Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Indsamling af plantemateriale
Afhentning og bortskaffelse
Af træer, buske, blade osv.
Enhver affaldsopgave
Og meget mere
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Roskilde
"Jeg vil gerne advare alle andre på at passe på hvis i vælger Øzkan. Alle aftaler skal være på skrift og betal aldrig før du har tjekket om arbejdet er fuldført som aftalt. Aftale med Øzkan var at han skal nedrive isoleret skur og køre affald væk - jeg skulle beholde træ som kunne bruges igen. Der var billeder af skuret hvor han kunne se at skuret var med hård tag og på beton fundament. Han var meget venlig de første 2 dage og fik min tillid, sidste dag hvor han skulle afslutte opgaven, kunne jeg desværre ikke være i sommerhuset. Han ringede og mente, at der var ekstra arbejde med fundament, jeg var venlig og gik med til at han få ekstra 1350kr for det arbejde. Da jeg kom til sommerhus et par dage sener fik jeg grim overraskelse, det aftalte blev ikke gjort, træaffald i flere bunker var tilbage og masse andet affald. Øzkan påstå at jeg ønskede at beholde træ, aftalen var at jeg skulle beholde kun det træ som kunne bruges igen. Han efterlod det hele. Øzkan kommer med ok tilbud på udførelse af opgaven, efterhånden hæver han prisen og konkluderende forsvinder han uden at fuldføre opgaven - så pas på!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Kokkedal
"Super indsats!"
Roskilde
"Meget god hjælp af venlig mand, der kom til tiden."
Roskilde
"Søren overholdte alle aftaler. Han tog ansvar for sit arbejde og ydede en ekstra indsats for at opfylde mine forventninger til arbejdet. Arbejdet med loftet var mere omfattende pga listerne i loftet, det løste Søren meget tilfredsstillende."
Super god kommunikation - og fantastisk hjælp :)
Afhentning af byggeaffald til genbrugsstation
400,-
Hurting og effektiv
Jeg har en vaskesøjle, som skal afhentes og køres til genbrug.
300,-
Kan anbefales herfra
Afhentning af pap - el-skrot og pant (dåser)
300,-
Fornøjelse igen :-) har brugt Oliver før
Afhentning af pant og pap
205,-
Super god og venlig! Vil sikkert bruge ham igen!
Afhentning af storskrald
350,-
Hurtig og effektiv
Afhentning af storskrald (bordplade)
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Pap og pant
København V
Hej Oliver lørdag morgen kl 7. 5 poser pant og pap
Afhentning af byggeaffald
1,500 kr
København V
Jeg har afmonteret et køkken, og jeg skal have hentet byggeaffaldet derfra. Dvs. cirka 5-7 ikea-skabe, emhætte, bordplade, en vaskemaskine og et komfur. Det hele skal løftes ned fra 3. sal ad trapper og bortkøres. Jeg skal nok hjælpe med at bære ned.
Afhentning og bortskaffelse af amerikanerkøleskab
750 kr
København V
Afhentning og bortskaffelse af amerikanerkøleskab, inkluderet udbæring fra 3. sal. Køleskabet er 70 x 90 x 170 cm. Det skal bæres ned ad trapper. Almindelig gadeparkering. Køleskabet skal til genbrugsstation. Køleskabet er et amerikanerkøleskab, og er derfor stort og tungt, og skal bæres af to personer med det nødvendige bæreudstyr.
Remove kitchen, remove walls, remove trash
5,500 kr
København V
Remove kitchen. Remove walls between kitchen and room and entrance. Remove all garbage. 😊
Oprydning af loftsrum
800 kr
København V
Jeg ønsker hjælp til tømning af loftsrum. Jeg har selv ryddet loftet op, men søger hjælp til nedbæring af kasser/skrald/møbler. Tingene skal herefter køres på genbrug og sorteres samt bortskaffes. Det drejer sig om 4 flyttekasser (tunge), 3 kasser med forskellig porcelæn, 7 sække med diverse samt 4 stole og det løse. Tingene skal bæres ned fra 5. sal (loft) og pakkes og køres væk. Se billeder for overblik. Der er nok behov for en trailer og i skal være forberedt på, at tingene skal sorteres på genbrugspladsen.
Når du står over for at booke en haveaffaldsafhenter, er der en række forhold, du bør kende til. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad en afhenters arbejdsopgaver konkret dækker over, hvilke typer af service der findes inden for afhentning af haveaffald, samt hvilket udstyr der typisk bruges.
Den person eller det firma, der udfører opgaven med at afhente haveaffald, kaldes typisk for:
Mange virksomheder specialiserer sig inden for bestemte typer af affaldshåndtering og bortskaffelse.
Alternativerne til at bestille en professionel afhentning og bortkørsel af haveaffald omfatter:
Hvis du ønsker at kompostere selv, så skal du være opmærksom på, om din kommune stiller krav om tilladelse til dette.
