Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Hurtig, effektiv og venlig hjælp."
Anmeldelse af byggeaffald
Bortkørsel og bortskaffelse
Afhentning og fjernelse
Enhver affaldsopgave
Og meget mere
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Hurtig, effektiv og venlig hjælp."
Hedehusene
"Erkan hjalp med flytning fra 3.sal til hus. Hans far, søn og ham var super effektiv og smilende hele vejen igennem :-)"
Hvidovre
"Highly recommend 👍"
Slagelse
"God kommunikation og kontakt vedr. Opgaven. Kom som aftalt og opgaven blev udført tilfredsstillende. Vil bestemt anvende igen en anden gang"
Vemmelev
"Flytning blev klaret efter aftalt tidsramme"
København N
"Super effektiv og dygtig til det praktiske, så alt kunne være der, selvom jeg ikke havde fået kommunikeret optimalt på grund af et pludseligt afbud fra en anden bestilt flyttemand."
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Slagelse
"-.-"
Vi kan til hver en tid anbefale Arne og vil selv gøre brug af ham igen hvis behovet skulle opstå. Arne er utrolig flink, hurtig og effektiv. Terrassen blev fejet efter oprydning hvilket var en utrolig god service.
Bortkørsel af affald
600,-
"Kommer som aftalt, arbejder effektivt og rydder pænt op efter sig. Alting gik som planlagt og var ordnet hurtigt."
Fælde en thuja og køre affaldet væk
650,-
"Super arbejde!"
Bortkørsel af haveaffald
600,-
Andreas og hans kammerat var enormt fleksible og gjorde et godt stykke arbejde med at rydde op i mit affald og køre det på genbrugspladsen
Affaldskørsel med asbesthåndtering
2,500,-
Jeg har kun positivt at sige om Michael.
Fjernelse af haveaffald
5,000,-
.
Bære vaskemaskine fra 3 sal til affaldsrum
250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortkørsel af affald
600 kr
Slagelse
Der skal bruges bil og trailer. Der er ca et læs gips og et skab. Ligger på terrassen og er nemt at læsse. Genbrugspladsen ligger ca. 800 meter fra adressen.
Afhentning af møbler og andet skrald
1,200 kr
Slagelse
Vi har så meget skrald på vores grund som skal køres på genbrug. Bl.a. et gammelt klædeskab, trampolin, forskellige haveredskaber og andet. Vi har ikke selv mulighed. Alt vil ligge lige ved vejen og klar til afhentning. Mit bud er at en stor trailer kan klare det hele på to læs
AfhentnIng af Bigbag med asbest ml. 600- 900 kg
1,900 kr
Slagelse
Afhentning af Bigbag med asbest sækken er påtrykt Asbestaffald. Står på palle 3 mtr. Fra vej. Kræver at du har kran på bilen. Skal deponeres på godkendt losseplads, f.eks. Forlev Losseplads, afstand 11 km.
Afskaffelse 3-personers sofa
300 kr
Slagelse
Har en 3-personers lædersofa der skal bæres ned fra 1. sal og tænker den skal køres på genbrugen. Ved ikke om den er for stor til storskrald som boligforeningen afhenter. B: 200 cm D: 86 cm. Jeg ved ikke hvor meget den vejer. Der er ingen til at hjælpe, så der skal bruges 2 personer
Rense tagrender 2 x 8 m -højde ca 2 1/2-3 m
1,000 kr
Slagelse
Rensning af tagrender på rækkehus - 2 sider a 8 m -højde ca 2 1/2 -3 meter over jorden Samt opsamling og bortførsel af nedfaldne blade fra kastanjetræ anslået 3-5 affaldssække Evt stige, kost og affaldssække forefindes
Rydning af skur + losseplads
1,500 kr
Slagelse
Har et skur på nok 15 m2 fyldt med pap, metal, og plastik. Skuret skal ryddes, 90% af alle tingene skal smides ud på lossepladsen. Ingen tunge genstande. Tingene i skuret skal sorteres inden bortskaffelse.
Når du står overfor at skulle booke afhentning af byggeaffald, kan det hjælpe at kende til typiske forventninger og overvejelser, når du opretter en opgave. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad der karakteriserer en byggeaffaldsafhenters arbejde, fra de specifikke ydelser de tilbyder, til det udstyr de anvender. Generelt vil du få et indblik i, hvad du som kunde bør være særligt opmærksom på i bookingprocessen.
