Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Fredensborg
"Jeg kan varmt anbefale Mathias, som har ydet en helt fantastisk fin og imødekommende service med flytteforberedelser, samle møbler, nedtage lamper mv.! Stor venlighed og hjælpsomhed !"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.
Hjælper til fest (60 mennesker)
1,350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kok til bryllup
20,000 kr
Fredensborg
Vi ønsker kok og personale til at lave mad til 60 personer. Som forret ønsker vi lakseroulade. Til hovedret ønsker vi oksemørbrad med små kartofler og urter samt en tomatsalat til. Dertil ønsker vi rødvinssovs og brød med smør. Derudover ønsker vi æbletærte til dessert med cremefraiche. Arrangement finder sted i nordsjælland. Vi ønsker retterne som tallerkenanretning. Der er fuldt køkken på stedet og personalet skal selv sørge for transport samt råvare. Der vil være 2-3 tjenere til stede til at servere, men ikke anrette.
Dj til sølvbryllup
2,800 kr
Fredensborg
DJ til sølvbryllup 12 Oktober fra kl 20,30 til 40 personer i selskabslokale skal selv medbringe musik udstyr
Køkkenhjælp til Thanksgiving Fest
1,000 kr
Fredensborg
Jeg søger en der kan hold styre på servering, opvaskemaskine, og opvarmning af nogle retter på komfur og i ovne til en sammenskudsgilde Thanksgiving fest af ~30 mennesker i min egen hus. Det er en plus, hvis man er villig til at hjælpe med de 3 kalkune, der skal laves "spatchcocked" i ovne. Tidsrammen er fra kl. 15.00 til ~kl. 21. Dette er en role, som jeg selv plejer at udfør til den årlig Thanksgiving fest, til bekostning af tid sammen med mine egne gæster. Derfor søger jeg en til denne opgave, som ikke har mere specifikke krave end "give en hånd med det praktisk i køknet".
Ballonklovn til børnefødselsdag
2,000 kr
Fredensborg
En ballonklovn, der kan underholde og lave ballondyr til ca. 20 børn, til en børnefødselsdag i *****
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
5,000 kr
Fredensborg
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Vil gerne have en person som har det fulde overblik over servering osv.. Afregning selvfølgelig derefter! Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Servering til konfirmation
3,000 kr
Fredensborg
Servering, opvask ved konfirmation til ca. 50 gæster. Vi har bestil mad hos Gaudium, hvor maden kommer på én gang (det er varmet)
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
3,000 kr
Fredensborg
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Hjælp til barnedåb
1,050 kr
Fredensborg
Til vores datter Ellinors barnedåb har vi brug for to hjælpere, der kan tage imod og klargøre catering (tapas, der skal på fade mm) stille drikkevarer klar, ordne opvask, brygge kaffe, stille kage frem o.l Vi bliver 42 gæster inkl. 7 børn. Vi mødes kl. 10.30, så vi kan tale dagen igennem og I kan tage imod maden mellem 11.00 og 11.30. Opgaven er færdig ud på eftermiddagen, når der er ryddet af efter kagen. Der vil selvfølgelig også være frokost, drikkevarer og kage til jer.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i fredensborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i fredensborg, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,400.00,- til 4,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!