Mathias H.
Odense SØ
Seneste Anmeldelse
"Intet negativt at sige - skide flink fyr der bare løser opgaven til UG"
Afhentning og bortskaffelse
Byggeaffald, farligt affald mm.
Sortering og transportering
Affald og genanvendelse
Og meget mere
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odense SØ
"Intet negativt at sige - skide flink fyr der bare løser opgaven til UG"
Odense SØ
"Kan varmt anbefales 👍"
Odense M
"Meget pligtopfyldende og veludført arbejde med stubfræsning, rodfræsning og bortskaffelse. Vi kan anbefale dem og ville ikke tøve med at bruge dem igen."
Odense NV
"Godt og grundigt arbejde."
Hedehusene
"Erkan & Co klarede opgaven med nedrivning og bortkørsel af vores gamle skur perfekt. Alle mand knoklede igennem til alt var klaret og afleverede et slutresultat helt efter aftale. Kan kun anbefale Erkan!"
Rødovre
"Hurtig tilbagemelding., punktlig og god kommunikation. Meget tilfredsstillende."
Glamsbjerg
"Steffen kom som aftalt og opgaven med at fjerne storskrald blev udført upåklageligt"
Tobias og hans ven knoklede som 2 stærke arbejdsheste. De tog af sig selv noget ekstra haveaffald med på affaldspladsen. Jeg booker gerne Tobias igen.
Ca 25 kvm græs skal graves op, og græstørv køres på genbrugsplads.
2.100,-
Meget fint og punktligt gennemført arbejde. Vær opmærksom på at man skal kunne tale engelsk
Bortkørsel af havejord
4.999,-
Kan ikke sige andet end at han er en super fyr og gør et glimrende stykke arbejde.
Ting på lossepladsen
600,-
Hurtig og effektiv og godt stykke arbejde gjort til stor tilfredshed
Gravet Ca 1m2 græs af , samt bortkørsel af jorden
1.000,-
Kanon fyr godt stykke arbejde fejet og rengjort Værd at bruge igen
Afhentning af en masse have affald
2.000,-
Kan varmt anbefales 👍
Fjerne betonaffald og jord
1.600,-
Beskriv din opgave og modtag et onlineestimat ud fra de bedst bedømte udbydere, på under 1 minut
Baseret på 300k+ opgaver
Bruger AI til at udregne pris
Matcher med rigtige opgaver
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Afhentning af kampesten, betonstykker og en bunke grus
4.500 kr
Odense NØ
Afhentning af forskellige størrelser kampesten, granit og beton. Samt en bunke grus. Yderligere vil jeg gerne have leveret afretningssand, hvis det er muligt, da vi mangler 1 m3 sand. Skal være 0-4 mm eller 0-8 mm sand. Og så vil jeg høre, når nu du/I er herude, om det er muligt at få flyttet 3 paller med fliser et par meter? Jeg vedhæfter nogle billede af det, der skal hentes. Og så har jeg markeret med rød, hvor vi gerne vil have placeret pallerne. Det skal gerne være snarest muligt.
Afhentning og bortkørsel af rent jord
4.280 kr
Middelfart
Jeg har ca 4-5m3 jord der skal grabbes over hæk og bortkøres. Se venligst billede
Fjernet sten, fliser og andet skrald
400 kr
Agedrup
Har brug for at få smidt nogle sten og fliser, lidt haveaffald og et gyngestativ ud på lossepladsen. Har ingen trailer. Stenene er tunge elementer. Gyngestativet er pillet ned. Medbring egen trailer
Køre 20 kvm opgravet græstørv væk
700 kr
Odense C
20 kvm. Opgravet græstørv køres væk. Det vil ligge ude ved vejen. Jeg hjælper med at læsse på trailer, men du skal selv på lossepladsen og læsse af.
Afhentning af jord og beton
4.500 kr
Odense S
Som du kan se fra billederne, de jord og beton skal helt fjernes 😊. Mængde: En lastbil fyldt. Type: Er det kun jord på en side og blanding beton på andet side. Adgang: Der er nem adgang til området. Der er måske 5m væk fra vejkanten. Udstyr: Det nemmeste er nok de skal grabbe op på en lastbil og køre væk.
Køre 20 kvm opgravet græstørv væk
700 kr
Odense C
20 kvm. Opgravet græstørv køres væk. Det vil ligge ude ved vejen. Jeg hjælper med at læsse på trailer, men du skal selv på lossepladsen og læsse af.
Opgravning af have med minigraver samt bortkørsel.
2.000 kr
Odense SØ
Gammel køkkenhave skal nedlægges. Jorden er blandet med granitskærver m.m. der skal fjernes lidt støbte stolper også. Alt skal køres væk så der er klar til jord og græs. Ialt ca 35 kvm.
