Afhentning af erhvervsaffald i Ulstrup

Beskriv kort din opgave, og modtag gratis og uforpligtende tilbud på bortskaffelse af erhvervsaffald fra private eksperter i Ulstrup

Eksperter til dine erhvervsbehov

Afhentning og bortskaffelse

Byggeaffald, farligt affald mm.

Sortering og transportering

Affald og genanvendelse

Og meget mere

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste affaldsfjernere i Ulstrup

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Martin I..

Lystrup

4,8
80 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Martin var der til aftalt tid og med godt humør blev opgaven løst som ønsket og forventet. Man kan roligt benytte Martin til de opgaver som han har mulighed for at byde ind på."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ronnie S..

Hadsten

4,9
201 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Da opgavens størrelse var for stor en først antaget, var Ronnie mega god til at vejlede og hjælpe en videre. Kan kun sige at det var en god oplevelse. Jeg håber at kunne bruge Ronnie en anden gang, hvor opgave faktisk kan udføres og jeg ikke har taget fejl af opgavens størrelse 😅"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

.

Rønde

4,8
40 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Dygtig og hurtig, klar anbefaling herfra"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kasper H..

Hammel

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super godt arbejde. 👍😊"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1496 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"De kom samme dag jeg havde brug for dem, hurtige og effektive og SÅ venlige. :)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Michal P..

Randers NV

4,9
77 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Tak"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lukasz P..

Randers NØ

4,8
51 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super arbejder der laver hvad han lover og er der til tiden"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Anja U..

Auning

4,8
69 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Dukkede aldrig op og stoppede med at svare"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Det var 2. gang jeg fik hjælp af Martin. Alt fungerer bare perfekt! Kommunikation, udførelse af opgave og efterfølgende oprydning. Kan varmt anbefale til enhver anden.

Fjerne rod fra busk og køre haveaffald på genbrugspladsen

700,-

comment.user?.profileImg

Martin har udført et super fint stykke arbejde, vi er ovenud tilfredse

Fjernelse af jord efter nedgravning af trampolin

800,-

comment.user?.profileImg

Perfekt udført arbejde. Stor fornøjelse og de varmeste anbefalinger.

Køre fliser og haveaffald på genbrugspladsen.

550,-

comment.user?.profileImg

Mikkel er en flink fyr, som udførte opgaven godt. Anbefaling herfra 😊

Bortskaffelse af jord

2.350,-

comment.user?.profileImg

Kom som aftalt og klarede opgaven perfekt

Få stor rod op fra hul og kørt væk

750,-

comment.user?.profileImg

Meget fint arbejde.

Afhæntning af blandet affald. Grus, jord, sten, mørtel

3.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af skraldemænd

Baseret på 560 Anmeldelser

4.80
512
19
9
3
17

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Ulstrup

Fjerne fundament, fjerne 8 asbest plader og grave rør op til skel

15.000 kr

Fjernelse af 8 asbest tagplader som vi har på et lille skur. Derudover skal vi have fjernet et mindre fundament på 40m2 som står tilbage efter sommerhus fra 1960 (ikke fuld beton). Sommerhuset vil være revet ned og der vil kun stå fundament tilbage. Vi ønsker også opgravning af kabler og rør til skel (kloak, vand, el). Samt bortkørsel af affald (asbestsag og fundament). Alt i alt skal grunden byggemodnes. El og vand er slukket. Der vil være let adgang til grunden også med maskiner.

flytning/bortkørsel

15.000 kr

jord fra udgravning af hus ca 290m3 det ligger på grunden og der er fra adgang fra nabo grund. Primært jord som skal køres

Afhentning af skrald

410 kr

Der er snak om skrald der står ude foran butikken. Det er let at komme til. Det indebære: - 5 træpaller - 14-16 papkasser fyldt med mere pap - En eller to skraldeposer fyldt med plastik

bortkørsel af beton og fliser

990 kr

Bortkørsel af beton og fliser fra udgravning af badeværelse. Det ligger på en vendeplads, så man kan bakke en trailer helt hen til stakken. Se billeder. Børkop genbrugsplads ligger 8,5km fra adressen.

