Chano T.
Esbjerg
Seneste Anmeldelse
"Venlig og høflig mand, som jeg anbefaler og håber at få til nye opgaver."
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Esbjerg
"Venlig og høflig mand, som jeg anbefaler og håber at få til nye opgaver."
Esbjerg
"Marcus rensede min karnap og han udførte et virkelig pænt stykke arbejde - jeg er meget tilfreds."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Middelfart
"Helt ok udført"
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Aftalen overholdes, helt reelt.
Flytning af sofa samt seng til genbrugspladsen samt opsætning af seng, ( monteres ben) og samling af mindre sofa med chaiselong.
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning af sofa samt seng til genbrugspladsen samt opsætning af seng, ( monteres ben) og samling af mindre sofa med chaiselong.
600 kr
Fanø
Er skrevet. Se beskrivelse der er lavet. 2 ting ud og 2 ting ind samt samle sofa med chaiselong. Dette er på Fanø Bad 1. sal
Bortskaffelse af asbestaffald
5,000 kr
Fanø
Bortskaffelse af asbestaffald fra nedrivning af 70 kvm tag. En hel flyttetrailers volumen af hele tagplader og lukkede poser med kontamineret isolering samt knækkede plade stykker.
Fjernelse af eternittag med asbest på sommerhus
8,000 kr
Fanø
Fjernelse af simpelt eternittag med asbest på sommerhus. Huset er 58 kvadratmeter, med lille taghældning. Pladerne skal bare nedtages og stables, så kan jeg selv køre dem på genbrugspladsen. Hvis nogle af dem er skadet skal de i klar plastikpose. Der kommer en tømrer og laver tag mandag d. 3. Juni, så jeg ser det helst gjort søndag d. 2. Juni.
Hentet madras til storskrald
250 kr
Fanø
160 madras køres på lossepladsen
Afmontering af dobbeltskab samt bortskaffelse. Det er et fint aflåseligt skab som evt. kan genanvendes. Skabet hænger på Fanø Bad Strandvejen 52.
1,440 kr
Fanø
Der skal nedtages og bortskaffes et dobbeltskab, som hænger på gangen, uden for lejligheden.
Fjernet grene fra fyrretræer
2,000 kr
Fanø
Grene skal køres væk. De ligger ud til indkørsel og kan let læsses
Fjerne vaskemaskine
920 kr
Fanø
Jeg er flyttet ind i et hus med en gammel kombineret vaskemaskine/tørretumbler fra Hoover, der er i stykker. Den skal fjernes og skrottes på genbrugsplads (eller medtages, hvis man selv ønsker at bruge den/dele af den). Den kan godt tænde i displayet, men den starter ikke. Den står på fliser i stueplan i entréen. Jeg har desværre ikke bil eller er specielt handy, så jeg har brug for hjælp til denne opgave. Jeg vil samtidig gerne have fjernet bordpladen og skabet, som også skal skrottes/kan tages med, da jeg i stedet vil etablere en vaskesøjle.
Fjernelse af hybenroser
206 kr
Fanø
Fjernelse af hybenroser, ved afklip lige under sandhøjde og bort kørsel af afklip Det er ikke den præcise adresse, da sommerhuset ligger omkring nr. 57.
Afhentet byggeaffald til genbrugspladsen
1,000 kr
Fanø
Efter udskiftning af vinduer og døre i sommerhus,, så skal de gamle vinduer, rammer, lister og døre køres på genbrugspladsen. Alt er samlet foran sommerhuset og dørene er placeret ned langs terrassen.
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i fanø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i fanø, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,380.00,- til 8,450.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!