Genbrugsplads
1.000 kr
Odense C
Træ, haveaffald, pap og en lille smule små fliser til genbrugsplads. Se fotos. Det er muligt at parkere med trailer umiddelbar ved siden af. Big bag med haveaffald skal tømmes da jeg gerne vil beholde den. (Under træ ligger der nogle fliser som IKKE skal tages med)
Få et overblik over, hvad servicen ‘Afhentning af erhvervsaffald’ rummer, ved at læse med her. Vi kommer rundt om, hvilke typer af services der er almindelige på området, på prissætning samt på, hvad man skal være særligt opmærksom på i forbindelse med håndteringen af erhvervsaffald.
Opgaven med at afhente erhvervsaffald omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Inden for kategorien ‘afhentning af erhvervsaffald’ omfatter de typiske services:
Personen eller firmaet, der kan tilbyde afhentning af erhvervsaffald, er typisk:
I forbindelse med afhentning af erhvervsaffald er det vigtigt at være opmærksom på følgende:
Anvendelsen af udstyr til opgaven afhænger af typen og mængden af affald. Farligt affald kan også kræve særlig håndtering. Det er almindeligt, at følgende udstyr bliver taget i brug ved afhentning af erhvervsaffald:
Valget af udstyr må nødvendigvis tilpasses opgaven. Det er dig og handyhanderen der indbyrdes laver en aftale om, hvem der stiller de nødvendige redskaber til rådighed. Måske tilbyder handyhanderen som en del af sin service at stille med varevogn og så videre. Men det kan også være, at du gør det. Det er vigtigt at afklare sådanne praktiske forhold på forhånd, så der er enighed, når opgaven går i gang.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget. Det gør du, når du opretter din opgave. Prisen afhænger grundlæggende af mængden og typen af affald. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhanderne byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands pålidelige betalingssystem.
Nej, man kan desværre ikke få fradrag for eller tilskud til afhentning af erhvervsaffald.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
For at hyre en handyhander, der kan komme og hente erhvervsaffald, følger du disse trin:
Betalingen af handyhanderen foregår således:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven – dette i form af en kredit. Kreditten kan du vælge, om du vil have udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. I opgaven bør der stå, hvornår du gerne vil have hjælp. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere også har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det ønskede tidspunkt.
Hvis du alligevel ikke ønsker at modtage hjælp til opgaven, så fortryder eller annullerer man, alt efter om man allerede har accepteret et bud eller ej:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, du oprindeligt betalte med. Du modtager også en mail med oplysninger.
Du kan altid slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe
Kendskabet til pålidelighed opnår man dels ved at se på de brugeranmeldelser, som platformens profiler er udstyret med – de giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Og dels kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos de enkelte afhentere.
I Handyhand kan vi hjælpe med, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, samt med eventuelle betalingsvanskeligheder eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at få support hos os. Det anbefales derfor at holde sig til at kommunikere inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du hyrede til opgaven. Det sker inde på selve Handyhand-platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger.
Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige afhentere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Således kan du nu vælge lige netop den affaldsafhenter, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde frem til den bedste handyhander med forstand på afhentning af erhvervsaffald, kan du bruge anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, der findes på Handyhand-platformen. De fortæller noget om vurderingerne af de enkelte handyhandere. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.
En afhenter af erhvervsaffald kan hjælpe en bred vifte af kunder, heriblandt typisk:
Ja, servicen kan også gå under betegnelsen:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen, man hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter, så du undgår bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, der findes miljøvenlige metoder, når det handler om erhvervsaffald. Vi giver et kort overblik her:
Det er ofte en fordel at koordinere afhentning af erhvervsaffald med åbningstiderne på genbrugsstationen eller lignende steder, hvor affaldet ønskes afleveret.
Hvis du ønsker af få afhentet erhvervsaffald, uden at du er til stede, er det op til dig at vurdere, om du er tryg ved en sådan aftale. Anmeldelser og bedømmelser af handyhanderne kan eventuelt være med til at give tryghed. Det kan også være væsentligt at tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og handyhanderen er enige om betingelserne for udførelsen af arbejdet. Drøft i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at opgaven kan udføres på egen hånd.
En affaldsafhenter kan for eksempel have taget indsamleruddannelsen, hvor undervisningsmaterialet blandt andet behandler emner som regler om håndtering af erhvervsaffald, affaldsdatasystemet samt farligt affald.
Det anbefales at benytte sig af en uddannet affaldsafhenter eller indsamler til afhentning af erhvervsaffald. Der er lovkrav og anvisninger på området for sortering af erhvervsaffald, der skal overholdes.
Når det gælder håndteringen af erhvervsaffald, bør du være ekstra opmærksom på, om opgaven kræver en godkendt indsamler af affald og en godkendt affaldstransportør.
Man kan ikke regne med, at handyhanderne tilbyder garanti for deres arbejde – det er op til den enkelte. Derfor er det vigtigt, at du spørger personen direkte, hvis du har interesse i garanti. Kun på den måde kan det blive afklaret inden opgavestart, om garanti er en mulighed eller ej.
Ja, især når det gælder specialaffald og farligt affald, er det vigtigt at prioritere sikkerheden højt.
Der er mange fordele forbundet med at hyre hjælp gennem Handyhands platform til afhentning af erhvervsaffald. Se fordelene her:
Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i Fyn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i Fyn, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af erhvervsaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 4.500,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!