Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Benyamin er kommunikations dygtig og meget venligt!"
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Benyamin er kommunikations dygtig og meget venligt!"
Hvidovre
"Utrolig godt tilfreds og en god oplevelse. Kan kun anbefale Sajjad :)"
Malmö
"Hurtig, nemt og flot arbejde!"
Hadsten
"Tusind tak for hjælpen! Det er super fornemt lavet!"
Roskilde
"Suverænt og fejlfrit!"
Kokkedal
"Venlig og effektiv"
Hedehusene
"Perfekt."
Esbjerg
"Stor anbefaling :-)"
Det var super 👍
Flytte gammel brændeovn på genbrugsplads
400,-
David og hans to medhjælpere var rigtig venlige og effektive. Efter alt skrald var taget med sørgede de for at efterlade det hele pænt og fejede vores terrasse.
Køre diverse skrald og haveaffald på genbrugsstationen
800,-
Kristian var hurtig til at løse opgaven, som var at hente haveaffald og få det på genbrugspladsen. Han holdt mig godt informeret undervejs, da jeg ikke var hjemme. Stor anbefaling herfra.0
Køre haveaffald på genbrugspladsen
250,-
Meget tilfreds. To mænd kom som aftalt, og fjernet møblerne uden unødvendig snak. Hurtig og effektiv👍🏻👍🏻
Køre en sofa og en kiste til genbrugs. Skal også bæres ned fra 2.sal
1,000,-
David er en yderst dygtig og professionel handyman. Han modtager dig med et smil og udfører opgaven uden problemer. Han får mine varmeste anbefalinger😊
Skab der er skilt ad samt lille køkkenbord, skal bæres ned fra 1. Sal og køres på genbrugspladsen.
450,-
Klarede opgaven som aftalt. Anbefaling herfra.
Kørsel af affald til genbrugsstation
550,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Affald bortskaffes
500 kr
Tilst
Har lidt affald fra stort oprydning i hus, det skal blot fjernes og boetskaffes. Kræver man har en trailer :)
Afhentning af klaver til storskrald
513 kr
Tilst
Afhentning af højtstående klaver på 2-300 kg i stueetagen. Leveres til nærmeste storskrald (100 mtr)
Bortskaffelse af haveaffald
1,575 kr
Ebeltoft
Jeg har tyndet læhegn samt klippet hæk og skal have kørt affaldet til genbrug. Det er ren haveaffald, men der er store grene imellem. Jeg har svært ved at vurdere mængde og vedhæfter billede. Det hele ligger mellem carport og vej. Du skal klare det hele og selv sørge for bil, trailer, varebil eller hvad du har.
Leje af container til murbrokker
3,500 kr
Skanderborg
Leje af container til murbrokker/beton gulv. Ca. 76 kvm. Halvdelen af det er kørt væk. Max 5 dage. Der er både plads og nem adgang, da det er på vores gård i skanderborg
Bortskaffelse af møbler + diverse
1,000 kr
Aarhus C
Opgaven skal kunne løses 17/6 mellem 10.00 og 12.30. Fra 3 sal skal et havebord, en hyndeboks, en blonsterkumme, en parasolfod, og et skydegarderobeskab bæres ned og bortskaffes. Der vil muligvis også være en/to sække med planteaffald. Afhængig af dig, kan du selv medbringe værktøj til at skille skabet og havebordet ad, eller jeg kan have det klar. Blomsterkummen er relativt stor, og kræver to mænd. Resten kan sikkert bæres ned af en mand, hvis det skilles ad først. Jeg kan desværre ikke hjælpe med nedbæring Der er ikke elevator og du skal selv have køretøj til bortskaffelse.
Afhentning og bortskaffelse af jord
2,320 kr
Auning
vi skal bygge hus, og søger hjælp til at afhente og bortskaffe jord. Vi regner med at der bliver omkring 100-200 m3. Der er nem adgang til området, og der er ikke behov for specifik type køretøj.
Fjernelse af eternitplader
2,264 kr
Malling
Jeg skal have fjernet ca. 150 ikke-asbestholdige eternit plader (B7, 8,5 kg pr. plade) svarende til ca. 1,3 ton fra sommerhus. Vi kan sagtens stable dem på paller og pakke dem ind for nem afhentning. Der er nem adgang.
Fjern affald
1,500 kr
Hinnerup
Blandet træ, pap, plast skal køres bort
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i løgstrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i løgstrup, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 1,650.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!