
Se profil
Ronnie S..
Hadsten
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Venlig, grundig og effektiv"
Verifikationer
Info

Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hadsten
verificeret
"Venlig, grundig og effektiv"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Super venlig betjening."
Info

Se profil
Auning
verificeret
"Godt arbejdet"
Info
Se profil
Skødstrup
"Rigtig effektiv!"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Lystrup
verificeret
"Tak for fint arbejde"
Info

Se profil
Rønde
"Super venlig, omhyggeligt og dygtig"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Nikolaj er en som gerne vil udføre opgaven. Han prøvede virkelig ihærdigt, men det var svært at få opgaven til at lykkedes indenfor den aftalte pris. I samarbejde med Nikolaj valgte vi at annullere opgaven.
Bortkørsel af 100 m3 jord
15.000,-

Alt perfekt
Affald kørt på genbrugsstation
2.100,-

Marius og ekstra mand arbejde til opgaven var løst.
Tømt skur og fjernet det
2.200,-

Alt var Ok
Fjerne en del affald til genbrugsstation
2.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Fjerne en del affald til genbrugsstation
2.500 kr.
Skal have kørt en del byggeaffald og andet på genbrugsstationen. Skal bruge en mand med kassevogn og/eller trailer med høje sider, der er flere forskellige ting. Der er en del gamle brædder og ca.35-40 plastiksække, disse sække er nogenlunde sorteret og indeholder, ca.10 med isolering, nogle med træstumper, nogle med betonrester og andre med gulvopfej, metal og elektronik. Der er også nogle gamle træplader. Der er 6-7 knækkede eternitplader svøbt i kraftig plastik, ikke tagplader, men de store flade plader, de har stået længe under et halvtag og kan afleveres af private på genbrugsstationen. Det er dem i kraftig hvidlig plastik på et af billederne. Der er et par store bunker tørre klatreplanter, nedtaget sidste år fra en mur+ noget grenværk. Må regne med flere ture til genbrugsstationen, hvor den letteste er i Hornslet, 6-7 kilometer fra min adresse i Mørke. Mørke ligger ca. 25km nord for Aarhus. Stationen har lukket Mandag, åben øvrige hverdage *********** og Lør/Søndag ***********. En Lørdag eller Søndag er nok at foretrække tidsmæssigt. Hvis det er en dag jeg er til stede, kan jeg eventuelt hjælpe med at få tingene båret ud i trailer og/eller bil, om nødvendigt også køre med og læsse af på genbrugsstationen. Billeder medfølger. Priside ********* kr.
Byggeaffald
3.500 kr.
Bortskaffelse af blandet byggeaffald – trailer eller varevogn påkrævet Jeg har en ejendom under renovering, hvor der er samlet en mængde ikke-farligt byggeaffald, som skal bortskaffes. Affaldet består blandt andet af: Tømmer (nogle lange brædder, som evt. skal saves over) Isolering Puds og tapet Ledninger Rør m.m. Opgaven kræver, at du selv medbringer trailer eller kassevogn til bortkørslen. Der er adgang til strøm, hvis det bliver nødvendigt at save nogle materialer over, så de passer i bilen eller på traileren.
Byggeaffald
3.500 kr.
Bortskaffelse af blandet byggeaffald – trailer eller varevogn påkrævet Jeg har en ejendom under renovering, hvor der er samlet en mængde ikke-farligt byggeaffald, som skal bortskaffes. Affaldet består blandt andet af: Tømmer (nogle lange brædder, som evt. skal saves over) Isolering Puds og tapet Ledninger Rør m.m. Opgaven kræver, at du selv medbringer trailer eller kassevogn til bortkørslen. Der er adgang til strøm, hvis det bliver nødvendigt at save nogle materialer over, så de passer i bilen eller på traileren.
Jordfjerning fra byggegrund
23.000 kr.
Jeg søger en vognmand som kan fjerne 100 kubikmeter jord, som er overskudsjord fra nybyggeri. Det ligger som et bjerg på nabogrunden som er til salg, så jeg vil helst have det flyttet hurtigst muligt. Postnummer 8544 Mørke
Bortkørsel af 100 m3 jord
25.000 kr.
Bortkørsel af jord. Ca. 100 m3
Tømt skur og fjernet det
2.200 kr.
Skur skal tømmes for affald, skur pilles ned og det hele køres på lossepladsen.
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke fjernelse af affald på Handyhand, skal du følge disse enkle trin:
Når alt dit affald er fjernet, betaler du nemt og sikkert for udførelse af opgaven gennem Handyhand. Her er processen:
For at få en så problemfri proces som muligt, og muligheden for hjælp fra vores kundeservice undervejs, er det vigtigt altid at foretage betalingen gennem Handyhand og undgå betalinger udenom platformen.
Når du opretter en opgave på Handyhand, modtager du kun bud og henvendelser fra affaldsfjernere, som er ledige og klar til at tage opgaven. Dette sikrer, at de affaldsfjernere, der kontakter dig, er tilgængelige og klar til at udføre opgaven.
Hvis du vil aflyse en opgave vedrørende affaldsfjernelse, er der to måder at gøre det på.
Før du accepterer et bud på opgaven:
Efter du har accepteret et bud på opgaven:
Selvom vi selvfølgelig altid gerne vil hjælpe, anbefaler vi at undgå at arrangere aflysninger uden for platformen. Det sikrer, at vi kan hjælpe alle parter bedst muligt i tilfælde af tvister.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under fjernelsen af affald. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Du kan let komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som er her for at hjælpe dig både før, under og efter opgavens udførelse. Her er dine muligheder:
Vores kundesupport kan hjælpe dig med en række emner, herunder teknisk assistance til hjemmesiden og appen, spørgsmål om betalinger og uoverensstemmelser mellem kunder og handyhandere.
Når du booker en affaldsfjerner gennem Handyhand, kommunikerer du let og sikkert via vores interne beskedsystem. Dette system sikrer dig:
Det er afgørende at kommunikere indenfor Handyhands system for at opretholde sikkerheden og klarheden i aftalerne. Dette sikrer, at vi kan hjælpe dig.
Ja, du kan absolut skrive en anmeldelse. Når din opgave med affaldsfjernelse er udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den affaldsfjerner, du har hyret. Det giver dig en chance for at dele din oplevelse og rate handyhanderens præstation. Det hjælper andre kunder med at træffe den rette beslutning i fremtiden.
Prisen sættes først af dig. Handyhandere sender deres bud baseret på, hvad de mener, opgaven vil koste. Derefter vælger du selv det bud, der passer dit budget og behov bedst.
For at sikre, at du vælger den mest kompetente affaldsfjerner, bør du benytte Handyhands system, der viser dig både anmeldelser og mødestabilitet for hver handyhander.
På Handyhands platform finder du en oversigt over affaldsfjernere, inklusiv deres tidligere udførte opgaver og feedback fra forrige kunder. Disse anmeldelser og oplysninger giver dig værdifuld indsigt i affaldsfjerners præstationer. Det kan hjælpe dig med at træffe et informeret valg baseret på tidligere kunders erfaringer.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til skadegodtgørelse, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog skadegodtgørelse på opgaverne via Handyhand, så du stadig er beskyttet. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i mørke til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i mørke, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.500,00,- til 10.130,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!