
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"De kom samme dag jeg havde brug for dem, hurtige og effektive og SÅ venlige. :)"
Verifikationer
Info

Afhentning og bortskaffelse
Byggeaffald, farligt affald mm.
Sortering og transportering
Affald og genanvendelse
Og meget mere
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"De kom samme dag jeg havde brug for dem, hurtige og effektive og SÅ venlige. :)"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Skævinge
verificeret
"Udskiftede vandhane i køkkenvask på en halv time, så hurtig, effektiv og uden problemer. Dog glemte han vores første aftale men kom dagen efter selvom det var en lørdag. Så fuldt ud tilfreds med servicen."
Info

Se profil
Ringsted
verificeret
"Var på adressen indenfor en time. Hurtige og effektive."
Info

Se profil
Rødovre
"Varm anbefaling herfra"
Info

Se profil
Værløse
"Behagelig og venlig, dygtig og effektiv, dog kneb det med kommunikationen op til opgaven,"
Info

Se profil
Hvalsø
"Super rar og imødekommende, løste opgaven hurtigt og effektivt"
Info

Se profil
Kirke Hyllinge
"Virkelig god oplevelse med Arpy. Opgaven leveret som aftalt. Han var venlig og meget god til løbende at opdatere mig på opgaven. Kan kun give ham de allerbedste anbefalinger."
Info

Frisk og imødekommende ung mand. Arbejdet hurtigt klaret, som ønsket. “Detaljen” ikke vurderet, da jobbet skal færdiggøres af fagfolk.
Fjerne plantesten ud til fortorv.
2.200,-

Alt har været så super fint i samarbejdet med Benjamin og hans makker. Kan varmt anbefales 😊
Fjerne terrasse. Fliser og mubrokker
5.000,-

Super godt
Afhentning bygge affald
2.500,-

Så søde og behagelige mennesker. Og enormt effektive! :D
Afhentning og bortskaffelse af jord fra nedgravet trampolin.
5.000,-