Havemand til opgravning af buske

2.700 kr

Ca 50 kvm vilde brombærbuske og lignende krat der skal opgraves med rod, der kan tilkøres fra fællesområder på modsatte side, da det ligger nedenfor min grund. Tilbud inkl bortkørsel og uden.

Gravet og fjernet jord ca 15 cm 4x4 meter

1.500 kr

Der skal fjernes ca 15 cm jord er begyndt

Hvad inkluderes i erhvervsaffald?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål om erhvervsaffald

  • For at hyre en handyhander, der kan komme og hente erhvervsaffald, følger du disse trin: 

    1. Opret opgave: Indled med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, hvor du beskriver detaljeret, hvilken hjælp du har brug for. Angiv også, hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Sæt et budget: Giv et skøn over, hvad du vil betale for opgaven, så de interesserede handyhandere har mulighed for at imødekomme dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Efter kort tid vil du begynde at modtage tilbud fra dygtige handyhandere i dit nærområde.
    4. Vælg en afhenter: Gennemse de forskellige tilbud, og acceptér et tilbud, der matcher dine krav og dit budget.
    5. Begynd: Når du har fundet den rette handyhander med forstand på håndtering af erhvervsaffald og accepteret tilbuddet, kan arbejdet gå i gang.
  • Betalingen af handyhanderen foregår således:

    • Reservation: Efter at du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når afhentningen af erhvervsaffaldet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven – dette i form af en kredit. Kreditten kan du vælge, om du vil have udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. I opgaven bør der stå, hvornår du gerne vil have hjælp. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere også har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det ønskede tidspunkt.

  • Hvis du alligevel ikke ønsker at modtage hjælp til opgaven, så fortryder eller annullerer man, alt efter om man allerede har accepteret et bud eller ej: 

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhands platform.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven, det handler om.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
       

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Følg trin 1-5 ovenfor, som om du ikke havde accepteret et bud endnu. 
    2. Udfyld formularen, og angiv årsagen til annulleringen.
    3. Afsend anmodningen.
    4. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, du oprindeligt betalte med. Du modtager også en mail med oplysninger.

     

    Du kan altid slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt. 


    Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe
     

  • Kendskabet til pålidelighed opnår man dels ved at se på de brugeranmeldelser, som platformens profiler er udstyret med – de giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Og dels kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos de enkelte afhentere. 

  • I Handyhand kan vi hjælpe med, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, samt med eventuelle betalingsvanskeligheder eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online, og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at få support hos os. Det anbefales derfor at holde sig til at kommunikere inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du hyrede til opgaven. Det sker inde på selve Handyhand-platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger.

  • Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige afhentere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Således kan du nu vælge lige netop den affaldsafhenter, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde frem til den bedste handyhander med forstand på afhentning af erhvervsaffald, kan du bruge anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, der findes på Handyhand-platformen. De fortæller noget om vurderingerne af de enkelte handyhandere. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor vælge en privat affaldsekspert?

Der er mange fordele forbundet med at hyre hjælp gennem Handyhands platform til afhentning af erhvervsaffald. Se fordelene her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave, og modtag straks bud fra handyhandere nær dig. 
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige affaldsafhentere på platformen og frit vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – selv når du stiller særlige krav. 
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra andre kunder, kan du få en god fornemmelse af handyhanderne og deres hidtidige arbejdsindsats.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Brug prisberegneren på vores hjemmeside til at lave et skøn over opgavens pris.
  • Sikker betaling: Betalingen håndteres sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse, hvis du selv har en almindelig skadeforsikring, for eksempel en indboforsikring. Orientér dig på vores hjemmeside om betingelserne for at få godtgørelse.
  • Support: Vi tilbyder support og står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset dine ønsker og behov.

Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i ulstrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i ulstrup, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af erhvervsaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750,00,- til 3.270,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!