Afhentning af erhvervsaffald i Esbjerg V

Beskriv kort din opgave, og modtag gratis og uforpligtende tilbud på bortskaffelse af erhvervsaffald fra private eksperter i Esbjerg V

Eksperter til dine erhvervsbehov

Afhentning og bortskaffelse

Byggeaffald, farligt affald mm.

Sortering og transportering

Affald og genanvendelse

Og meget mere

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste affaldsfjernere i Esbjerg V

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Chano T..

Esbjerg

5,0
198 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Flot og effektiv arbejde"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lars F..

Esbjerg

5,0
45 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Meget professionel, høflig og punktlig. 5 stjerner på alt."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Daniel B..

Esbjerg Ø

5,0
7 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Daniel var super dygtig og punktlig. Han kom til tiden, var nem at kommunikere med og løste opgaven bedre end forventet. Arbejdet blev udført grundigt og professionelt – jeg kan varmt anbefale ham til andre. Jeg vil helt sikkert arbejde sammen med ham igen i fremtiden! 🌟"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1506 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Perfekt arbejde"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Martin I..

Lystrup

4,8
81 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Martin er en kanon fin fyr, der lytter og er nem at arbejde med :-)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias M..

Billund

4,6
105 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Aftale blev annulleret pga. Teknisk udfordringer"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias H..

Odense SØ

4,6
21 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Stor opgave med at rydde hus med stueetage og kælder hvor der var samlet rigtig mange ting og ikke været gjort rent i mange år. Alt er ryddet ud som aftalt og fik fjernet planter foran køkkenvinduet som en ekstra aftale der blevet lavet undervejs. Vi har kun skrevet sammen i Handyhand appen, har været super venlig hele tiden. En smule svær at få fat på, men sådan er det nok når man venter spændt på hvordan det går. Tak for en KÆMPE hjælp og kan kun anbefale Mathias på det varmeste. Hilsen An-Marie."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

.

Rønde

4,8
40 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Dygtig og hurtig, klar anbefaling herfra"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hurtig, præcis og udført som aftalt.

Optage og bortskaffe fliser

1.500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af skraldemænd

Baseret på 560 Anmeldelser

4.80
512
19
9
3
17

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Esbjerg V

Flytning af sand og lidt sten

4.000 kr

Flyning af ca 5 m3 sand til container. skal tranporteres ca. 25 meter. Contaiiner står ved indkørsel Optagning og flytning af ca 0,3 m3 pigsten til container. Optagning af bed med garnitskærver 0,5 M5, i indkørsel. Skal i container, der står lige ved siden af. Der skal gøres klar til at lægge fliser, hvor bedet har været. Jord skal i fyldes i haven og sand fra haven fyldes i bed

Fjernelse af oprenset havedamsaffald

1.000 kr

Affald fra rensning af havedam : Irisrødder med jord/ler ca. 50-60 kilo. Skal på genbrugsplads. Vi har trillebør, men måske en bedre kan tages med ? Adgang fra indkørsel, halvt fliser og græs. Genbrugsplads fem km fra adressen.

Fjernelse af sand + stabilgrus

5.000 kr

Vi har ca 30-40 kvm med sand og stabilgrus der skal graves op og bortskaffes. Der har tidligere lagt fliser. Er i tvivl om hvor dybt der skal graves, men det skal være sådan, at der kan gro græsplæne. Derefter fyldes op med jord og gøres klar til, at der kan sås græs Der er adgang til maskiner

Bortskaffelse af jord med grab

4.450 kr

Lukket have ud til vej. Der er ingen adgang til haven fra vejen - kun over hækken (160 cm høj). Jord skal skrælles af, da der er niveauforskel og vand mod huset. Jeg ved ikke, hvor meget det drejer sig om, men vi har cirka 12-14 cm vand stående ved døren ind til soveværelset. Omkring 2 m3 jord skal bortskaffes, vil jeg gætte på.