Super effektive, og styr på det hele
Afhentening af skrald
5.000,-
Fantastisk hurtig service👍
Bortfjernelse af haveaffald jord
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Lægge Fliser
2.500 kr
Ca 4-5 kvm gerne store fliser skal ligges, der skal stå tre måske fire affaldsbeholder på. Jeg har gravet ud , fjernet små træer , så jorden er løs. Der skal ikke køres jord væk.
Sløjfning, opgravning og bortskaffelse af olietank
20.000 kr
Tanken er på 2500 liter og ligger langs hegnet ind imod haven. Som jeg lige ved det nu, kommer de og graver fjernvarme ned omkring 14/1-26 så måske vil det være en ide det bliver inden der. Jeg vedlægger billeder med mål til hus og hegn. Der er som jeg kan videre det grus rundt om tanken. Tanken skal bortskaffes. Der skulle forhåbentlig ikke være forurening omkring tanken. Der er ikke hentet tilladelse endnu. Der er 75 liter i tanken.
Bortskaffelse af ca 13m2 jord
1.500 kr
Jeg får gravet ud til en dobbelt carport i plænen foran mit hus, og skal have bortskaffet ca 13m2 jord der vil ligge i en bunke tæt på vejen. Du skal selv grabbe det op. Hvad skal det koste? Hvad vil det koste at få fjernet? Greve.
Smide sten væk
500 kr
Fjerne sten og ødelagte fliser. Opgaven kræver at du selv har en trailer med, og kan køre dem væk. Fliserne er løse, og man kan komme til med trillebør. Der skal bæres ca 20 meter fra hvor traileren kan parkeres.
Smide sten væk
500 kr
Fjerne sten og ødelagte fliser. Opgaven kræver at du selv har en trailer med, og kan køre dem væk. Fliserne er løse, og man kan komme til med trillebør. Der skal bæres ca 20 meter fra hvor traileren kan parkeres.
Få et overblik over, hvad servicen ‘Afhentning af erhvervsaffald’ rummer, ved at læse med her. Vi kommer rundt om, hvilke typer af services der er almindelige på området, på prissætning samt på, hvad man skal være særligt opmærksom på i forbindelse med håndteringen af erhvervsaffald.
Opgaven med at afhente erhvervsaffald omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Inden for kategorien ‘afhentning af erhvervsaffald’ omfatter de typiske services:
Personen eller firmaet, der kan tilbyde afhentning af erhvervsaffald, er typisk:
I forbindelse med afhentning af erhvervsaffald er det vigtigt at være opmærksom på følgende:
Anvendelsen af udstyr til opgaven afhænger af typen og mængden af affald. Farligt affald kan også kræve særlig håndtering. Det er almindeligt, at følgende udstyr bliver taget i brug ved afhentning af erhvervsaffald:
Valget af udstyr må nødvendigvis tilpasses opgaven. Det er dig og handyhanderen der indbyrdes laver en aftale om, hvem der stiller de nødvendige redskaber til rådighed. Måske tilbyder handyhanderen som en del af sin service at stille med varevogn og så videre. Men det kan også være, at du gør det. Det er vigtigt at afklare sådanne praktiske forhold på forhånd, så der er enighed, når opgaven går i gang.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget. Det gør du, når du opretter din opgave. Prisen afhænger grundlæggende af mængden og typen af affald. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhanderne byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands pålidelige betalingssystem.
Nej, man kan desværre ikke få fradrag for eller tilskud til afhentning af erhvervsaffald.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre en handyhander, der kan komme og hente erhvervsaffald, følger du disse trin:
Betalingen af handyhanderen foregår således:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven – dette i form af en kredit. Kreditten kan du vælge, om du vil have udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. I opgaven bør der stå, hvornår du gerne vil have hjælp. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere også har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det ønskede tidspunkt.
Hvis du alligevel ikke ønsker at modtage hjælp til opgaven, så fortryder eller annullerer man, alt efter om man allerede har accepteret et bud eller ej:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, du oprindeligt betalte med. Du modtager også en mail med oplysninger.
Du kan altid slå din opgave op på platformen igen på et senere tidspunkt.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe
Kendskabet til pålidelighed opnår man dels ved at se på de brugeranmeldelser, som platformens profiler er udstyret med – de giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Og dels kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos de enkelte afhentere.
I Handyhand kan vi hjælpe med, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, samt med eventuelle betalingsvanskeligheder eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at få support hos os. Det anbefales derfor at holde sig til at kommunikere inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du hyrede til opgaven. Det sker inde på selve Handyhand-platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger.
Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige afhentere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Således kan du nu vælge lige netop den affaldsafhenter, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde frem til den bedste handyhander med forstand på afhentning af erhvervsaffald, kan du bruge anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, der findes på Handyhand-platformen. De fortæller noget om vurderingerne af de enkelte handyhandere. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.
En afhenter af erhvervsaffald kan hjælpe en bred vifte af kunder, heriblandt typisk:
Ja, servicen kan også gå under betegnelsen:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen, man hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter, så du undgår bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, der findes miljøvenlige metoder, når det handler om erhvervsaffald. Vi giver et kort overblik her:
Det er ofte en fordel at koordinere afhentning af erhvervsaffald med åbningstiderne på genbrugsstationen eller lignende steder, hvor affaldet ønskes afleveret.
Hvis du ønsker af få afhentet erhvervsaffald, uden at du er til stede, er det op til dig at vurdere, om du er tryg ved en sådan aftale. Anmeldelser og bedømmelser af handyhanderne kan eventuelt være med til at give tryghed. Det kan også være væsentligt at tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og handyhanderen er enige om betingelserne for udførelsen af arbejdet. Drøft i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at opgaven kan udføres på egen hånd.
En affaldsafhenter kan for eksempel have taget indsamleruddannelsen, hvor undervisningsmaterialet blandt andet behandler emner som regler om håndtering af erhvervsaffald, affaldsdatasystemet samt farligt affald.
Det anbefales at benytte sig af en uddannet affaldsafhenter eller indsamler til afhentning af erhvervsaffald. Der er lovkrav og anvisninger på området for sortering af erhvervsaffald, der skal overholdes.
Når det gælder håndteringen af erhvervsaffald, bør du være ekstra opmærksom på, om opgaven kræver en godkendt indsamler af affald og en godkendt affaldstransportør.
Man kan ikke regne med, at handyhanderne tilbyder garanti for deres arbejde – det er op til den enkelte. Derfor er det vigtigt, at du spørger personen direkte, hvis du har interesse i garanti. Kun på den måde kan det blive afklaret inden opgavestart, om garanti er en mulighed eller ej.
Ja, især når det gælder specialaffald og farligt affald, er det vigtigt at prioritere sikkerheden højt.
Der er mange fordele forbundet med at hyre hjælp gennem Handyhands platform til afhentning af erhvervsaffald. Se fordelene her:
Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i kirke eskilstrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i kirke eskilstrup, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af erhvervsaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!