Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Indsamling af plantemateriale
Afhentning og bortskaffelse
Af træer, buske, blade osv.
Enhver affaldsopgave
Og meget mere
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Hadsten
"Perfekt udført på alle måder."
Aalborg
"To lamper og to plisse gardiner på 5 timer. Så man skal ha god tid den dag han skal komme."
Aalborg
"Brug ham aldrig!!!! Han skylder os penge, da vi forudbetalte de materialer, han skulle bruge til et projekt, vi havde bestilt ham til at lave ved vores hus. Nu har han så efterladt et stort og grimt stillads foran vores hus. Han startede på opgaven den 2.oktober (satte stilladset op og malede 1/2 time) og vi har ikke set ham siden!!!!!!!!! I dag er der den 13/12….. Og han svarer ikke på telefonen. Så et godt råd herfra…. Hold jer væk fra ham, selvom han virker som en rar mand!"
Hedehusene
"God service"
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Storvorde
"Samme gode oplevelse som sidste gang han var her. Pænt ryddet efter færdigt arbejde. Anbefales."
Kan kun anbefalde Benyamin og hans makker! Super godt og effektivt udført arbejde! Fik hjælp til flytning af møbler som de har kørt ud på Genbrugspladsen (seng/ sofa/ cykler). De er super venlige og kom med godt humør. De får 5 stjerner hele vejen igennem :-) Tak for hjælpen!
Hjælp til at flytte møbler på Genbrugsplads
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydde hus i Bælum
5,000 kr
Bælum
ejendom skal gøres salgsklar. Tror måske det kan gøres med et par trailerfulde, men har kun set udefra og igennem vinduer, så ved ikke hvad 1. sal og garage kan skjule. Opgaver: Ryddes for affald, møbler, indbo m.v. både indvendigt og udvendt i hus, have, indkørsel, garage, udhus m.v. Rengøres indvendigt Slå græs, klippe hæk, sprøjte for ukrudt og hvad der ellers er nødvendigt for at få huset til at fremstå pænest muligt. Nøgler: Hentes i Aalborg. Opsæt nøgleboks Billede af vandmåler og varmemåler samt oplysning om varmekilde sendes HURTIGST MULIGT hertil. Forsyningsselskaber har brug for aftagernr., så I må gerne få det hele med på fotos af aflæsninger. Husk foto af evt. olietank og mærke. Husk at lukke for vandet på hovedmåleren, så vi ikke får frostsprængte rør. Gennemgå altid huset for utætheder, Ved ejendomme med vandbåret/ centralvarmeanlæg, skal kedel og anlægget tømmes for vand. Tag billeder af ejendommen overalt udvendigt og indvendigt så det kan ses den er ryddet og ordnet. Desværre ingen billeder, adresse kan udleveres ved interesse.
Hjælp til at flytte møbler på Genbrugsplads
2,000 kr
Bælum
Jeg har en seng, en mindre sofa, en liggestol, gulvtæppe og 2 cykler, som skal køres på lossepladsen. Sengen skal også bæres ud af huset (ned af trapper, højt til loftet, se billede). Jeg har tid mandag - torsdag efter 16:30 og fredag den 1 sep. efter kl 13. Der er en Genbrugsplads i nærheden af adressen. Hvor meget vil det koste? Mvh Sara
Fjernet haveaffald
1,000 kr
Bælum
Hentning af haveaffald grene
Når du står over for at booke en haveaffaldsafhenter, er der en række forhold, du bør kende til. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad en afhenters arbejdsopgaver konkret dækker over, hvilke typer af service der findes inden for afhentning af haveaffald, samt hvilket udstyr der typisk bruges.
Den person eller det firma, der udfører opgaven med at afhente haveaffald, kaldes typisk for:
Mange virksomheder specialiserer sig inden for bestemte typer af affaldshåndtering og bortskaffelse.
Alternativerne til at bestille en professionel afhentning og bortkørsel af haveaffald omfatter:
Hvis du ønsker at kompostere selv, så skal du være opmærksom på, om din kommune stiller krav om tilladelse til dette.
Når du booker en samlet opgave af afhentning og bortskaffelse af dit afklip, grene og haveaffald, er der nogle vigtige ting, du bør overveje:
Der findes forskellige ydelser inden for afhentning af haveaffald, som afhænger af, hvad behovet er. Her er nogle af de mest almindelige:
Som regel bruges følgende udstyr:
Hvad haveaffaldsafhenteren selv har med af udstyr og redskaber kan afhænge af den præcise aftale mellem dig og handyhanderen. Som regel bør du have sække og snore, og have pakket haveaffald i sækkene før din handyhander ankommer. Sørg for at aftale vilkårene for afhentningen grundigt på forhånd, så I er enige.