Når du booker en samlet opgave af afhentning og bortskaffelse af dit afklip, grene og haveaffald, er der nogle vigtige ting, du bør overveje:
Der findes forskellige ydelser inden for afhentning af haveaffald, som afhænger af, hvad behovet er. Her er nogle af de mest almindelige:
Som regel bruges følgende udstyr:
Hvad haveaffaldsafhenteren selv har med af udstyr og redskaber kan afhænge af den præcise aftale mellem dig og handyhanderen. Som regel bør du have sække og snore, og have pakket haveaffald i sækkene før din handyhander ankommer. Sørg for at aftale vilkårene for afhentningen grundigt på forhånd, så I er enige.
En renovationsarbejder anvender flere teknikker for samling og kørsel af haveaffaldet:
Afhængigt af, hvad den præcise aftale mellem dig og handyhanderen er, kan afhentningen og bortkørslen af haveaffaldet tage kortere eller længere tid. Varigheden kommer ofte an på mængden og typen af affaldet og på, om der er gjort et forarbejde med f.eks. at samle grene i bundter. Afklaring mellem dig og handyhanderen om, hvorvidt vedkommende skal deltage i at samle haveaffaldet sammen eller ej inden transporten, er vigtig på forhånd. Drøft betingelserne for opgaven.
Dette afhænger af dit individuelle behov. Vurdér mængden af haveaffald fra din have og planlæg efter det. Oplagte omstændigheder til at få hentet haveaffald kan f.eks. være:
På Handyhand finder du nemt hjælp til at få hentet dit haveaffald og få det bortskaffet.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med haveaffaldet, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den haveaffaldsafhenter, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for afhentning af haveaffald vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Som udgangspunkt kan man ikke få skattefradrag for afhentning af haveaffald, da denne type service ikke fremgår af listen under ‘Almindeligt havearbejde m.m.’, der hører under servicefradrag hos Skat. Men hold dig opdateret på Skats hjemmeside eller undersøg nærmere, om der i lige netop din situation, kan være tale om muligheder for fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En person, som hjælper med at hente og bortskaffe haveaffald, kan hjælpe en bred vifte af mennesker og steder. Her er nogle af de hyppigste grupper:
En person, som henter haveaffald, bør have basale færdigheder, samt forståelse for arbejdet for at kunne udføre det tilfredsstillende:
Når man arbejder med afhentning af haveaffald, kan der opstå forskellige yderligere behov:
For at imødekomme disse behov, anbefales det altid at drøfte opgavens indhold og omfang i detaljer med afhenteren på forhånd.
Nej, når du bruger Handyhand til at finde en hjælper, behøver du ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Platformen tager sig af alt det praktiske fra betaling til forsikring med mere. Dette giver en nem og bekymringsfri proces for dig som kunde.
Servicen udføres direkte hos kunden, hvor affaldet kommer fra og opbevares, indtil man kan få det hentet. Afhenteren kommer til den angivne adresse og henter affaldet.
Der findes et par miljøvenlige løsninger, man kan gøre brug af i forbindelse med afhentning af haveaffald. Når du opretter din opgave for at finde en handyhander, er det en god idé at understrege, hvis du ønsker en miljøvenlig løsning. Her er nogle tiltag:
Afhentning af haveaffald foregår typisk i normal arbejdstid mellem kl. 7 og 17 på hverdage. Men den kan også tilpasses åbningstiderne på genbrugspladsen, som haveaffaldet ofte vil bortskaffes på.
Vil du have opgaven udført uden for normal arbejdstid, er det værd at overveje:
Som regel kan afhentningen af haveaffaldet godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Afhængigt af, om arbejdet alene består i en simpel afhentning udendørs, kan du tage følgende med i overvejelserne:
Afhængigt af, præcist hvad du og din hjælper til afhentning aftaler, kan nogle af disse forberedelser være praktiske:
For at koordinere bedst muligt og få et effektivt samarbejde kan du gøre følgende:
Ved afhentning af haveaffald er der normalt ikke behov for, at afhenteren kommer og følger op på arbejdet, da opgaven anses for udført, når du har fået hentet og bortkørt dit haveaffaldet. Generelt anbefales det at kommunikere klart og tydeligt om forventninger til opgavens rammer, for at undgå eventuelle misforståelser.
Handyhandere behøver ikke en specifik uddannelse for at udføre opgaven. Deres kompetencer ligger ofte i erfaringen med håndtering og afhentning af haveaffald. Ikke desto mindre har haveaffaldsafhentere ofte baggrunde og erfaring inden for det grønne område med f.eks. havearbejde.
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at være haveaffaldsafhenter. Dog kan erfaring og kendskab til affaldshåndtering være en fordel.
En haveaffaldsafhenter skal generelt ikke have særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer for at afhente haveaffald. Dog kan der være lokale regler og bestemmelser for, hvor og hvordan haveaffald skal bortskaffes, og det er nødvendigt, at handyhanderen sætter sig ind i sådanne regler.
Når man hyrer en hjælp til afhentning af haveaffald, bør man være opmærksom på følgende af hensyn til sikkerhed:
Når du vælger at booke en hjælper til at få hentet haveaffald gennem Handyhand, er der mange fordele, du kan få glæde af:
Handyhand gør det nemt at finde en haveaffaldsafhenter i københavn v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien haveaffaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige haveaffaldsafhentere i københavn v, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af haveaffald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 240.00,- til 1,820.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!