Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Hurtigt til sit arbejde!"
Mini-containerudlejning
Udlejning af container (8 kubikmeter)
Leje af 6 kubikmeter container i nærheden af mig
4 yard container udlejning i nærheden af mig
Leje af 2 yard container i nærheden af mig
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Gentofte
"Ekstraordinær serviceminded person, som hjalp mere end forventet og med et dmil på læben"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
København Ø
"Onsdag eftermiddag, da jeg oprettede opgaven, valgte jeg at opgaven skulle være løst inden søndag, dvs. enten torsdag, fredag eller lørdag. Torsdag morgen, da jeg accepterede Andi H.s tilbud, skrev jeg med det samme til ham og spurgte hvilken dag, han ville kigge forbi. Trods flere beskeder til Andi H., fik jeg ikke svar og var derfor til sidst nødt til at skrive, at jeg ville have et svar fredag inden klokken 16 om hvornår Andi H. ville dukke op eller om jeg skulle give opgaven til en anden. Fredag 16:30 havde jeg stadig ikke fået svar på én eneste af mine beskeder og var derfor nødt til at annullerer opgaven."
Søborg
"Han kom som aftalt og fik klaret opgaven som vi forventede."
København N
"Super nemt med Sune, så kan varmt anbefale."
København NV
"Følger op og god kommunikation 💪"
Kokkedal
"Super indsats!"
Super flink, virkelig serviceminded og behagelig at have gående. Største anbefaling herfra.
Afhente haveaffald / træstammer
2,000,-
God og hurtig kommunikation og udførte opgaven som aftalt - helt perfekt!
Afhentet diverse byggeaffald
450,-
"Super"
Afhentet haveaffald
600,-
Super nice and fast !
Heavy dresser removal assistance
700,-
Problemfrit helt som aftalt :)
Afhentning samt bortskafning af køleskab fra 4. sal
500,-
Skide god!! Det vil du ikke fortryde
Rydning af buskads og bortkørsel
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjerne affald
500 kr
Dyssegård
Affald skal køres på genbrugspladsen hurtigst muligt
Oprydning og bortkørsel
3,613 kr
Dyssegård
Det er en lejlighed på 64 kvm samt 2 loftsrum der skal tømmes og bortkøres. Lejligheden ligger på 1 sal. I stuen er der en sofa. Soveværelse en elevationsseng (180*200). Samt en klædeskab der skal skilles ad. Køkken skal alle skabe tømmes. Loftrum 2 stk ( 5 kvm hver). På loftrummene ( 5 etage) er der flere store poser med tøj, diverse plastikkasser/ flyttekasser med alt muligt fra pynteting til køkkengrej. 4 spisebordsstole i stål med lædersæder. Ønsker at få et tilbud på mail.
Bortskaffelse af fliser & sten
1,500 kr
Dyssegård
Vi skal have bortskaffet en bunke sten samt fliser, som måler ca. 50 x 50 cm., nogle enkelte af fliserne er halvt så store (se billede). Alt i alt drejer det sig om 170 fliser og en stor bunke sten.
Rydning af buskads og bortkørsel
1,200 kr
Dyssegård
Rydning af cirka 7 meter buskads (en række buske - se tredje billede for billede af buskadset, samt det første billede hvor vi har skåret den første busk), inklusiv bortkørsel af grenene. Jeg vil tro der er cirka 2 store trailerfulde med grene. Dertil, kan der evt. komme lidt ekstra arbejde med at bortkøre nogle ekstra bunker med grene og andet kompost vi har liggende (se andet billede). Buskadset stikket ikke og vi forventer at du selv lejer en Freetrailer og medbringer bil.
