![Opgaveejer for løst opgaver online](https://d10a6kin4dgxel.cloudfront.net/180x180/users/6d0241c9-ec89-448a-9fb6-c3e3c55842ee.jpg)
Mathias H.
Fredensborg
Seneste Anmeldelse
"Mathias løste tilfredsstillende opgaven med flytning af jord og fliser, og får helt klart min anbefaling. Tak for indsatsen."
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Fredensborg
"Mathias løste tilfredsstillende opgaven med flytning af jord og fliser, og får helt klart min anbefaling. Tak for indsatsen."
Birkerød
"Lottes assistance ved min fødselsdagsfest var helt i top. Med sit imponerende overblik og fantastiske effektivitet kan jeg varmt anbefale Lotte til at hjælpe med alt det praktiske ved servering af en festmiddag. Claus"
Brøndby
"Fantastisk super service 😀👍👍👍"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København S
"Meget tilfreds med arbejdet"
Ishøj
"Fantastisk arbejde. Ken er super rar, dygtig og hjælpsom. Fuld af ideer til hvordan komplicerede opgaver kan løses holdbart, pænt og brugbart. Kan løse ca alting. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har booket Ken. Varm anbefaling på alle parametre herfra! 🙂"
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.
Hjælper til fest (60 mennesker)
1,350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Ballonklovn til børnefødselsdag
2,000 kr
Fredensborg
En ballonklovn, der kan underholde og lave ballondyr til ca. 20 børn, til en børnefødselsdag i *****
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
5,000 kr
Fredensborg
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Vil gerne have en person som har det fulde overblik over servering osv.. Afregning selvfølgelig derefter! Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Servering til konfirmation
3,000 kr
Fredensborg
Servering, opvask ved konfirmation til ca. 50 gæster. Vi har bestil mad hos Gaudium, hvor maden kommer på én gang (det er varmet)
Anretning af mad til konfirmation. Hovedretten skal grilles (bøffer mm). Ca. 50 personer.
3,000 kr
Fredensborg
Ca. 50 personer til konfirmation. Telt i haven. Vi skal have en dejlig fest, både hyggelig og sjov, og vi glæder os meget!! Forret som skal anrettes: Caprese m. avocado & foccacia. Hovedret: Bøffer og grønt som skal grilles, nogle salater laves, ovnstegte kartofler og bearnaise skal varmes. Dessert som skal pyntes: Chokolademousse. Anretning af kager/chokolade til kaffen. Alt er indkøbt. Regner med selv at finde serveringspersonale (som skal blive og også hjælpe til efter maden), medmindre I er et hold som er gode sammen?!
Hjælp til barnedåb
1,050 kr
Fredensborg
Til vores datter Ellinors barnedåb har vi brug for to hjælpere, der kan tage imod og klargøre catering (tapas, der skal på fade mm) stille drikkevarer klar, ordne opvask, brygge kaffe, stille kage frem o.l Vi bliver 42 gæster inkl. 7 børn. Vi mødes kl. 10.30, så vi kan tale dagen igennem og I kan tage imod maden mellem 11.00 og 11.30. Opgaven er færdig ud på eftermiddagen, når der er ryddet af efter kagen. Der vil selvfølgelig også være frokost, drikkevarer og kage til jer.
Servering
800 kr
Fredensborg
Borddækning til ca 50, kaffebrygning, sætte sandwich og kage på fade, hjælpe m afrydning og opvask. Arrangement efter bisættelse kl 12.
Tolk - Dansk/Spansk - Fest
3,000 kr
Fredensborg
Live tolkning mellem Dansk og Spansk. Taler under bryllup skal oversættes (begge veje). Det er et mindre bryllup (60 personer, hvoraf 10 er spanske). Talerne holdes løbende i løbet af aften. Tolk ønskes til rådighed 19-23, men der vil være meget 'ventetid'. Tolk er velkommen til at deltage i festen
Fotograf
3,000 kr
Fredensborg
Fotograf til bryllupsfest Billeder under festen, af taler, billeder fra fremmødte etc. Selve brylluppet er afholdt i Spanien, dette er en fest for den danske familie og vennegruppen
Hjælper til fest (60 mennesker)
1,200 kr
Fredensborg
Skal bruge hjælp til en fest. Det er små opgaver som at varme mad, sætte buffet frem, fjerne tallerkener, osv. Der kommer til at være 60 mennesker - perioden vi har brug for hjælp er 5 timer og forventer at have brug for 2 personer.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i fredensborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i fredensborg, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,590.00,- til 3,580.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!