback fra forrige kunder. Disse anmeldelser og oplysninger giver dig værdifuld indsigt i affaldsfjerners præstationer. Det kan hjælpe dig med at træffe et informeret valg baseret på tidligere kunders erfaringer.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til skadegodtgørelse, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog skadegodtgørelse på opgaverne via Handyhand, så du stadig er beskyttet. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i hammel til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i hammel, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.250,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!