Hvis du for nylig har afsluttet et byggeprojekt, eller har en stor bunke af ting, der skal ryddes op, ønsker du en nem og problemfri måde at slippe af med murbrokkerne eller affaldet. At leje en container er en fantastisk måde at gøre dette på - du kan fylde den op i dit eget tempo og have nogen til at samle og bortskaffe alt indeni. Handyhand lader dig vælge mellem en række forskellige containerudlejninger hurtigt - bare et enkelt opslag kan give dig flere tilbud på kun en dag! Du kan vælge den containerudlejning, der passer bedst til dine behov eller budget, uden at skulle indhente tilbud fra en masse forskellige containerfirmaer. Hvis du prøver at leje en container for første gang, er her hvad du kan forvente, når du booker en container via Handyhand:
Da du vil have brug for en specifik container til dine behov, kan nogle Handyhands hjælpe dig med at vælge den mest passende. Det er ikke nok bare at nævne en mini-containerudlejning i din opgavepost - du skal specificere størrelsen. Din Handyhand kan hjælpe dig med at vælge mellem 2 yards, 4 yards og 6 yards containerudlejninger. Haveaffald som grene eller klip kan være i en 2-yard containerudlejning, mens typisk generelt byggearbejde kræver en 6-yard containerudlejning i nærheden af dig. Bemærk venligst, at de fleste Handyhands kun kan levere mini-containerudlejninger i nærheden af dig. Hvis du har brug for en container større end 6 yards, kan de muligvis hjælpe dig med at finde en betroet udbyder.
Når du har aftalt en tid med skraldemanden og fået de nødvendige tilladelser fra din lokale kommune, bringer Handyhand skraldespanden. De vil efterlade den i din have, mark eller fortov. Ved at leje en lille skraldespand via Handyhand kan du også lære mere om korrekt affaldshåndtering. Du kan spørge din Handyhand om, hvordan du maksimerer pladsen i skraldespanden, eller hvilke genstande der kan komme i den. Dette sikrer, at du følger alle lokale politikker om affaldshåndtering og at du ikke forårsager skade ved at smide farligt affald i den.
Når du er færdig med at fylde containeren, kan du få den afhentet og bede Handyhand om at bortskaffe affaldet. Dette kan ske samme dag, eller du kan beholde containeren i cirka to uger (afhængigt af lokale regler, forventet færdiggørelsesdato for dit projekt eller dine behov). På afhentningsdagen kommer Handyhand og henter containeren. De vil transportere den til de rette bortskaffelsessteder - genbrugscentre, skrotpladser eller lossepladser. Typisk vil de forsøge at genbruge eller genanvende dit affald. Dette minimerer mængden af affald, der sendes til lossepladser. Hvis du har andre typer affald, der ikke kan afleveres hos en lille containerudlejer i nærheden af dig, kan Handyhand sætte dig i kontakt med andre affaldsbehandlere. Vores platform gør det nemt for dig at komme af med husholdnings- eller byggeaffald og kan endda hjælpe dig med rengøringsopgaver i forbindelse med dit projekt.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Leje af container er en problemfri måde at komme af med mange typer affald. Og Handyhand gør det så meget nemmere og i nogle tilfælde mere overkommeligt at leje en container i nærheden af dig. I stedet for at ringe til de forskellige lokale firmaer, der udlejer containere i nærheden af dig, giver Handyhand dig mulighed for at nå flere udbydere med bare én opslag.
Når du opretter en opgave til leje af en sækkecontainer i nærheden af dig, kan du bestemme tidsplanen for levering og afhentning. Du kan endda specificere dit budget! Derefter vil dit opslag nå flere tilgængelige udlejningsfirmaer af sækkecontainere i nærheden af dig. De vil evaluere din anmodning og sende deres tilbud, som du kan vælge imellem.
Du kan sammenligne deres tilbud og vælge den, der bedst passer til dit budget og behov. Hvis du bruger en container for første gang, kan nogle udbydere endda vise dig, hvordan du fylder den korrekt. Når du finder en, der passer til dine behov, skal du klikke for at bekræfte, og så er du klar! Er du klar til at lede efter en containerudlejning i nærheden af dig? Tryk på knappen "Opret en opgave" for at komme i gang.
Handyhand gør det nemt at finde en container lejer i dyssegård til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien container lejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige container lejere i dyssegård, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Containerlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,100.00,- til 5,810.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!