
Se profil
Teddy R..
Tappernøje
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Vi har desværre haft en dårlig oplevelse. Vi skulle have gravet en trampolin ned, hvilket umiddelbart gik rigtig fint. Da Teddy var kørt kunne vi konstatere, at trampolinen overhovedet ikke var gravet langt nok ned. Vi ramte jorden mange steder og da vi løftede trampolinen væk manglede der 30-40 cm ift. anbefalede nedgravning. Vi kontaktede derfor Teddy af flere omgange for at aftale et tidspunkt hvor han kunne grave hullet til trampolinen færdig. Han er desværre stoppet med at svare."
Verifikationer
Info




