En byggeaffaldsafhenter tilbyder hjælp til effektiv og problemfri bortskaffelse af dit byggeaffald. Dette arbejde omfatter typisk:
Ja, afhentning af byggeaffald kan også betegnes som:
Den person, der udfører afhentning af byggeaffald, kaldes ofte for:
Firmaer, der specialiserer sig i denne service, kan betegnes som:
Hvis man vælger ikke at hyre en professionel til at stå for afhentning af byggeaffald, kan man overveje følgende alternativer:
Når du booker byggeaffaldsafhentning, bør du være ekstra opmærksom på at nævne og have diskuteret:
Der findes flere forskellige typer af services inden for afhentning af byggeaffald, som imødekommer forskellige behov. Her er nogle af de mest almindelige:
En byggeaffaldsafhenter bruger en række produkter for effektivt at håndtere byggeaffald:
Generelt medbringer byggeaffaldsafhentere de nødvendige øvrige materialer baseret på opgavens beskrivelse og hvad I aftaler.
En byggeaffaldsafhenter bruger specifikt udstyr til at håndtere og transportere byggeaffald:
Generelt medbringer byggeaffaldsafhentere selv det nødvendige udstyr til opgaven. De sørger for at have alt, hvad de har brug for, til at udføre arbejdet effektivt og sikkert.
Generelt kan afhentningen af byggeaffald tage alt fra et par timer til en hel dag.
Der er specifikke forhold, der kan forlænge eller forkorte afhentningstiden:
Frekvensen for booking af byggeaffaldsafhentning afhænger af projektets størrelse og affaldsmængde.
Prisen for afhentning af byggeaffald bestemmes af flere faktorer:
Ved at benytte vores platform kan du gratis modtage priser på din specifikke opgave. Husk, du modtager bud på hele opgaven og ikke en timepris, så du har fuld gennemsigtighed i de samlede omkostninger.
Der findes ikke tilskud eller fradrag, når du får afhentet byggeaffald.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En byggeaffaldsafhenter hjælper med affald fra byggepladser, uanset om det så er fra:
En byggeaffaldsafhenter skal have:
Under byggeaffaldsafhentning kan du få brug for ting, du måske ikke overvejede i første omgang:
Nej, når du benytter Handyhand til fjernelse af byggeaffald, slipper du for at skulle lave en kontrakt. Vi tager os af alt fra betaling til forsikring, så du ikke behøver at bekymre dig om detaljerne med din byggeaffaldsafhenter.
Når du opretter din opgave på Handyhand og søger en byggeaffaldsafhenter, er det en god idé at specificere det, hvis du har særlige ønsker til en miljøvenlig løsning. Her er nogle punkter, du kan overveje:
Byggeaffaldsafhentning begynder typisk inden for normal arbejdstid, som er mellem kl. 7:00 og 17:00. Du kan arrangere det udenfor disse tidspunkter. Vær dog opmærksom på støjgener og eventuelle højere priser, der kan medføre.
Det er ofte muligt for en byggeaffaldsafhenter at udføre sit arbejde uden din tilstedeværelse. Overvej, om det er nødvendigt, og om du føler dig tryg ved det. Planlæg adgangen og markér tydeligt, hvilket byggeaffald, der skal fjernes.
Forberedelse kan gøre processen med byggeaffaldsafhentning mere smidig. Overvej at sortere affaldet på forhånd og markér det tydeligt. Placér affaldet, hvor det er nemmest at hente. Hvis det ikke er muligt, så sørg for nem adgang for affaldsafhenterne.
Når der er mange involveret i projektet samtidigt, kræver det koordination at få det til at gå op:
En byggeaffaldsafhenter behøver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse for at udføre sit arbejde. Det kan dog være gavnligt at have taget:
Mens nogle byggeaffaldsafhentere kan have en baggrund inden for byggebranchen eller transport, er det primært erfaring, praktisk viden og de relevante kurser, der gør dem kvalificerede til opgaven.
Nej, det kræver ikke en specifik uddannelse at være byggeaffaldsafhenter.
En byggeaffaldsafhenter behøver ingen særlige godkendelser, medmindre de skal håndtere særligt farligt affald. De skal dog som minimum have kørekort til det køretøj, der anvendes, hvis de fører det.
Der er ingen særlige krav til sikkerheden ved fjernelse af byggeaffald, når du hyrer en afhenter til byggeaffald. Dog skal man stadig følge normale regler for arbejdsvilkår, og bruge sin sunde fornuft.
Når du booker en byggeaffaldsafhenter gennem Handyhand, får du fordele som:
Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i slagelse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i slagelse, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af byggeaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 650.00,- til 1,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!