En renovationsarbejder anvender flere teknikker for samling og kørsel af haveaffaldet:
Afhængigt af, hvad den præcise aftale mellem dig og handyhanderen er, kan afhentningen og bortkørslen af haveaffaldet tage kortere eller længere tid. Varigheden kommer ofte an på mængden og typen af affaldet og på, om der er gjort et forarbejde med f.eks. at samle grene i bundter. Afklaring mellem dig og handyhanderen om, hvorvidt vedkommende skal deltage i at samle haveaffaldet sammen eller ej inden transporten, er vigtig på forhånd. Drøft betingelserne for opgaven.
Dette afhænger af dit individuelle behov. Vurdér mængden af haveaffald fra din have og planlæg efter det. Oplagte omstændigheder til at få hentet haveaffald kan f.eks. være:
På Handyhand finder du nemt hjælp til at få hentet dit haveaffald og få det bortskaffet.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med haveaffaldet, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den haveaffaldsafhenter, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for afhentning af haveaffald vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Som udgangspunkt kan man ikke få skattefradrag for afhentning af haveaffald, da denne type service ikke fremgår af listen under ‘Almindeligt havearbejde m.m.’, der hører under servicefradrag hos Skat. Men hold dig opdateret på Skats hjemmeside eller undersøg nærmere, om der i lige netop din situation, kan være tale om muligheder for fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En person, som hjælper med at hente og bortskaffe haveaffald, kan hjælpe en bred vifte af mennesker og steder. Her er nogle af de hyppigste grupper:
En person, som henter haveaffald, bør have basale færdigheder, samt forståelse for arbejdet for at kunne udføre det tilfredsstillende:
Når man arbejder med afhentning af haveaffald, kan der opstå forskellige yderligere behov:
For at imødekomme disse behov, anbefales det altid at drøfte opgavens indhold og omfang i detaljer med afhenteren på forhånd.
Nej, når du bruger Handyhand til at finde en hjælper, behøver du ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Platformen tager sig af alt det praktiske fra betaling til forsikring med mere. Dette giver en nem og bekymringsfri proces for dig som kunde.
Servicen udføres direkte hos kunden, hvor affaldet kommer fra og opbevares, indtil man kan få det hentet. Afhenteren kommer til den angivne adresse og henter affaldet.
Der findes et par miljøvenlige løsninger, man kan gøre brug af i forbindelse med afhentning af haveaffald. Når du opretter din opgave for at finde en handyhander, er det en god idé at understrege, hvis du ønsker en miljøvenlig løsning. Her er nogle tiltag:
Afhentning af haveaffald foregår typisk i normal arbejdstid mellem kl. 7 og 17 på hverdage. Men den kan også tilpasses åbningstiderne på genbrugspladsen, som haveaffaldet ofte vil bortskaffes på.
Vil du have opgaven udført uden for normal arbejdstid, er det værd at overveje:
Som regel kan afhentningen af haveaffaldet godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Afhængigt af, om arbejdet alene består i en simpel afhentning udendørs, kan du tage følgende med i overvejelserne:
Afhængigt af, præcist hvad du og din hjælper til afhentning aftaler, kan nogle af disse forberedelser være praktiske:
For at koordinere bedst muligt og få et effektivt samarbejde kan du gøre følgende:
Ved afhentning af haveaffald er der normalt ikke behov for, at afhenteren kommer og følger op på arbejdet, da opgaven anses for udført, når du har fået hentet og bortkørt dit haveaffaldet. Generelt anbefales det at kommunikere klart og tydeligt om forventninger til opgavens rammer, for at undgå eventuelle misforståelser.
Handyhandere behøver ikke en specifik uddannelse for at udføre opgaven. Deres kompetencer ligger ofte i erfaringen med håndtering og afhentning af haveaffald. Ikke desto mindre har haveaffaldsafhentere ofte baggrunde og erfaring inden for det grønne område med f.eks. havearbejde.
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at være haveaffaldsafhenter. Dog kan erfaring og kendskab til affaldshåndtering være en fordel.
En haveaffaldsafhenter skal generelt ikke have særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer for at afhente haveaffald. Dog kan der være lokale regler og bestemmelser for, hvor og hvordan haveaffald skal bortskaffes, og det er nødvendigt, at handyhanderen sætter sig ind i sådanne regler.
Når man hyrer en hjælp til afhentning af haveaffald, bør man være opmærksom på følgende af hensyn til sikkerhed:
Når du vælger at booke en hjælper til at få hentet haveaffald gennem Handyhand, er der mange fordele, du kan få glæde af:
Handyhand gør det nemt at finde en haveaffaldsafhenter i bælum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien haveaffaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige haveaffaldsafhentere i bælum, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af haveaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,120.00,- til 6,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!