Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Kokkedal
"Super indsats!"
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Ballerup
"Godt arbejde udført"
Gentofte
"Ekstraordinær serviceminded person, som hjalp mere end forventet og med et dmil på læben"
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
"Mads rykkede ud med det samme, og udførte et effektivt og flot stykke arbejde."
Vi vil gerne have et tilbud på at få taget fliser op, og bortkørt dem til genbrugsstationen. Arealet
2,500,-
"Perfekt"
Køre træ til genbrugspladsen
499,-
Flink, ung mand, der er hjælpsom og åben overfor opgaven.
Fælde æbletræ og fræse roden
1,995,-
Arpy er super sød og meget flittig. Min haverod /opgave var stor og genstridig, men med rodfræseren gik det :)
Fjernelse af trærod
1,750,-
Kompetent og behagelig
Nedtagning og opsætning af markise
3,000,-
"Rigtig godt arbejde som altid."
Bortkørsel af haveaffald, fliser m.m.
1,900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Skal smide gamle møbler ude
1,500 kr
Ballerup
En 3 pers sofa 50 kg og sofa bord 75 kg,som skal løfte over en kommende et skrivebord 50 kg som skal skilles ad med værketøj og en 1 pers seng 50 kg, og en gamle computer og skærm ca 30 kg, og 2 kasse skral der er trappen og elevator
Hente sofa +samt komme af med min gamle
400 kr
Ballerup
Jeg står og mangler en sofa akut og har derfor fundet et godt tilbud på Den Blå Avis. Da jeg ikke har nogle der kan hjælpe, så mangler jeg nogen, som kan hente og levere den nye til mig samt komme af med min gamle sofa. Begge sofaer befinder sig i Ballerup. I min bebyggelse har vi en storskralds plads. Jeg fortæller selvfølgelig hvor den er når vi kommer dertil. Jeg bor på 2. Sal, og pt venter jeg på yderligere info fra sælger. Ligenu mangler jeg bare dig til at hjælpe så jeg kan sige endeligt ja til sofaen 🙏🏻❤️
Fjernelse af asbest-plader
5,000 kr
Ballerup
Vi skal have fjerne asbest holdige plader ved soklen rundt om vores kolonihave-hus,. Vi har fået taget prøver og det er kun de sorte der indeholder asbest (se billede). Dem er der dog flest af. Det er hele huset rundt. Huset er 30m2 Pladerne skal også bortskaffes af udbyder ansvarlig vis.
Tømme lille lejlighed med få ting
750 kr
Ballerup
Lille lejlighed på 55m2 skal tømmes, på stueplan. Der ikke mange ting, se billederne. en adskilt tremmeseng i kælder og et par andre småting. Alt der skal tømmes er på billederne, foruden et køleskab som også skal væk. Alt kan beholdes eller smides ud det bestemmer man selv
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit budget i starten, kan du anvende vores budgetudregner.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i ballerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i ballerup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 830.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!