
Michael F.
Rødovre
Seneste Anmeldelse
"Michael er rigtig god og behagelig at arbejde med, vil anbefale ham, og gerne bruge ham igen."
Afhentning og bortskaffelse
Byggeaffald, farligt affald mm.
Sortering og transportering
Affald og genanvendelse
Og meget mere
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Rødovre
"Michael er rigtig god og behagelig at arbejde med, vil anbefale ham, og gerne bruge ham igen."
Hvidovre
"everything was perfect!"
Rødovre
"Anbefaler Mads👍"
Rødovre
"Alt var godt og hurtigt"
Frederiksberg
"Perfect work"
København N
"Hurtigt bud, god at kommunikere med og effektivt arbejde!"
København S
"fantastisk"
Greve
"Claus er rar, tilgængelig og professionel"
Musa er kommunitativ og responsiv, og generelt en venlig mand. Kan anbefales.
Bortkørsel af jord (6-7m3)
2.500,-
"Super venlig, og løste opgaven som aftalt. Kan anbefales."
Skrald skal på genbrugspladsen
500,-
"Hurtigt og effektivt"
Afhentning af affald
900,-
Ali er pålidelig, arbejdsom og venlig. De varmeste anbefalinger.
Nedfaldsfrugter (fallen fruits)
500,-
Hurtig og effektiv, kan klart anbefales!
Afhentning af haveaffald
205,-
"Klaret til perfektion"
Kør haveaffald på genbrugsplads
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Flytte afflad på losepladsen efter renovering (ikke badeværelse og køkkenken)
1.000 kr
Valby
Alt efter en renovering dog ikke badeværelse eller køkken
Afhentning af 15 m2 betonfliser
2.160 kr
Valby
Jeg har ca. 15 m2 betonfliser (24,5*49*5 cm) som står på 2 paller på gaden ud for min ejendom. Hvad vil det koste at få dem hentet og hørt på lossepladsen eller til genbrug eller hvad man gør med betonfliser nu om dage. Jeg kan spærre vejen foran så de er nemme at komme til med lastbil eller palleløfter. Fliserne er ikke spændt fast på pallerne.
Bortskaffelse af jord
3.190 kr
Valby
Bortskaffelse af ca 4 m3 jord fra nedgravning af trampolin. Det meste ligger i indkørsel og resten ca 8 meter inde på grunden (på fliser og presenning). Der kan skubbes trailer eller lignende ind til det bagerste, hvor der kan køres helt op til det forreste. Lille trillebør/havebør og skovl, kost og spade er til rådighed. Jord kan afhentes nu og helst hurtigst muligt :-)
Afhente grus/perlesten fordelt på ca 40kvm i ca 15-20 cm
5.000 kr
Valby
Skovle grus/perlesten og køre på genbrugspladsen. Stenene er fordelt på ca 40 kvm i ca 15-20 cm. Der kan køres en trailer ind i gården og helt hen til stenen, men ikke en bil. Den skal dog køres lidt ind i porten, så man skal skubbe traileren ca 10 meter. Vi gjorde det i weekenden, og fik kørt et par læs væk.. Der er en genbrugsplads ca 5 km.
Få et overblik over, hvad servicen ‘Afhentning af erhvervsaffald’ rummer, ved at læse med her. Vi kommer rundt om, hvilke typer af services der er almindelige på området, på prissætning samt på, hvad man skal være særligt opmærksom på i forbindelse med håndteringen af erhvervsaffald.
Opgaven med at afhente erhvervsaffald omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Inden for kategorien ‘afhentning af erhvervsaffald’ omfatter de typiske services:
Personen eller firmaet, der kan tilbyde afhentning af erhvervsaffald, er typisk:
I forbindelse med afhentning af erhvervsaffald er det vigtigt at være opmærksom på følgende:
Anvendelsen af udstyr til opgaven afhænger af typen og mængden af affald. Farligt affald kan også kræve særlig håndtering. Det er almindeligt, at følgende udstyr bliver taget i brug ved afhentning af erhvervsaffald:
Valget af udstyr må nødvendigvis tilpasses opgaven. Det er dig og handyhanderen der indbyrdes laver en aftale om, hvem der stiller de nødvendige redskaber til rådighed. Måske tilbyder handyhanderen som en del af sin service at stille med varevogn og så videre. Men det kan også være, at du gør det. Det er vigtigt at afklare sådanne praktiske forhold på forhånd, så der er enighed, når opgaven går i gang.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget. Det gør du, når du opretter din opgave. Prisen afhænger grundlæggende af mængden og typen af affald. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhanderne byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands pålidelige betalingssystem.
Nej, man kan desværre ikke få fradrag for eller tilskud til afhentning af erhvervsaffald.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
En afhenter af erhvervsaffald kan hjælpe en bred vifte af kunder, heriblandt typisk:
Ja, servicen kan også gå under betegnelsen:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen, man hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter, så du undgår bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, der findes miljøvenlige metoder, når det handler om erhvervsaffald. Vi giver et kort overblik her:
Det er ofte en fordel at koordinere afhentning af erhvervsaffald med åbningstiderne på genbrugsstationen eller lignende steder, hvor affaldet ønskes afleveret.
Hvis du ønsker af få afhentet erhvervsaffald, uden at du er til stede, er det op til dig at vurdere, om du er tryg ved en sådan aftale. Anmeldelser og bedømmelser af handyhanderne kan eventuelt være med til at give tryghed. Det kan også være væsentligt at tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og handyhanderen er enige om betingelserne for udførelsen af arbejdet. Drøft i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at opgaven kan udføres på egen hånd.
En affaldsafhenter kan for eksempel have taget indsamleruddannelsen, hvor undervisningsmaterialet blandt andet behandler emner som regler om håndtering af erhvervsaffald, affaldsdatasystemet samt farligt affald.
Det anbefales at benytte sig af en uddannet affaldsafhenter eller indsamler til afhentning af erhvervsaffald. Der er lovkrav og anvisninger på området for sortering af erhvervsaffald, der skal overholdes.
Når det gælder håndteringen af erhvervsaffald, bør du være ekstra opmærksom på, om opgaven kræver en godkendt indsamler af affald og en godkendt affaldstransportør.
Man kan ikke regne med, at handyhanderne tilbyder garanti for deres arbejde – det er op til den enkelte. Derfor er det vigtigt, at du spørger personen direkte, hvis du har interesse i garanti. Kun på den måde kan det blive afklaret inden opgavestart, om garanti er en mulighed eller ej.
Ja, især når det gælder specialaffald og farligt affald, er det vigtigt at prioritere sikkerheden højt.
Der er mange fordele forbundet med at hyre hjælp gennem Handyhands platform til afhentning af erhvervsaffald. Se fordelene her:
Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i valby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i valby, i post nr: 1298 til 2879.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af erhvervsaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.750,00,- til 4.130,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!