Optage og bortskaffe fliser

2.250 kr

64 fliser a' ca. 50kg pr stk skal tages op og bortskaffes. Om du vil beholde fliserne selv er helt op til dig. Det er store "fortovsfliser"

Fjernelse og genlægning af fliser

2.500 kr

Skal have pillet 2 rækker fliser ( de er 14x22cm) op langs hus sokkel ca 6 meter og der skal graves en 35 cm dyb og 15 cm bred kabelrende samt genlægning af fliser igen

Afhentning af fliser nok omkring 2 tons

1.500 kr

Jeg har omkring 20 (tunge men kan bæres) betonblokke jeg gerne vil af med, de har været gravet ned ved et plankeværk for stabilitet. Og jeg har en større mængde mindre fliser (brosten størrelse) jeg også gerne vil af med. Tidspunkt er jeg fleksibel med og jeg hjælper gerne med at læsse

Hvad inkluderes i erhvervsaffald?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål om erhvervsaffald

  • For at hyre en handyhander, der kan komme og hente erhvervsaffald, følger du disse trin: 

    1. Opret opgave: Indled med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, hvor du beskriver detaljeret, hvilken hjælp du har brug for. Angiv også, hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Sæt et budget: Giv et skøn over, hvad du vil betale for opgaven, så de interesserede handyhandere har mulighed for at imødekomme dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Efter kort tid vil du begynde at modtage tilbud fra dygtige handyhandere i dit nærområde.
    4. Vælg en afhenter: Gennemse de forskellige tilbud, og acceptér et tilbud, der matcher dine krav og dit budget.
    5. Begynd: Når du har fundet den rette handyhander med forstand på håndtering af erhvervsaffald og accepteret tilbuddet, kan arbejdet gå i gang.
  • Betalingen af handyhanderen foregår således:

    • Reservation: Efter at du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når afhentningen af erhvervsaffaldet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven – dette i form af en kredit. Kreditten kan du vælge, om du vil have udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. I opgaven bør der stå, hvornår du gerne vil have hjælp. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere også har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det ønskede tidspunkt.

  • Hvis du alligevel ikke ønsker at modtage hjælp til opgaven, så fortryder eller annullerer man, alt efter om man allerede har accepteret et bud eller ej: 

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhands platform.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven, det handler om.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
       

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Følg trin 1-5 ovenfor, som om du ikke havde accepteret et bud endnu. 
    2. Udfyld formularen, og angiv årsagen til annulleringen.
    3. Afsend anmodningen.
    4. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, du oprindeligt betalte med. Du modtager også en mail med oplysninger.

     

    Du kan altid slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt. 


    Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe
     

  • Kendskabet til pålidelighed opnår man dels ved at se på de brugeranmeldelser, som platformens profiler er udstyret med – de giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Og dels kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos de enkelte afhentere. 

  • I Handyhand kan vi hjælpe med, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, samt med eventuelle betalingsvanskeligheder eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online, og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at få support hos os. Det anbefales derfor at holde sig til at kommunikere inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du hyrede til opgaven. Det sker inde på selve Handyhand-platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger.

  • Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige afhentere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Således kan du nu vælge lige netop den affaldsafhenter, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde frem til den bedste handyhander med forstand på afhentning af erhvervsaffald, kan du bruge anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, der findes på Handyhand-platformen. De fortæller noget om vurderingerne af de enkelte handyhandere. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor vælge en privat affaldsekspert?

Der er mange fordele forbundet med at hyre hjælp gennem Handyhands platform til afhentning af erhvervsaffald. Se fordelene her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave, og modtag straks bud fra handyhandere nær dig. 
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige affaldsafhentere på platformen og frit vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – selv når du stiller særlige krav. 
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra andre kunder, kan du få en god fornemmelse af handyhanderne og deres hidtidige arbejdsindsats.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Brug prisberegneren på vores hjemmeside til at lave et skøn over opgavens pris.
  • Sikker betaling: Betalingen håndteres sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse, hvis du selv har en almindelig skadeforsikring, for eksempel en indboforsikring. Orientér dig på vores hjemmeside om betingelserne for at få godtgørelse.
  • Support: Vi tilbyder support og står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset dine ønsker og behov.

Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i esbjerg v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i esbjerg v, i post nr: 6058 til 6507.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af erhvervsaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 4.450,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!